4 kg natuurlijkquote:Op woensdag 16 maart 2022 16:43 schreef Poedelpoes het volgende:
Bruh ik kijk nu de afl van gisteren? De vrouwen krijgen 3kg en de mannen 5kg???? Wat als er een non binary persoon was? Mocht die dan kiezen?
Zo raar dat ze dat zelf niet gezien hebben, was toch duidelijk in beeld.quote:Op woensdag 16 maart 2022 14:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van de week toen ze filmpjes te zien kregen was duidelijk te zien dat 26 maart de finale was
Ja, was heel duidelijk in beeld. Misschien weten ze het wel maar mogen ze er niet over praten of zoquote:Op woensdag 16 maart 2022 17:02 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Zo raar dat ze dat zelf niet gezien hebben, was toch duidelijk in beeld.
net als haar dromen..quote:Op woensdag 16 maart 2022 17:07 schreef Angelique61 het volgende:
Volgens mij verzint ze het allemaal ter plekke....
Awkwardquote:Op woensdag 16 maart 2022 17:06 schreef Verida het volgende:
de moeder van grace heeft ook gezegd dat Grace verliefd is, dat ze haar nog nooit zo verliefd heeft gezien
tobi verblikt of verbloosd niet en zeg : komt goed.
zo totaal zonder emotie.
Het zijn wel jankers wat eten betreftquote:Op woensdag 16 maart 2022 17:18 schreef Verida het volgende:
nouch lust geen koriander.....dus doet ze er niet zoveel in en hakt vervolgens een half bosje koriander fijn
als je echt geen koriander lust, is een blaadje al genoeg om het hele gerecht naar zeep te laten smaken
Ze zat zo te fantaseren dat Salar op gegeven moment zei "je wint geen tonnen he"quote:Op woensdag 16 maart 2022 15:28 schreef Giggio het volgende:
[..]
die spoort dan echt niet
Nawel oké
maar die lapschwansen... dat kan echt niet weet je wel
Ze moeten heel verrast en verward reageren voor een tv-moment nadat ze het is verteld.quote:Op woensdag 16 maart 2022 17:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, was heel duidelijk in beeld. Misschien weten ze het wel maar mogen ze er niet over praten of zo
die geilt alleen op zichzelf, luisterd niet alleen maar naar de complimenten over hem..het is altijd bij hem..ik ik en spreekt zich steeds meer tegen.quote:Op woensdag 16 maart 2022 17:06 schreef Verida het volgende:
de moeder van grace heeft ook gezegd dat Grace verliefd is, dat ze haar nog nooit zo verliefd heeft gezien
tobi verblikt of verbloosd niet en zeg : komt goed.
zo totaal zonder emotie.
Dat heb ik nou totaal niet.quote:Op woensdag 16 maart 2022 17:24 schreef Tuinfluitert het volgende:
Grace doet thuis bijna overal koriander in, neemt ook regelmatig een bakje koriander om zo uit het vuistje te eten, Tobias eet het niet graag, zegt dat het naar zeep smaakt.
ja, ze heeft nu de paprika's in de blender gedaan, omdat salar geen paprika lust maar misschien op deze manier wel.quote:Op woensdag 16 maart 2022 17:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het zijn wel jankers wat eten betreft
Vreemd he..hij reist meestal naar al die landen waar ze dit overal eten..ik hou ook van koriander , snap zelf niet dat dit naar zeep smaakt, lavendel vind ik meer naar zeep smaken.quote:Op woensdag 16 maart 2022 17:24 schreef Tuinfluitert het volgende:
Grace doet thuis bijna overal koriander in, neemt ook regelmatig een bakje koriander om zo uit het vuistje te eten, Tobias eet het niet graag, zegt dat het naar zeep smaakt.
dat is met koriander, je vindt het lekker of je vindt het echt heel erg vies. is geen tussenwegquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |