Edwinquote:
quote:
Nog een specifieke? Of gaan we gewoon alle Edwins langs?quote:
Ja het was op aanraden van BDSquote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nog een specifieke? Of gaan we gewoon alle Edwins langs?
En kom maar op hoor, heb toch een teringhumeur. Ik stook die brandstapel wel.
Heb je nog een groot plein daar waar dat vuurtje kan dan?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja het was op aanraden van BDS
Hoe meer Edwins hoe beter want ik heb het een beetje koud
Mwah het Haarlemmerplein is prima eigenlijk hiervoorquote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb je nog een groot plein daar waar dat vuurtje kan dan?
Museumplein ?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb je nog een groot plein daar waar dat vuurtje kan dan?
Dan hebben we veel Edwins nodigquote:
Er zijn er zo'n 29.000quote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja het was op aanraden van BDS
Hoe meer Edwins hoe beter want ik heb het een beetje koud
Grmblbl jaquote:
Nog een keer nageteld maar kom weer rond 29000 uitquote:
doe je snelquote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:33 schreef engine het volgende:
[..]
Nog een keer nageteld maar kom weer rond 29000 uit
Prisma plakker op mijn gewone bril maar zonnebril blijf ik zeker dragen.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:49 schreef maily het volgende:
[..]
He wat vervelend nou weer .....
Voor nu zonnebril een optie?![]()
Snelle jongenquote:
Hey Marioquote:
Heuy ben je ook Ajax aan het kijken?quote:
Schnitzels eten, lekkerquote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:44 schreef engine het volgende:
[..]
Hey Mario
Ben ook weer in Oostenrijk. Kaltenbach deze keer.
hi,kenn ik nietquote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:44 schreef engine het volgende:
[..]
Hey Mario
Ben ook weer in Oostenrijk. Kaltenbach deze keer.
Ok dat zou me wat teveel van het goede zijnquote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja is an , maar ik kijk ook
eishockey ljubiljana vs villach
Ja die heb ik al gehadquote:
Ah ja is eigenlijk ook maar klein. In de buurt van Mayrhofen.quote:
ah tirol,en wat doe je daar ?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:53 schreef engine het volgende:
[..]
Ja die heb ik al gehadEn leberkase
[..]
Ah ja is eigenlijk ook maar klein. In de buurt van Mayrhofen.
Paar dagen snowboardenquote:
Oeh lekkerquote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:55 schreef engine het volgende:
[..]
Paar dagen snowboarden
Maar ga morgen weer naar huis.
Mag die ook op de brandstapel? Of echt alleen edwins?quote:
Die mag ook. Ik ben alleen bang voor giftige rookontwikkeling danquote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mag die ook op de brandstapel? Of echt alleen edwins?
Ja dat was met vrienden en inderdaad allemaal met corona thuis gekomen. Nu ben ik met m'n vader paar dagen weg. Ander skigebied ook.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Oeh lekker
Je was toch laatst al eens daar geweestDat was dat coronaritje meen ik me te herinneren
Heel goedquote:
Edwin Rutten?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mag die ook op de brandstapel? Of echt alleen edwins?
Op de snowboard of op gewone latten?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 22:02 schreef engine het volgende:
[..]
Heel goed![]()
Die maakt ook iedere dag gewoon 50 km. Op zijn eigen tempo maar ik vind het knap.
Wordt druk dan.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Die mag ook. Ik ben alleen bang voor giftige rookontwikkeling dan
Proost marioquote:
Snowboard ookquote:
Dat ziet er gezellig uitquote:
Mjah, als alle edwins moeten zal hij er ook tussen zitten ja.quote:
Het heeft gradatiesquote:Op dinsdag 15 maart 2022 22:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wordt druk dan.
En alle rook is toch giftig?
hahaha .. als ie het maar doetquote:Op dinsdag 15 maart 2022 22:05 schreef engine het volgende:
[..]
Snowboard ookWaarschijnlijk de enige op de piste met een snowboard dat nog met guldens betaald is.
Klopt, maar zelfs de lichtste is al giftig.quote:
Laat Danny maar schuivenquote:
Ver dan wel ........quote:Op dinsdag 15 maart 2022 22:08 schreef chufi het volgende:
[..]
loop jij voor op de uitslag? Ik mag het hopen
Ik heb gisteren al lopen stemmen. Moest tot mijn stomme verbazing nog in de rij ookquote:Op dinsdag 15 maart 2022 22:08 schreef marcb1974 het volgende:
Zag hier vandaag de 'verkiezingsslogan' van een vvd'er hangen.
Vroeg me echt af of hij hier de lokale afdeling van de Stasi gaat vormen
Positief blijven.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 22:08 schreef chufi het volgende:
[..]
loop jij voor op de uitslag? Ik mag het hopen
Dat wens je iemand in deze tijd toch niet toequote:
Huh?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 22:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat wens je iemand in deze tijd toch niet toe
echt, hoe dan .pfff. Ik heb het warm.quote:
kutquote:Op dinsdag 15 maart 2022 22:36 schreef Prisha het volgende:
[..]
echt, hoe dan .pfff. Ik heb het warm.
kloptquote:Op dinsdag 15 maart 2022 22:39 schreef marcb1974 het volgende:
T zat er zo aan te komen dit,
als je ze zelf niet maakt .....
Mjah, het valt meteen op als hij een fout maakt,quote:
Morguh Aoibhin ☕️quote:
Vandaag hier.quote:Op woensdag 16 maart 2022 07:39 schreef engine het volgende:
Het saharazand is ook in Oostenrijk aangekomen. Hele auto zit onder.
Ik meende het gisteravond al te zien maar was niet zeker maar hoor net van iemand dat je het op sommige pistes ook kon zien dat ze grauw kleurden. Dat was mij dan weer niet opgevallen.quote:
quote:Op woensdag 16 maart 2022 07:50 schreef engine het volgende:
[..]
Ik meende het gisteravond al te zien maar was niet zeker maar hoor net van iemand dat je het op sommige pistes ook kon zien dat ze grauw kleurden. Dat was mij dan weer niet opgevallen.
Ah gaaf!quote:
Zit jij in Oostenrijk dan?quote:Op woensdag 16 maart 2022 07:39 schreef engine het volgende:
Het saharazand is ook in Oostenrijk aangekomen. Hele auto zit onder.
Gezellig, ik doe meequote:
Nog z'n 20 minuten jaquote:
O gezellig. Veilige terugreis dan voor zoquote:Op woensdag 16 maart 2022 08:09 schreef engine het volgende:
[..]
Nog z'n 20 minuten ja
Zijn net begonnen aan de rit naar huis maar was een paar dagen op wintersport met m'n vader.
Dankjequote:Op woensdag 16 maart 2022 08:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O gezellig. Veilige terugreis dan voor zo
O een knal gehoord vannacht?quote:Op woensdag 16 maart 2022 08:15 schreef chufi het volgende:
Ben benieuwd wat er hier vannacht ontploft is .. Was geen vuurwerk deze keer, maar vreemd genoeg geen politie/ambulances gehoord ... Maar nog niets kunnen vinden op een bericht over een opgeblazen parkeermeter na... maar dat was nog daarvoor ..
Deze keer? Gebeurd dat vaak?quote:Op woensdag 16 maart 2022 08:15 schreef chufi het volgende:
Ben benieuwd wat er hier vannacht ontploft is .. Was geen vuurwerk deze keer, maar vreemd genoeg geen politie/ambulances gehoord ... Maar nog niets kunnen vinden op een bericht over een opgeblazen parkeermeter na... maar dat was nog daarvoor ..
Oke, gelukkig niets ernstigs gebeurd anders had je wel wat gehoord, gelezen neem ik aan.quote:
Vuurwerk wel ... eerder op de avond ook al .. maar nu was het echt een harde knal ... dat ik er van wakker werdquote:
Baldadigheid.quote:Op woensdag 16 maart 2022 08:15 schreef chufi het volgende:
Pinautomaat in de buurt?quote:Op woensdag 16 maart 2022 08:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Vuurwerk wel ... eerder op de avond ook al .. maar nu was het echt een harde knal ... dat ik er van wakker werd
Nu niet meer.quote:
zou kunnenquote:Op woensdag 16 maart 2022 08:35 schreef aloa het volgende:
Vaak hoor je de knal harder, omdat je er wakker van wordt.
quote:
Dat hadden ze wel verdiendquote:Op woensdag 16 maart 2022 09:00 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik werd door door de TT op het verkeerde been gezet...
Dacht dat het bedoeld was voor de tegenstander van Ajax![]()
Goedemorgen allen.
Een Ajaxfan gespotquote:
Fijne reis terug!quote:Op woensdag 16 maart 2022 08:09 schreef engine het volgende:
[..]
Nog z'n 20 minuten ja
Zijn net begonnen aan de rit naar huis maar was een paar dagen op wintersport met m'n vader.
Dankjequote:
Ik welquote:Op woensdag 16 maart 2022 09:28 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Een Ajaxfan gespot![]()
Dat ben ik niet.
Nope, vrijdag pas weer!quote:Op woensdag 16 maart 2022 09:43 schreef engine het volgende:
[..]
Dankje
En jij weer aan het werk vandaag?
Midweeks weekendquote:
Haha, ja meestal als iemand hier roept "jaaaaa weekend!" moet ik juist weer aan het werkquote:
Ja had wel eerder gelezen dat je dan vaak werkt.quote:Op woensdag 16 maart 2022 10:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Haha, ja meestal als iemand hier roept "jaaaaa weekend!" moet ik juist weer aan het werk
Nee niet echtquote:Op woensdag 16 maart 2022 10:17 schreef engine het volgende:
[..]
Ja had wel eerder gelezen dat je dan vaak werkt.
Heb je nog plannen voor je midweekse weekend?
Dat mag niet, je moet wat doen als je vrij bent.quote:Op woensdag 16 maart 2022 10:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee niet echtIk denk gewoon een beetje uitrutsen en niksen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker beetje rutsen is ook fijnquote:Op woensdag 16 maart 2022 10:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee niet echtIk denk gewoon een beetje uitrutsen en niksen.
quote:Op woensdag 16 maart 2022 10:29 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat mag niet, je moet wat doen als je vrij bent.Nou kom eens met een idee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Jawel gaan nu koffie drinken en wisselen.quote:Op woensdag 16 maart 2022 10:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Moet jij zo niet je pa aflossen met scheuren op de Autobahn?
Rij ze ...quote:Op woensdag 16 maart 2022 11:03 schreef engine het volgende:
[..]
Jawel gaan nu koffie drinken en wisselen.
Tot over een paar uurtjes
Je whatsapp lezenquote:
quote:
Moet straks ook nog ja.quote:Op woensdag 16 maart 2022 11:37 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb gestemd![]()
Maar niet op de dorpsgek
Laat het de dorpsgek niet horen, dat driftkikkertje laat het er niet bij zittenquote:Op woensdag 16 maart 2022 11:37 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb gestemd![]()
Maar niet op de dorpsgek
ik zie m nietquote:Op woensdag 16 maart 2022 11:52 schreef Aoibhin het volgende:
[ afbeelding ]
Er zit hier een schildpad in de boom!
Leuk zoekplaatjequote:Op woensdag 16 maart 2022 11:52 schreef Aoibhin het volgende:
[ afbeelding ]
Heb je hem al?quote:Op woensdag 16 maart 2022 11:52 schreef Aoibhin het volgende:
[ afbeelding ]
Hey Floryquote:
Ja maar wel met pijn en moeitequote:
Je zou zeggen dat die dombo wel eens meer over ijs gelopen moet hebbenquote:
Echt erg ja. Saaier dan saai.quote:Op woensdag 16 maart 2022 13:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja maar wel met pijn en moeitehet is echt 0,0
Hoe lang gaat het nog door?quote:Op woensdag 16 maart 2022 13:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja maar wel met pijn en moeitehet is echt 0,0
Ja echt heel saai, vooral nu de laatste loodjesquote:Op woensdag 16 maart 2022 13:06 schreef Flory het volgende:
[..]
Echt erg ja. Saaier dan saai.
De streams heb ik nooit meer aan.
Heb zelf al 3 weken de live niet meer gekeken
26 maart de finale 2 weken eerder dan gedachtquote:
Oh dan red je het welquote:Op woensdag 16 maart 2022 13:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
26 maart de finale 2 weken eerder dan gedacht
Nee dit is net lang genoeg, maar moet je wel eerlijk zeggen als ik geen mod op BB was geweest had ik al lang niet meer gekeken.quote:Op woensdag 16 maart 2022 13:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh dan red je het wel![]()
Niet zoals Utopia dat een jaartje of 3 doorging
Zelfs dat heb ik ingeruild voor wielrennenquote:Op woensdag 16 maart 2022 13:11 schreef Dotteke het volgende:
+
[..]
Ja echt heel saai, vooral nu de laatste loodjes
Op tv is het nog wel leuk kijken.
IK heb hem dan wel aan staan ben ondertussen met andere dingen bezig
Wielrennen is echt tof om te kijkenquote:Op woensdag 16 maart 2022 13:16 schreef Flory het volgende:
[..]
Zelfs dat heb ik ingeruild voor wielrennen![]()
Misschien kijk ik de laatste week nog even en de finale als ze daar nog iets van weten te maken tenminste
Volgende week is de laatste week. IK vermoed maar zo dat beide niets gaan worden. ALs er al wat is krijgen we een slquote:Op woensdag 16 maart 2022 13:16 schreef Flory het volgende:
[..]
Zelfs dat heb ik ingeruild voor wielrennen![]()
Misschien kijk ik de laatste week nog even en de finale als ze daar nog iets van weten te maken tenminste
Ik ben er tijdens covid mee begonnen, echt veel verstand heb ik er nog niet van hoorquote:
quote:Op woensdag 16 maart 2022 13:25 schreef Flory het volgende:
Gaat het Pullup?![]()
Moet nog even wat nuttigs doen![]()
quote:Op woensdag 16 maart 2022 14:10 schreef -Shii- het volgende:
Goed plan.![]()
![]()
Rijlessen door hoge benzineprijzen tijdelijk op fiets.
https://speld.nl/2022/03/(...)-tijdelijk-op-fiets/
Ik was net ff op de fiets, maar vond het veels te fris ...quote:Op woensdag 16 maart 2022 14:10 schreef -Shii- het volgende:
Goed plan.![]()
![]()
Rijlessen door hoge benzineprijzen tijdelijk op fiets.
https://speld.nl/2022/03/(...)-tijdelijk-op-fiets/
Oh echt? Ik was net ook op de fiets, met dikke sjaal om, maar ik had het eigenlijk te warm.quote:Op woensdag 16 maart 2022 14:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik was net ff op de fiets, maar vond het veels te fris ...
Ik had mn andere jas aan moeten doen ... (nog met binnenvoering) ik had wel handschoenen aan . (vooral ook ter bescherming)quote:Op woensdag 16 maart 2022 15:46 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Oh echt? Ik was net ook op de fiets, met dikke sjaal om, maar ik had het eigenlijk te warm.
Ja beetje dikke jas is nu nog wel lekker op de fiets.quote:Op woensdag 16 maart 2022 15:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had mn andere jas aan moeten doen ... (nog met binnenvoering) ik had wel handschoenen aan . (vooral ook ter bescherming)
T valt tegen he, die warme dagquote:Op woensdag 16 maart 2022 14:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik was net ff op de fiets, maar vond het veels te fris ...
t is hier alleen grijs, het oranje zie ik nog niet zoquote:
Oh dan zijn het mn ramen ....quote:Op woensdag 16 maart 2022 16:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
t is hier alleen grijs, het oranje zie ik nog niet zo
Klein beetje oranje jaquote:
Ja viel me ook we op. Geen spectaculair kleurtjequote:
ik zo 1 of andere groenteschotel en een kaaaschnitselquote:Op woensdag 16 maart 2022 17:58 schreef pullup het volgende:
Ik prop een lofschoteltje in de oven![]()
Speciaal met bergkaas
schiet niet op .. lady experts !! hoe zit dat !?quote:Op woensdag 16 maart 2022 18:00 schreef pullup het volgende:
Die raket staat er nog steeds![]()
![]()
[ afbeelding ]
Waardeloos ding
Kan hem niet vindenquote:Op woensdag 16 maart 2022 18:23 schreef pullup het volgende:
Ik dacht vanmiddag al dat dit wel een goede site zou zijn
[ afbeelding ]
Iets faceboekigsquote:
Pciesquote:Op woensdag 16 maart 2022 18:29 schreef chufi het volgende:
[..]
schiet niet op .. lady experts !! hoe zit dat !?
Okquote:Op woensdag 16 maart 2022 18:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Iets faceboekigs
In ieder geval een zooi plaatjes met kutbeesten
Nog even wachten tot Koningsdag.quote:Op woensdag 16 maart 2022 16:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
t is hier alleen grijs, het oranje zie ik nog niet zo
Oh dat ga ik dit jaar wel vierenquote:
waarschuwing vanquote:Op woensdag 16 maart 2022 18:29 schreef chufi het volgende:
[..]
schiet niet op .. lady experts !! hoe zit dat !?
Is die reactor alweer op hol?quote:
Ik zat precies hetzelfde te denkenquote:Op woensdag 16 maart 2022 13:45 schreef engine het volgende:
Jammer dat Soury nu niet kan melden hoe nutteloos pandas wel niet zijn
Ahaquote:
behoorlijk. Ik heb pijn in mijn ogen.quote:Op woensdag 16 maart 2022 18:38 schreef Deisyy het volgende:
Zijn jullie al ondergezand in het oosten?
[ afbeelding ]
Was vergeten dat die wat tegen Pandas hadquote:
Nergens last vanquote:Op woensdag 16 maart 2022 18:38 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen in het oostenquote:Op woensdag 16 maart 2022 18:38 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 maart 2022 18:41 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Alleen in het oosten![]()
Boekzonderzand had wel wat zand kunnen gebruiken.
Irritant is dat, dan maakt zo'n laagje zand op je auto niet veel uit.quote:Op woensdag 16 maart 2022 18:40 schreef Prisha het volgende:
[..]
behoorlijk. Ik heb pijn in mijn ogen.
brandend zand?quote:Op woensdag 16 maart 2022 18:40 schreef Prisha het volgende:
[..]
behoorlijk. Ik heb pijn in mijn ogen.
En je bent niet eens geëmigreerd naar het westenquote:
quote:Op woensdag 16 maart 2022 18:41 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Alleen in het oosten![]()
Boekzonderzand had wel wat zand kunnen gebruiken.
Ik woon nog steeds in het oostenquote:Op woensdag 16 maart 2022 18:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En je bent niet eens geëmigreerd naar het westen
jah..ik heb nog lenzen in ook. Die ga ik nu uitdoen ook.quote:Op woensdag 16 maart 2022 18:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Irritant is dat, dan maakt zo'n laagje zand op je auto niet veel uit.
puzzieeeebaybeeequote:
Zoietsquote:
Dan is het extra irritant, maar de opluchting als je ze dan uit hebtquote:Op woensdag 16 maart 2022 18:44 schreef Prisha het volgende:
[..]
jah..ik heb nog lenzen in ook. Die ga ik nu uitdoen ook.
Ja ik zag het .. geen idee welke het was ? 1 van de 3 prinsesjes?quote:Op woensdag 16 maart 2022 18:44 schreef mario390 het volgende:
[..]
om mandaag middernacht betje finale
in italie gekijkt ,en meisje heeft gewonnen
Oranjequote:Op woensdag 16 maart 2022 18:45 schreef mario390 het volgende:
[..]
bericht van spanie gezien
alles rot
je de oudste ,jessicaquote:Op woensdag 16 maart 2022 18:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik zag het .. geen idee welke het was ? 1 van de 3 prinsesjes?
In Spanje loopt het ook tegen de finale ... Naar daar hebben ze er nog een nieuwe ingegooid en afgelopen zondag 3 oude bekende GH deelnemers die ff op bezoek zij voor de laatste periode ...quote:
Oh wat leuk dat soort contacten! Echt bijzonder als iemand al zo lang in een huis woont, dan kun je je er haast niet meer iemand anders in voorstellenquote:Op woensdag 16 maart 2022 19:08 schreef Domnivoor het volgende:
Ik ben vanmiddag bij een hoogbejaarde dame van de schildpaddenvereniging op bezoek geweest. Ik help haar af en toe met de schildpadden. Ze heeft er nog zes.
Haar huis (waar ze vóór de oorlog al woonde) is net een museum.
in brasil gaat ook wat gebeurenquote:Op woensdag 16 maart 2022 18:57 schreef chufi het volgende:
[..]
In Spanje loopt het ook tegen de finale ... Naar daar hebben ze er nog een nieuwe ingegooid en afgelopen zondag 3 oude bekende GH deelnemers die ff op bezoek zij voor de laatste periode ...
Wat bijzonder.quote:Op woensdag 16 maart 2022 19:08 schreef Domnivoor het volgende:
Ik ben vanmiddag bij een hoogbejaarde dame van de schildpaddenvereniging op bezoek geweest. Ik help haar af en toe met de schildpadden. Ze heeft er nog zes.
Hier volgt verder niemand jou of mijn programma, hoogstens zijn er een paar die BB NLBE kijken ..quote:Op woensdag 16 maart 2022 19:32 schreef mario390 het volgende:
[..]
in brasil gaat ook wat gebeuren
op twitter staat van de eleminierten
komt jemand in en secretroom terug
Je wilt vast haar opvolger worden of nietquote:Op woensdag 16 maart 2022 19:08 schreef Domnivoor het volgende:
ja maar daar zitten ze nu ookquote:Op woensdag 16 maart 2022 19:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Hier volgt verder niemand jou of mijn programma, hoogstens zijn er een paar die BB NLBE kijken ..
Brasiliaanse hoeveelheden ja ,quote:Op woensdag 16 maart 2022 19:46 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar daar zitten ze nu ook
an het veel eten
Dus ja het was koudquote:Op woensdag 16 maart 2022 19:47 schreef marcb1974 het volgende:
Het Sahara zand was de reden dat de temperatuur vandaag zo achter bleef
https://www.hln.be/weerni(...)n-carriere~aeb856bc/
Geen idee wat je kijkt hoorquote:Op woensdag 16 maart 2022 19:53 schreef mario390 het volgende:
je bent toch gek
dat is meerswijnchen wat
je bedoelt
eten jouw schildpadden caviasquote:Op woensdag 16 maart 2022 19:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geen idee wat je kijkt hoor
Maar ik gok dat ze cavia's eten ja
Want? Ook schildpadden willen zo nu en dan een caviaquote:
Hoe weet je dat , als je ze niet hebtquote:Op woensdag 16 maart 2022 20:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Want? Ook schildpadden willen zo nu en dan een cavia
Omdat er ook vleesetende schildpadden zijn?quote:Op woensdag 16 maart 2022 20:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe weet je dat , als je ze niet hebt
zijn die ook snel?quote:Op woensdag 16 maart 2022 20:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Omdat er ook vleesetende schildpadden zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |