Oke, weet dat dit in het begin was, maar nu nog steeds dus..quote:Op woensdag 16 maart 2022 08:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zie altijd de heren in de keuken ontbijt maken
Zou toch bijzonder zijn als ze alweer een opdracht in de ochtend krijgenquote:Op woensdag 16 maart 2022 08:28 schreef Silves het volgende:
[..]
Hi..ik ook, weet niet waarom ik dit deed zo vroeg in de morgen..wie weet gebeurt er nog wat zo hier en daar..
Die flater van gisteren moet zeker ingehaald worden ..die pot zal toch nog aangevuld moeten worden..quote:Op woensdag 16 maart 2022 08:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zou toch bijzonder zijn als ze alweer een opdracht in de ochtend krijgen
Precies op zijn minst 70k moet erinquote:Op woensdag 16 maart 2022 08:31 schreef Silves het volgende:
[..]
Die flater van gisteren moet zeker ingehaald worden ..die pot zal toch nog aangevuld moeten worden..
Het is tijdquote:Op woensdag 16 maart 2022 08:34 schreef Rhosyn het volgende:
Goedemorgen![]()
Tobias struint al rond. Loopt de tuin in en praat tegen zichzelf ( tegen ons dus) Zonntje schijnt. Lekker lekker.
Goedemorgen zeggen tegen BB.![]()
Wat een sukkel. Dat had hij vanaf het begin moeten doen dan hadden we er nog ingetrapt.
Het is te laat Tobias. Veel te laat. Je gaat naar huis zaterdag.
Beidequote:Op woensdag 16 maart 2022 08:35 schreef Silves het volgende:
Gemiddeld 8 tot 10 uren slaap, en het eerste wat ze doen is geeuwen..is dit nederlands? geeuwen of is het gapen?
En gisteren hadden ze het over de oprotpremie..wat is dit 15.000 euro, dan wordt het tijd om eeens een 24 challenge te gaan doen.quote:Op woensdag 16 maart 2022 08:35 schreef greysbones het volgende:
Eigenlijk zou je moeten kijken hoeveel ze al hebben gemist
Dan weet je of ze al aan de 100k zouden hebben gezeten
Inclusief de bedragen die ze uit de pot hebben gehaald
quote:Op woensdag 16 maart 2022 08:37 schreef suzi1 het volgende:
gapen doe je naar de streams, geeuwen als er geen zak aan is
Oops, ik zal er beter op letten, het gaat vaak ongemerktquote:Op woensdag 16 maart 2022 06:24 schreef Dotteke het volgende:
Ook in de avond en nacht is het de bedoeling dat het over de streams blijft gaan. Voor de terug lezers is dat wel zo fijn.
Kletsen kan gewoon in de SC
Ja heb ik gisteren laat nog ff meegekregen, Grace was te trots ervoor, toen zei hij ik ook maar.....denk dat hij het toch gaat pakken, jammer deze gun ik hem niet, gewoon oprotten zonder geld.quote:
Ja, meestal Kristof en Tobiasquote:Op woensdag 16 maart 2022 08:30 schreef Silves het volgende:
[..]
Oke, weet dat dit in het begin was, maar nu nog steeds dus..
ja normaal is hij zo niet zei hij er toen ook nog achter haar aanquote:Op woensdag 16 maart 2022 08:39 schreef Silves het volgende:
[..]
Ja heb ik gisteren laat nog ff meegekregen, Grace was te trots ervoor, toen zei hij ik ook maar.....denk dat hij het toch gaat pakken, jammer deze gun ik hem niet, gewoon oprotten zonder geld.
Sambal..wordt tijd dat ze een madam janet challenge krijgen..voor de pot te vullen.quote:Op woensdag 16 maart 2022 08:40 schreef suzi1 het volgende:
ze hebben allemaal een maagzweer van t eten gister
Is 100 k niet voor 100 dagen BB?quote:Op woensdag 16 maart 2022 08:35 schreef greysbones het volgende:
Eigenlijk zou je moeten kijken hoeveel ze al hebben gemist
Dan weet je of ze al aan de 100k zouden hebben gezeten
Inclusief de bedragen die ze uit de pot hebben gehaald
Nee hoor..kal maar raas..quote:Op woensdag 16 maart 2022 08:43 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Is 100 k niet voor 100 dagen BB?
Nu zitten ze er maar 86 dagen dus is de pot max 86.000?
Vorig jaar kreeg Jill 70 k.
Als ze dit jaar net zo veel spellen verknald hebben als vorig jaar zou de winnaar nu ongeveer 60 k krijgen.
![]()
Of ben ik aan het raaskallen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |