Ohja lawwwd ik was al die hookups van Toby vergeten.quote:Op zaterdag 2 april 2022 17:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Het schijnt toch weer niet helemaal zeker te zijn dat het uit is. Misschien is Toby confused en wil-ie eigenlijk Kaz terug.
Het is allemaal zo kansloos. Er was toch niets mis met haar neus? En dan heeft ze dat ook nog gratis kunnen doen (er staat #ad aan het einde van het bericht).quote:Op zondag 3 april 2022 09:13 schreef TillyB het volgende:
[..]
En die nosso van Lillie tsja, wat moet ik er van zeggen, standaard nosejob toch?
Ik zal het morgen aan de Aap vragen, da's een eckte Vlielanderquote:Op zondag 3 april 2022 23:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat kun jij beter uitleggen, ik woon daar niet!
Misschien was het een 1 aprilgrap?quote:Op zondag 3 april 2022 23:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zal het morgen aan de Aap vragen, da's een eckte Vlielander
Heeft Aap 'm geverfd?quote:Op zondag 3 april 2022 23:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, dan had er wel een groen-witte vuurtoren op de foto gestaan.
Zou een mooie grap zijn als ze dat een keer overslaan. Hele eiland in paniek!quote:Op zondag 3 april 2022 23:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die wordt ieder jaar op 1 april groen-wit geschilderd.
quote:Op zondag 3 april 2022 23:45 schreef Recce het volgende:
Wow, dit artikel is behoorlijk schokkend: https://www.omroepwest.nl(...)-tot-een-hel-gemaakt
Gebruik deze nutteloze frustratie om je sokkenla op te ruimenquote:Op zondag 3 april 2022 12:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Het is allemaal zo kansloos. Er was toch niets mis met haar neus? En dan heeft ze dat ook nog gratis kunnen doen (er staat #ad aan het einde van het bericht).
Die is vrij netjes. De sokken hangen over de rand van de wasmand.quote:Op maandag 4 april 2022 00:03 schreef TillyB het volgende:
[..]
Gebruik deze nutteloze frustratie om je sokkenla op te ruimen
Jij bent zeker pas tevreden als alle sokken een QR-code hebben, in een Excelsheet staan en op nette stapeltjes liggen?quote:Op maandag 4 april 2022 12:10 schreef TillyB het volgende:
Was je maar zo onzeker over je sokkenorganisatie zoals Lillie over d'r nosso was.
Van zwart naar grijs?quote:Op woensdag 6 april 2022 17:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb allemaal zwarte sokken, ik sorteer op hoe vaak ze gewassen zijn.
Ja, zijn allemaal dezelfde sokken. De lengte varieert omdat de één vaker gewassen is dan de ander.quote:Op woensdag 6 april 2022 23:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar zijn alle sokken wel precies even groot en lang?
Hmmz, dit klinkt wel efficiënter dan steeds sokken bij elkaar moeten zoeken op basis van een subtiel randje.quote:Op woensdag 6 april 2022 23:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, zijn allemaal dezelfde sokken. De lengte varieert omdat de één vaker gewassen is dan de ander.
Of een QR-codequote:Op woensdag 6 april 2022 23:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmmz, dit klinkt wel efficiënter dan steeds sokken bij elkaar moeten zoeken op basis van een subtiel randje.
Ik hoop wel dat ik morgen wakker word, want ik ga nu maar eensquote:Op donderdag 7 april 2022 00:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Nou, als dit slapen is, dan hoop ik dat de baby niet wakker wordt.
Slaap goed!quote:Op donderdag 7 april 2022 00:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat ik morgen wakker word, want ik ga nu maar eens![]()
Trusten
ik ben in een nieuwe rabbit hole beland Rekkiequote:
Oh, oh! Ik ook hoor.quote:Op vrijdag 8 april 2022 08:19 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik ben in een nieuwe rabbit hole beland Rekkiedit plaatje komt er ook in voor.
quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:01 schreef sacha het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Een plastic opblaasstoel natuurlijkquote:Op vrijdag 8 april 2022 11:04 schreef Recce het volgende:
[..]Wat is dat blauwe ding bij die eerste feestganger?
Oh, uiteraard! Onmisbaar op elk feest!quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Een plastic opblaasstoel natuurlijk![]()
Gefeliciteerd, Recce
Feliquote:Op vrijdag 8 april 2022 10:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh, oh! Ik ook hoor.Zoveel te lezen, zo weinig tijd.
Nee, tot nu toe nog niet.quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Heb je nog nieuw speelgoed voor je verjaardag gekregen?
Kijk 'm blij zijn!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |