hij doet of hij geduld heeft, maar inwendig is hij nerveus..quote:Op woensdag 16 maart 2022 08:51 schreef Rhosyn het volgende:
Tobias kan moeilijk onthouden. De lessen van Peter doet hij hardop anders gaat het fout.
Netjes langs de randjes dan naar het midden.
Doet ze vaker, dan schreeuwt ze ook wel eens en voor de hoeren..quote:Op woensdag 16 maart 2022 08:52 schreef suzi1 het volgende:
wat zei grace nou, ze zei een bonjourno voor die en die en die en de joden??
Ja die wil tobi nu in 1x wel hebben jaquote:Op woensdag 16 maart 2022 08:37 schreef Silves het volgende:
[..]
En gisteren hadden ze het over de oprotpremie..wat is dit 15.000 euro, dan wordt het tijd om eeens een 24 challenge te gaan doen.
tis gewoon hun werkquote:Op woensdag 16 maart 2022 09:13 schreef Hieraldo het volgende:
in hoeverre zouden die mensen die de camera's bedienen in het huis zich als een voyeur voelen
SNap wel dat ze er naar uitkijken iets van de buitenwereld te lezenquote:Op woensdag 16 maart 2022 09:04 schreef Silves het volgende:
Azen op de 2de krant..zou het voor het echte nieuws zijn of de roddelcollum over hoe ze denken over BB en de inwoners..
quote:Op woensdag 16 maart 2022 08:51 schreef Silves het volgende:
[..]
Lol, daar vindt je laterz de rijpe bananen in die jungle op haar hoofd..
Thema was deze week "Back to reality". Buiten die krant niet veel reality gezien. En we zijn al woensdag. De BB-week is eigenlijk al om.quote:Op woensdag 16 maart 2022 09:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
SNap wel dat ze er naar uitkijken iets van de buitenwereld te lezen
jepquote:Op woensdag 16 maart 2022 09:39 schreef Jockari het volgende:
[..]
Thema was deze week "Back to reality". Buiten die krant niet veel reality gezien. En we zijn al woensdag. De BB-week is eigenlijk al om.
Ja voor de paprika van salar hahaquote:Op woensdag 16 maart 2022 09:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
baby hapje?
aangezien ze een blender heeft
ik gok dat als ze nog een opdracht krijgenquote:Op woensdag 16 maart 2022 09:53 schreef Silves het volgende:
empanadas vind ik niet echt een avondmaal, ik eet die als snack of als tussendoortjes..
en tussen alles, weer noedels of pasta als tussendoortjes, wat gebakken brood als voorgerecht..ze vreten me daar wat af.quote:Op woensdag 16 maart 2022 09:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik gok dat als ze nog een opdracht krijgen
ze pas om 8 uur savonds eten
ze eten inderdaad de hele dag door van alles watquote:Op woensdag 16 maart 2022 09:55 schreef Silves het volgende:
[..]
en tussen alles, weer noedels of pasta als tussendoortjes, wat gebakken brood als voorgerecht..ze vreten me daar wat af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |