Je vergeet dat de meeste Europeanen ontzettend bang geworden zijn voor die gek en waar hij nog meer toe in staat isquote:Op woensdag 16 maart 2022 06:13 schreef Za het volgende:
Ik gok dat deze discussie vol support voor Oekraïne snel voorbij gaat zijn nu de gevolgen daarvan (sancties Rusland) onze eigen economie zal kunnen doen instorten.
Met Poetin als lachende derde.
Eens kijken of de 24/7 verslaggeving en het vlaggewapper abrupt stopt.
[ twitter ]
Maar niet voor hun eigen hachje?quote:Op woensdag 16 maart 2022 06:33 schreef grrrrg het volgende:
Je vergeet dat de meeste Europeanen ontzettend bang geworden zijn voor die gek en waar hij nog meer toe in staat is
Wat heb je aan al die luxe wanneer er een dementerende boomer met kernwapens in het Kremlin zit en er een constante dreiging van een allesvernietigende derde wereldoorlog in de lucht hangt?quote:Op woensdag 16 maart 2022 06:39 schreef Za het volgende:
[..]
Maar niet voor hun eigen hachje?
Ze lopen liever met Oekraïense vlaggen Poetin te bespotten met tot gevolg het inleveren van de luxe die ze gewend zijn?
Ik geef er niet veel om en heb een weerzin tegen materialisme. Maar de gemiddelde Nederlander doet niets liever als het sprokkelen van materie, en wandelen met merknamen op de borst of om de pols, plus extravagante vakanties uiteraard.quote:Op woensdag 16 maart 2022 06:47 schreef DDDDDaaf het volgende:
Wat heb je aan al die luxe wanneer er een dementerende boomer met kernwapens in het Kremlin zit en er een constante dreiging van een allesvernietigende derde wereldoorlog in de lucht hangt?
Laten we het hopen héquote:Op woensdag 16 maart 2022 06:13 schreef Za het volgende:
Ik gok dat deze discussie vol support voor Oekraïne snel voorbij gaat zijn nu de gevolgen daarvan (sancties Rusland) onze eigen economie zal kunnen doen instorten.
[ twitter ]
En daarmee is eigenlijk alles wel gezegd...quote:
Zwaktebod.quote:Op woensdag 16 maart 2022 07:08 schreef DDDDDaaf het volgende:
En daarmee is eigenlijk alles wel gezegd...
Jawel, wel voor hun eigen hachje. Daarom zie je zo'n heftige Europese reactie. Dat zag je niet bij de Russische inval van Tsjetsjenië of Georgië.quote:Op woensdag 16 maart 2022 06:39 schreef Za het volgende:
[..]
Maar niet voor hun eigen hachje?
Ze lopen liever met Oekraïense vlaggen Poetin te bespotten met tot gevolg het inleveren van de luxe die ze gewend zijn?
Moet ik nog even doorgaan?quote:
Je hebt er moeite mee dat Europa kiest voor Oekraïne, ipv Rusland?quote:Op woensdag 16 maart 2022 06:13 schreef Za het volgende:
[ twitter ]
Wat eist Poetin dan van ons?quote:Op woensdag 16 maart 2022 07:15 schreef Za het volgende:
[..]
Zwaktebod.
Wanneer jij bv Oekraieners in je huis wilt opnemen vind ik dat mooi, ook dat je zo meeleeft met deze mensen, en bereid bent eventueel in armoede te leven voor je principes.
Ik gok dat de gemiddelde Nederlander echter liever zijn luxe leven in stand houdt wanneer dat inhoudt zich te confirmeren aan de eisen van Poetin.
Za is een liefhebber van "sterke, machtige mannen" als Poetin of gewoon overal tegen.quote:Op woensdag 16 maart 2022 07:23 schreef Wantie het volgende:
[..]
Je hebt er moeite mee dat Europa kiest voor Oekraïne, ipv Rusland?
Waarom?
Nee, Rusland is lief.quote:Op woensdag 16 maart 2022 06:47 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Wat heb je aan al die luxe wanneer er een dementerende boomer met kernwapens in het Kremlin zit en er een constante dreiging van een allesvernietigende derde wereldoorlog in de lucht hangt?
Voordeel van een sterk leider is dat het duidelijkheid schept.quote:Op woensdag 16 maart 2022 07:26 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Za is een liefhebber van "sterke, machtige mannen" als Poetin of gewoon overal tegen.
Als die tweet echt waar is kan dat wel eens een probleem worden.quote:Op woensdag 16 maart 2022 06:13 schreef Za het volgende:
[ twitter ]
Saoedi-Arabië zit vuist diep in de Amerikaanse economie, die gaan dat niet om zeep helpen.quote:Op woensdag 16 maart 2022 06:13 schreef Za het volgende:
[ twitter ]
Als je je conformeert aan die eisen dan houdt het luxe leven op een gegeven moment ook op. Of je moet al superrijk zijn.quote:Op woensdag 16 maart 2022 07:15 schreef Za het volgende:
[..]
Zwaktebod.
Wanneer jij bv Oekraieners in je huis wilt opnemen vind ik dat mooi, ook dat je zo meeleeft met deze mensen, en bereid bent eventueel in armoede te leven voor je principes.
Ik gok dat de gemiddelde Nederlander echter liever zijn luxe leven in stand houdt wanneer dat inhoudt zich te confirmeren aan de eisen van Poetin.
Of ze beseffen dat ze in de toekomst ook het doelwit van Westerse sancties kunnen worden.quote:Op woensdag 16 maart 2022 07:31 schreef Wantie het volgende:
[..]
Saoedi-Arabië zit vuist diep in de Amerikaanse economie, die gaan dat niet om zeep helpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |