Prima, is wel de eerste keeper van de nr3 van Oekraïne, dat is niet heel verkeerd.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 14:08 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Hihaho.
Zijn komst betekent niet veel goeds voor Troost en Jansen trouwens, die zitten niet eens in de buurt van het 1e elftal dus. Hoop dat ze 1 van de 2 kunnen verhuren komend seizoen.
Dat is je niet eerder geluktquote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:37 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Toch benieuwd (zonder irritant te willen doen)
Jawel, maar vind het gewoon niet zo leuk. Maar goed, doorgaan is ook lekker.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 15:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Toch prima juist? Denk na PAOK en Bodo de beste loting.
Hup PAOK.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 15:18 schreef Irritatie100 het volgende:
Als we doorgaan tegen de winnaar van Marseile - PAOK
Uit tegen 10 man niet in de problemen gekomen. De eerste helft thuis hebben we ze alle hoeken van het veld laten zien. Na rust ging dat inderdaad minder dus dat is een aandachtspunt.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 15:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Vond het allemaal niet zo makkelijk gaan tegen dat Slavia. Ook thuis gewoon een hele tijd moeilijk gehad.
Maar goed, het kon ook veel slechter natuurlijk.
Naja, prima. Of je nou Leicester, Roma of Marseille treft. En van de mogelijke bedwingers is PAOK de slechtste.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 15:18 schreef Irritatie100 het volgende:
Als we doorgaan tegen de winnaar van Marseile - PAOK
Erg mooi.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 15:16 schreef fetX het volgende:
Hebben overigens ook 2x rood gepakt gisteren.
En in de halve finale weer. Vooral tegen Marseille in een kolkend Velodrome is dat wel een nadeelquote:Op vrijdag 18 maart 2022 15:26 schreef fetX het volgende:
Ik baal ook wel dat we eerst thuis moeten eigenlijk.
Eerst maar eens de Slaven pakken.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 15:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
En in de halve finale weer. Vooral tegen Marseille in een kolkend Velodrome is dat wel een nadeel
Ik ook, maar vooral omdat 7 april mij niet zo enorm goed uitkomt eigenlijk. Als ik het goed lees spelen we wel een eventuele tweede halve finale thuis.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 15:26 schreef fetX het volgende:
Ik baal ook wel dat we eerst thuis moeten eigenlijk.
O, verdoriequote:Op vrijdag 18 maart 2022 15:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
En in de halve finale weer. Vooral tegen Marseille in een kolkend Velodrome is dat wel een nadeel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |