quote:Op zaterdag 26 maart 2022 12:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan wordt Leclerc morgen laatste, doet-ie z'n helm af als cliffhanger. Draait-ie zich om in de volgende aflevering en blijkt het Mazepin te zijn
Geen idee, er is zoveel clickbait tegenwoordig dat ik juist steeds minder aanklik.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 12:35 schreef Recce het volgende:
[..]![]()
Was er iets met een Mazepin meme trouwens? Dat heb ik allemaal niet gevolgd.
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 12:43 schreef Recce het volgende:
Hamilton is er klaar voor:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik kijk nu even op Reddit. Kennelijk zijn ze in Saudi-Arabië geen fan van Hamilton:quote:Op zaterdag 26 maart 2022 12:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Geen idee, er is zoveel clickbait tegenwoordig dat ik juist steeds minder aanklik.
Ze gaan niet heel goed om met kritiek daar. En dan hebben ze met Lewis nog mazzel dat ze die zo klein is dat ze 'm niet in stukken hoeven te hakken om in een koffer te stoppen.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 13:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik kijk nu even op Reddit. Kennelijk zijn ze in Saudi-Arabië geen fan van Hamilton:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 13:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze gaan niet heel goed om met kritiek daar. En dan hebben ze met Lewis nog mazzel dat ze die zo klein is dat ze 'm niet in stukken hoeven te hakken om in een koffer te stoppen.
Anders wordt het een spannende racequote:Op zaterdag 26 maart 2022 13:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij zou de beste uitkomst zijn dat de rebellen een raket in de woestijn laten vallen vandaag en dat de boel afgelast wordt.
Yups. Dit is de oplossing:quote:Op zaterdag 26 maart 2022 13:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Anders wordt het een spannende race
quote:All the drivers should take a COVID test, and oh no, we are all positive. Must have got it from Seb. Oh well, guess we cannot race now.
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 13:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Seb zou trots op ze zijn ook nog
Je zou ook denken dat het tij wat dat betreft meezit met de huidige bereidheid tot sanctioneren van Rusland.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 13:46 schreef Recce het volgende:
[..]Nah, hopelijk gebeurt er niets, maar ze mogen echt een keer gaan nadenken of je wilt racen in dit soort landen en of je sponsoren als Aramco wilt hebben.
Misschien kunnen ze dan ook beslissen sneller over te schakelen op biobrandstof voor de auto's, maar ook het transport eromheen.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 13:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je zou ook denken dat het tij wat dat betreft meezit met de huidige bereidheid tot sanctioneren van Rusland.
Vanochtend om 7 uur al gewandeld met de honden, nu even bijslapen.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 13:58 schreef Recce het volgende:
Maar eens even douchen en een boswandeling maken!
Dat wordt een uitdaging. Hopelijk is alles goed met Schumacher, maar het zag er niet mooi uit.quote:
Niet gezien, ik schakel net in.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat wordt een uitdaging. Hopelijk is alles goed met Schumacher, maar het zag er niet mooi uit.
Haas krijgt de auto in twee stukken terug.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Niet gezien, ik schakel net in.
Ik hoop dat ze genoeg gaffertape hebben.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Haas krijgt de auto in twee stukken terug.
Secondelijm en even goed tegen elkaar drukken, die twee helften.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze genoeg gaffertape hebben.
Even teruggekeken: niet alleen een kutland maar ook nog eens een erg gevaarlijk circuit.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Secondelijm en even goed tegen elkaar drukken, die twee helften.
Ja, gewoon alleen beton daar.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Even teruggekeken: niet alleen een kutland maar ook nog eens een erg gevaarlijk circuit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |