nou ik volg de cos een beetje overdag, heb diep respect voor diegene die het overdag op kunnen brengen om te kijkenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 22:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ben al blij dat ze vandaag wat leuke dingen hebben laten zien op de streams, en het niet achter een SL-muur heeft gebracht.
hoezo een nep profiel als personal trainer?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 22:19 schreef Silves het volgende:
[..]
Welk advies? ga in bb en kom eruit als adviseur? in wat zijn nep profiel als personel trainer, ja mss van zijn clubje, heb gehoord dat hij een rijke tante heeft, die alles betaald, kan ook een van zijn 7 vaders zijn of moeders, elke dag benoemt hij wat hij doet, alles behalve werken, veel zon, zand, en zee...
Oh van de rijke tante wist ik niet.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 22:19 schreef Silves het volgende:
[..]
Welk advies? ga in bb en kom eruit als adviseur? in wat zijn nep profiel als personel trainer, ja mss van zijn clubje, heb gehoord dat hij een rijke tante heeft, die alles betaald, kan ook een van zijn 7 vaders zijn of moeders, elke dag benoemt hij wat hij doet, alles behalve werken, veel zon, zand, en zee...
Heb het alleen over deze dag, op de vorige dagen hebben de streams hier meer uit dan aangestaan.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 22:21 schreef odie22 het volgende:
[..]
nou ik volg de cos een beetje overdag, heb diep respect voor diegene die het overdag op kunnen brengen om te kijken
Hij werkt niet, af en toe doet hij met vrienden op het strand een workshop geven, weekje en dan gaat hij reizen...als ik tegenwoordig kijk naar zo,n shows zijn alle mannen personel trainer..hmmquote:Op dinsdag 15 maart 2022 22:21 schreef just me het volgende:
[..]
hoezo een nep profiel als personal trainer?
ik had het ook niet expliciet over jou , maar moest iemand kwootenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 22:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
Heb het alleen over deze dag, op de vorige dagen hebben de streams hier meer uit dan aangestaan.
En haar vriendin nodigt haar ook elk jaar naar st maarten..en ze gaat ook elke keer naar barcelona.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 22:23 schreef Flow3r het volgende:
Grace zou graag weer naar Brazil gaan , laatste keer was ze 2700 euro kwijt met haar zoon , maar dan heb je ook wat
ach zo slecht heeft ze het dus niet, maar ja ze wil meer... ik krijg het idee dat grace en tobi er meer voor het geld zitten dan de rest zij worden liever rijk zonder werkenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 22:23 schreef Flow3r het volgende:
Grace zou graag weer naar Brazil gaan , laatste keer was ze 2700 euro kwijt met haar zoon , maar dan heb je ook wat
Grace heeft het wel voor elkaarquote:Op dinsdag 15 maart 2022 22:25 schreef Silves het volgende:
[..]
En haar vriedin nodigt haar ook elk jaar naar st maarten..en ze gaat ook elke keer naar barcelona.
Je hoeft echt niet te quoten om een bericht te kunnen posten.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 22:24 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik had het ook niet expliciet over jou , maar moest iemand kwooten
okequote:Op dinsdag 15 maart 2022 22:26 schreef spapaars het volgende:
[..]
Je hoeft echt niet te quoten om een bericht te kunnen posten.
Veel mannen zijn persontal trainer of adviseurquote:Op dinsdag 15 maart 2022 22:24 schreef Silves het volgende:
[..]
Hij werkt niet, af en toe doet hij met vrienden op het strand een workshop geven, weekje en dan gaat hij reizen...als ik tegenwoordig kijk naar zo,n shows zijn alle mannen personel trainer..hmm
papa van thomas zal wel knaken hebbenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 22:27 schreef just me het volgende:
[..]
Veel mannen zijn persontal trainer of adviseur
Maar Tobis heeft dus een luizenleventje!
Tobias zei eerder van nietquote:Op dinsdag 15 maart 2022 22:27 schreef odie22 het volgende:
[..]
papa van thomas zal wel knaken hebben
ja en hij is er ook nog trots op..quote:Op dinsdag 15 maart 2022 22:27 schreef just me het volgende:
[..]
Die zie ik nog wel verdwijnen richting Thailand omdaar PA te wordenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 22:27 schreef just me het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |