Ik wacht nog op de voltooiing van Hellcatquote:Op woensdag 28 januari 2026 18:59 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Benieuwd of Luke Cage ook nog voorbij gaat komen en of The Punisher er ook weer gaat zijn (of pas weer bij Spiderman).
Mocht die er komen zal het hooguit een verwijzing zijn door de naam 'Hellcat' te noemen.quote:Op donderdag 29 januari 2026 09:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wacht nog op de voltooiing van Hellcat
Wonder Man Topic: F&S / [DISNEY+] Wonder Manquote:Op donderdag 29 januari 2026 10:45 schreef kladderadatsch het volgende:
Er staat momenteel ook een andere Marvel serie op Disney, 'Wonder Man', de recensies zijn zéér positief: https://www.imdb.com/title/tt21066182/?ref_=tturv_ov_bk
24 maartquote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:42 schreef Cockwhale het volgende:
Staat er al een datum voor nieuwe afleveringen?
Ja zeker. Dit seizoen is sowieso véél beter dan het eerste. Dat begon goed, maar kakte daarna compleet in.quote:Op donderdag 9 april 2026 10:03 schreef BasNijmegen het volgende:
Poh, aflevering 4 is wel echt héél vet en mooi gemaakt. 9.7 op IMDB op dit moment.
Ik snap Matt alleen voor geen meter. De bij characters( met name Bullseye) zijn interessanter dit seizoen dan Daredevil zelf. En zat Frank Castle ook niet in 1 van die kooien uit aflevering 3?quote:Op donderdag 9 april 2026 10:03 schreef BasNijmegen het volgende:
Poh, aflevering 4 is wel echt héél vet en mooi gemaakt. 9.7 op IMDB op dit moment.
In een after credit scene zag je in de laatste aflevering van het vorige seizoen, dat hij wist te ontsnappen.quote:Op zaterdag 11 april 2026 20:39 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Ik snap Matt alleen voor geen meter. De bij characters( met name Bullseye) zijn interessanter dit seizoen dan Daredevil zelf. En zat Frank Castle ook niet in 1 van die kooien uit aflevering 3?
Ja die moet met Spiderman op padquote:Op maandag 13 april 2026 10:57 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
In een after credit scene zag je in de laatste aflevering van het vorige seizoen, dat hij wist te ontsnappen.
Het is dat Sony de rechten heeft, maar spidey zou zich normaal gezien al lang hier tegenaan bemoeid hebben met Fisk in de mix.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 april 2026 19:15 schreef kladderadatsch het volgende:
Deze aflevering was ook weer heel goed gedaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom plaatsen we dit in spoilers? De aflevering is toch al uitgekomen in NL.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |