Daar denkt blind anders overquote:Op zondag 20 maart 2022 16:21 schreef PowerLoungen het volgende:
Tagliafico mag van mij Blind vervangen voor de rest van het seizoen
Kan je toch gewoon Berghius en Klaassen spelen.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zonder Antony naar Groningen-uit. Gezellig.
Overwinning over de streep trekken noemt men dat, alles wat ervoor nodig isquote:Op zondag 20 maart 2022 16:32 schreef Mansjester het volgende:
Antony en Tadic, echt gedrag om van te kotsen
Nee, dat noem je zielig gedrag. En dat weet jij ook wel.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:33 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Overwinning over de streep trekken noemt men dat, alles wat ervoor nodig is
Interesseert me geen moerquote:Op zondag 20 maart 2022 16:35 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Nee, dat noem je zielig gedrag. En dat weet jij ook wel.
Dit was wel over het randje hoor. Het ging richting sneu.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:33 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Het was één grote shitshow.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:36 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Interesseert me geen moer
Die keeper die er geen kut van kan heeft in z'n eentje tien minuten tijd gerekt, wat mij betreft had alles gemogen
Schoonheidsprijs krijgt het misschien niet maar uiteindelijk heb je 3 puntenquote:Op zondag 20 maart 2022 16:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit was wel over het randje hoor. Het ging richting sneu.
Dat ie geblesseerd is oke maar om dan 5 meter terug te hinken om vervolgens door Tadic naar grond te worden geduwd.
Dat had niet gehoeven.
quote:Op zondag 20 maart 2022 16:33 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat had je anders ook welquote:Op zondag 20 maart 2022 16:37 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Schoonheidsprijs krijgt het misschien niet maar uiteindelijk heb je 3 punten
Want dit is de eerste keer dat zoiets gebeurt om een overwinning over de streep te trekken?quote:Op zondag 20 maart 2022 16:37 schreef Buitendam het volgende:
[..]alle trots aan de kant. En in het ergste geval word je geen kampioen en komt dit als een boemerang terug door alles en iedereen. Heel erg dom.
Nee, dat terugrollen in het veld door Martinez zit natuurlijk ook in de compilatie.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:38 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Want dit is de eerste keer dat zoiets gebeurt om een overwinning over de streep te trekken?
Nou nou het is allemaal watquote:Op zondag 20 maart 2022 16:39 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, dat terugrollen in het veld door Martinez zit natuurlijk ook in de compilatie.
Je hebt toch wel iets van trots om dat soort onzin niet te doen, zou je zeggen. Alsof dat ook maar iets toevoegt.quote:
En dan janken als Getaffe het doet. Hypocriet.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:35 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Nee, dat noem je zielig gedrag. En dat weet jij ook wel.
Tegenstanders doen het vanaf minuut 1 tegen Ajax dan is het gewoon karma als het zo uitpakt.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:41 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
En dan janken als Getaffe het doet. Hypocriet.
Nogmaals, niet de schoonheidsprijs maar om de overwinning binnen te halen mag het van mijquote:Op zondag 20 maart 2022 16:41 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je hebt toch wel iets van trots om dat soort onzin niet te doen, zou je zeggen. Alsof dat ook maar iets toevoegt.
Feyenoord was bij de 1-2 ook continu aan het tijdrekken. Gewoon koekje van eigen deegquote:Op zondag 20 maart 2022 16:41 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
En dan janken als Getaffe het doet. Hypocriet.
Ik zie zelden tegenstanders die zich debieler gedragen dan Tadic en Anthony dus dat is onzin.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:44 schreef franske19 het volgende:
[..]
Tegenstanders doen het vanaf minuut 1 tegen Ajax dan is het gewoon karma als het zo uitpakt.
Een speler die buiten het veld ligt, het veld op stapt en vervolgens door een medespeler op de grond wordt gegooid om tijd te rekken zie ik echt zelden.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:46 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Feyenoord was bij de 1-2 ook continu aan het tijdrekken. Gewoon koekje van eigen deeg
Creatief denken heet datquote:Op zondag 20 maart 2022 16:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Een speler die buiten het veld ligt, het veld op stapt en vervolgens door een medespeler op de grond wordt gegooid om tijd te rekken zie ik echt zelden.
Someone is mad en komt gezellig het Ajax forum binnen. Dat zie ik dan weer niet zelden. Dit is gewoon uithuilen en je verlies nemen.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Een speler die buiten het veld ligt, het veld op stapt en vervolgens door een medespeler op de grond wordt gegooid om tijd te rekken zie ik echt zelden.
Gewoon oerdom ook.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Gaat het nog vriend?quote:Op zondag 20 maart 2022 16:18 schreef Scorpie het volgende:
Anthony met de enige geslaagde actie pffff
Kost hem ook nog twee wedstrijdenquote:
Ajax heeft de 3 punten weer binnen. Zo kan je wel kampioen worden!quote:Op zondag 20 maart 2022 16:51 schreef Heeinz het volgende:
Achteraf kunnen we wel zeggen; tering wat was dit slecht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |