SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Owneeeee, ik moet morgen ook, maar daarna heerlijk thuisquote:
quote:
Oke, bedankt voor het delen van je voorkeurquote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Staat bij mij op plekje 4764 van wat ik lekker vind.
Voor mijn gevoel duurt de maand januari echt 3 eeuwenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:34 schreef Ama het volgende:
Mooie weer helpt ook wel ofzo. Als het hele week regent enz lijkt het ook allemaal zo lang te duren ofzo.
Herkenbaar maar dat is altijd zo.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel duurt de maand januari echt 3 eeuwen
Ik probeer in de lunchpauze naar huis te gaan. Maar weet niet of het luktquote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Owneeeee, ik moet morgen ook, maar daarna heerlijk thuis
[..]![]()
[..]
Oke, bedankt voor het delen van je voorkeur
Het is al maart hoor.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel duurt de maand januari echt 3 eeuwen
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:36 schreef bitterbal het volgende:
@:Cherrylips ik heb bij hudson gegeten
Hoezo mag jij in de lunchpauze naar huis?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik probeer in de lunchpauze naar huis te gaan. Maar weet niet of het lukt
quote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoezo mag jij in de lunchpauze naar huis?Op kantoor blijven jij, vuige introvert !
Haha die is wel vetquote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:39 schreef UitStraling het volgende:
Lampje gekocht.
https://studioperspective(...)mpen/mr-superbright/
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:39 schreef UitStraling het volgende:
Lampje gekocht.
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:36 schreef bitterbal het volgende:
Oh.. ja idd..quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]‘s Middags heb ik alleen maar meetings. Zo zinloos om dan op kantoor in een hokje te zitten.
Waarom viel het tegen?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja was gezellig. kunsthal was een tegenvaller wel
Geen leuke/mooie kunst ?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja was gezellig. kunsthal was een tegenvaller wel
Had jij zo toevallig rond het einde van de middag ook zo’n super fleurig positief gevoel?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:39 schreef UitStraling het volgende:
Lampje gekocht.
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Werd net een 17e eeuws dressoir mijn gebouw uitgedragen. Heb jij een kastje besteld soms?
Hmm jammer. Maar wel lekker gegeten dus?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja gekke moderne kunst waar we niets mee kondenen vond het vrij klein
Ja hoezo?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:43 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Had jij zo toevallig rond het einde van de middag ook zo’n super fleurig positief gevoel?
Klinkt lekker.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:42 schreef bitterbal het volgende:
had die korean chicken burger. was weer zo lekker
jaquote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm jammer. Maar wel lekker gegeten dus?
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:45 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat was mijn stalende aura die weer eens over je lelijke gele snelweg reed![]()
Hellmouth?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jij voelde het denk ik ook want ik was ook redelijk bij jou in de buurt
Je zag een oude stoffige boerderij vol boeken?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jij voelde het denk ik ook want ik was ook redelijk bij jou in de buurt
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Je zag een oude stoffige boerderij vol boeken?
Ja een een ‘hier is kaas te koop’ bord wat aan de gevel hing.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Je zag een oude stoffige boerderij vol boeken?
Ik kreeg rond die tijd wel heel erg veel zin om te wiebelen en een sliptongetje in de voorjaarszonquote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:45 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat was mijn stalende aura die weer eens over je lelijke gele snelweg reed![]()
Jaaaaa dat effect heb ikquote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kreeg rond die tijd wel heel erg veel zin om te wiebelen en een sliptongetje in de voorjaarszon
Ja ik heb de hoop opgegeven dat ik ooit nog een leven krijg.quote:
Koreaanse hamburger?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:36 schreef bitterbal het volgende:
Gezellig hoorquote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja![]()
en nog even op een terras gezeten
Of juist wel omdat hij zo vies veel geld aan obscure muffige objecten uitgeeftquote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:48 schreef Ama het volgende:
Denk niet dat Etto ergens in een klein flatje woont met die verzameling boeken.
alleen is het geen kaas muhahaquote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja een een ‘hier is kaas te koop’ bord wat aan de gevel hing.
Heb je ook een punt.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:50 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Of juist wel omdat hij zo vies veel geld aan obscure muffige objecten uitgeeft
Hmm nee volgens mij niet.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:51 schreef kwiwi het volgende:
Was de lucht bij jullie ook zo super geel/oranje van saharazand vandaag? Leek de hele dag alsof er een sepiafilter op m'n ramen zat
Eh niet echt op geletquote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:51 schreef kwiwi het volgende:
Was de lucht bij jullie ook zo super geel/oranje van saharazand vandaag? Leek de hele dag alsof er een sepiafilter op m'n ramen zat
nee komt morgen hierquote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:51 schreef kwiwi het volgende:
Heb je je bikini al klaarliggen voor Marbella?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:50 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Of juist wel omdat hij zo vies veel geld aan obscure muffige objecten uitgeeft
Dat schijnen wij morgenochtend en morgenavond te (kunnen) hebben.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:51 schreef kwiwi het volgende:
ik heb het gemistquote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:51 schreef kwiwi het volgende:
Welke van de…..quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je je bikini al klaarliggen voor Marbella?
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jesjes![]()
https://nos.nl/artikel/24(...)s-maar-geen-overlast
Nou die kun je dan opnieuw doenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:53 schreef Ama het volgende:
Ik heb net vandaag mijn ramen gewassen (naja deels).
Ik zei toevallig vandaag nog dat het wel weer eens hoognodig was maar dat ga ik dus ook nog maar even niet doen de komende dagen.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben blij dat ik mijn auto niet gewassen heb.
Ding moet ik eigenlijk al maanden wassen, maar ok
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jesjes![]()
https://nos.nl/artikel/24(...)s-maar-geen-overlast
Okquote:"En het kan hinderlijk zijn voor mensen die van een schone auto houden."
Ja naja mocht sowieso eigenlijk wel maar ja was wel leuk geweest als ze beetje schoon blijven.quote:
Mijn velgen zijn niet meer lichtgekleurd..quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:54 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik zei toevallig vandaag nog dat het wel weer eens hoognodig was maar dat ga ik dus ook nog maar even niet doen de komende dagen.
Het kan ook zijn dat de gemiddelde daglichtschuwe fok!nerd er betrekkelijk weinig van merkt.quote:
Klinkt goed.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja krokante kip burger met een lekker sausje
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het kan ook zijn dat de gemiddelde daglichtschuwe fok!nerd er betrekkelijk weinig van merkt.
Ik heb een kleur waarbij dat gelukkig wat minder opvaltquote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn velgen zijn niet meer lichtgekleurd..
Antiek wel..quote:
Ik heb die optie wel overwogenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Want je kunt 'm ook nooit meer wassen natuurlijk
Nou, dan zit je op fok wel goedquote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het kan ook zijn dat de gemiddelde daglichtschuwe fok!nerd er betrekkelijk weinig van merkt.
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou, dan zit je op fok wel goed
Hurrrrrllll huuuurrrlllquote:
Ik was de duster 2x per jaar, die mag dusty zijn dacht ik zo.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb die optie wel overwogen
Brinta smaakt hemels, jij zemelaarquote:
Ho ho... antiek he.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:58 schreef Ama het volgende:
Hebben we het nu over Etto zijn zaad? Oke apart.
Ja, dan mag hetquote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik was de duster 2x per jaar, die mag dusty zijn dacht ik zo.
Oud vriendje zoekenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Brinta smaakt hemels, jij zemelaar
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:58 schreef Ama het volgende:
Ik hoef niemand die al over de datum isquote:
Huurrrlhh huuuhhh huuuurrrllquote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Brinta smaakt hemels, jij zemelaar
Nou ja.. havermout danquote:
Jeetjequote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Krijg je nooit feedback van je vlindertje hoe je smaakt?
Goddelijk. Maar dat zal wel komen door het wijwater dat Etto drinkt.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Krijg je nooit feedback van je vlindertje hoe je smaakt?
Wat voor sausje?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja krokante kip burger met een lekker sausje
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Goddelijk. Maar dat zal wel komen door het wijwater dat Etto drinkt.
Ik stel mij ook zo voor dat hij eerst met zo’n wierookding door de slaapkamer heen zwiemeltquote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee Etto zijn opa zijn zaad. Maak je geen zorgenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:58 schreef Ama het volgende:
Ach je weet al jaren waar ik woon en heb je nog nooit gezien.quote:
Meestal is het van rokers alsof je aan de voeg van een kasteelmuur likt.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ehhhhummmquote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee Etto zijn opa zijn zaad. Maak je geen zorgen
Maakt het niet minder apart hoor.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee Etto zijn opa zijn zaad. Maak je geen zorgen
Je bent zelf een beetje pittigquote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja weet niet wat voor een precies , maar beetje pittig
Naakt.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:01 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik stel mij ook zo voor dat hij eerst met zo’n wierookding door de slaapkamer heen zwiemelt
Godverdomme, ik stik hier. Hou op.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Tussen alle posts over Etto z'n zaad leest dit wat raar.
En met een plee-borstel het bed even zegent.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:01 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik stel mij ook zo voor dat hij eerst met zo’n wierookding door de slaapkamer heen zwiemelt
Sowieso.. wie likt er nou aan rokers?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meestal is het van rokers alsof je aan de voeg van een kasteelmuur likt.
Waarom weet ik hoe dat proeftquote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meestal is het van rokers alsof je aan de voeg van een kasteelmuur likt.
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:01 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Klinkt alsof je in een bedstee gaat liggenquote:
Ben ik niet de enige gelukkig.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klinkt alsof je in een bedstee gaat liggen
En een kaasplankje?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Beeld bij![]()
Wel dan met van die bordeelsluiperslofjes aan.
En veloers op het bed![]()
Sorry Etto
Jij hebt ook een bedstee of vind je het ook hetzelfde klinken?quote:
Etto’s 57 varietiesquote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Tussen alle posts over Etto z'n zaad leest dit wat raar.
Ik kreeg er ook zo'n ouderwetse vibe bij.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij hebt ook een bedstee of vind je het ook hetzelfde klinken?
Poolse volkslied op.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
En met een plee-borstel het bed even zegent.
"zo helpe mij god"
Been there. Done that.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sowieso.. wie likt er nou aan rokers?
Elektrieke deken past er ook helemaal bijquote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik kreeg er ook zo'n ouderwetse vibe bij.
Misschien moeten we katten gaan leren om de Russen uit te schakelen.quote:
Lekker zo'n asbak uitlikkenquote:
Alsof jij haar gaat vertellen dat je op een autistenforum post.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
'Vlindertje' ligt hier helemaal dubbel.
Thanks guys
Dikke bolknak in de bek tijdens de edele daad.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Elektrieke deken past er ook helemaal bij
veel erger, ze leest mee nuquote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Alsof jij haar gaat vertellen dat je op een autistenforum post.
Om dan het linnen condoom van Fallopius uit het nachtkastje te pakken, want hij doet het wel veiligquote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Beeld bij![]()
Wel dan met van die bordeelsluiperslofjes aan.
En veloers op het bed![]()
Sorry Etto
Ik weet niet wat fles allemaal doet, maar jij blijkbaar wel?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dikke bolknak in de bek tijdens de edele daad.
Het eerste beeld dat ik in m'n hoofd had was dat je zo even over de wang van een vreemde roker liktquote:
nu idd even niet... slappe lach enzo.quote:
Opgezette eekhoorn.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Om dan het linnen condoom van Fallopius uit het nachtkastje te pakken, want hij doet het wel veilig
Yups.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:07 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jij weet precies wat ik daarmee bedoel
manmanman.....quote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:07 schreef Ama het volgende:
Is dit het moment om te vertellen dat je nog 10 chickies op FOK! hebt?
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zijn vriendin lief toefluisteren "dit is het lichaam van Christus"
Moet hij nog meer ruimte maken in huis.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou die wel willen, denk je niet?
Dimmy had je afgewezen toch? Maar gelukkig heb je dud0r en Haags nog voor je trio's.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
gooi er nog even in dat ik ook woest aan het experimenteren ben met dimmy, dan is het feest compleet
ffsquote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dimmy had je afgewezen toch? Maar gelukkig heb je dud0r en Haags nog voor je trio's.
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klinkt alsof je in een bedstee gaat liggen
Durf geen mensen te taggen.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Antieke exemplaren zouden dan wel weer in de collectie passen…..
Rugbybal op de grond leggen, aanloopje nemen en met ontblote buik bovenop de rugbybal springen.quote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Rugbybal op de grond leggen, aanloopje nemen en met ontblote buik bovenop de rugbybal springen.
Kan ze net zo goed meteen vinger in haar keel steken.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Rugbybal op de grond leggen, aanloopje nemen en met ontblote buik bovenop de rugbybal springen.
Nou, als Artemis I op de maan landt, is er in ieder geval iets misgegaan.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
@:Recce post wel waar we zijn onderweg
Ohhhhh en nu?????quote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heb een erg interessant aanbod gekregen om ergens anders te gaan werken. Dit keer eens rechtstreeks via iemand en niet een vaag recruitmentbureau.
Volgens mij valt ook wel mee ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Gefeliciteerd Bos!quote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
We hebben de B![]()
![]()
We hebben de I![]()
![]()
We hebben de E![]()
![]()
![]()
We hebben de R![]()
![]()
Dank uquote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Bos!![]()
![]()
Wat voor bier heb je?
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Volgens mij valt ook wel mee ja.
Volgens mij zit je daar mee inmiddels aardig correct.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:22 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Volgens mij zit je daar mee inmiddels aardig correct.
Morgen maar eens bellen.quote:
Tong gaat ook al richting de 60 (in oktober wordt hij dat ook)quote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:22 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Volgens mij zit je daar mee inmiddels aardig correct.
Uitstraling zit hier achterquote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heb een erg interessant aanbod gekregen om ergens anders te gaan werken. Dit keer eens rechtstreeks via iemand en niet een vaag recruitmentbureau.
Maar denk dat Etto meer van de vrouwen is.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Tong gaat ook al richting de 60 (in oktober wordt hij dat ook)
Handigste is om dan voor het mondgevoel eerst eens met een piccolo-tje te beginnen en dan zo wat op te werken naar de wat grotere exemplaren.quote:
Denver of San Francisco?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Morgen maar eens bellen.
Het is wel een interessant bedrijf, maar dan zou ik bijvoorbeeld ook in de VS moeten willen werken de komende jaren. Dus dat is iets om te overleggen met het thuisfront.
Is het ook.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik vind de alcoholvrije daarvan lekker.
Ah die hebben wij ook wel een tijdje eens in de discussie-pool gehad. Uiteindelijk niet gedaan. In principe zou het nog steeds wel mogelijk zijn als we het zouden willen.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Morgen maar eens bellen.
Het is wel een interessant bedrijf, maar dan zou ik bijvoorbeeld ook in de VS moeten willen werken de komende jaren. Dus dat is iets om te overleggen met het thuisfront.
Ja, dan gaat het er wel in.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Is het ook.
Ooit gedronken in Wenen.. Ik moest daar eerst wel 21 km voor hardlopen, maar dat was het wel waard...
Ik heb nooit echt het doel gehad om bij een van de groten der aarde te werken; maar als het zich op de juiste manier voordoet dan is het wel een optie. Ik ken de valkuilen bij die bedrijven ook wel.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:26 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ah die hebben wij ook wel een tijdje eens in de discussie-pool gehad. Uiteindelijk niet gedaan. In principe zou het nog steeds wel mogelijk zijn als we het zouden willen.
Ik heb nog goede hoop dit jaar in oktober hier in EHV weer de HM te doen. Ik wil hoe dan ook deelnemen aan een afstand in het Marathon weekend.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dan gaat het er wel in.Als je de hele dag geklauterd hebt in de Alpen is een biertje ook heel welkom.
Je blijft er meestal ook niet langer dan dat. Wel eens bij Google geweest en is toch best cool als je daar echt onderdeel van kunt zijn.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:30 schreef Lospedrosa het volgende:
Ken een stel die de Murican dream gingen leven in silicon Valley nou die zijn daar een beetje dood gegaan intern geloof ik.
Na 5 jaar terug in nl en gelukkig.
Huehuequote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Handigste is om dan voor het mondgevoel eerst eens met een piccolo-tje te beginnen en dan zo wat op te werken naar de wat grotere exemplaren.
Les krijgen van Jeremy Cioara terwijl niemand een BH draagt.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb nooit echt het doel gehad om bij een van de groten der aarde te werken; maar als het zich op de juiste manier voordoet dan is het wel een optie. Ik ken de valkuilen bij die bedrijven ook wel.
Hecht tegenwoordig ook waarde aan mijn persoonlijke leven. Klappen van mijn eerste relatie kwam deels door mijn werk en dat ben ik niet van plan te herhalen.
Ik ken er ook best veel. Wel een beetje een 50/50 ding. Sommigen vinden het fantastisch, maar ook inmiddels een aantal weer in NL wegens gezondheid, kinderen, familie of andere zaken.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:30 schreef Lospedrosa het volgende:
Ken een stel die de Murican dream gingen leven in silicon Valley nou die zijn daar een beetje dood gegaan intern geloof ik.
Na 5 jaar terug in nl en gelukkig.
De aids van deze wereldquote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je blijft er meestal ook niet langer dan dat. Wel eens bij Google geweest en is toch best cool als je daar echt onderdeel van kunt zijn.
Knap! Ik vond 10 km al veel.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb nog goede hoop dit jaar in oktober hier in EHV weer de HM te doen. Ik wil hoe dan ook deelnemen aan een afstand in het Marathon weekend.
Hier is het ook nooit een doel op zich geweest maar ineens werd het wel een heel reeel scenario. Gelukkig doet het bedrijf waar het om ging wel aardig wat aan work-life balance.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb nooit echt het doel gehad om bij een van de groten der aarde te werken; maar als het zich op de juiste manier voordoet dan is het wel een optie. Ik ken de valkuilen bij die bedrijven ook wel.
Hecht tegenwoordig ook waarde aan mijn persoonlijke leven. Klappen van mijn eerste relatie kwam deels door mijn werk en dat ben ik niet van plan te herhalen.
Stream je nu via je telefoon?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:33 schreef bitterbal het volgende:
godver. springtt vanmiddag dat internet er uit en kan ik nu nog alleen maar in grote pixels streamen
Is stiekem ook best veel.quote:
Router even uit en weer aan doen?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:33 schreef bitterbal het volgende:
godver. springtt vanmiddag dat internet er uit en kan ik nu nog alleen maar in grote pixels streamen
Dit bedrijf ook wel, maar als je het wil maken zul je toch je hoofd op het hakblok moeten leggen en de handen uit de. mouwen moeten steken. Het is beetje afhankelijk van het project dat ze hebben, want ik vrees dat ik weet voor welk project ze iemand zoeken en daar ligt mijn hart niet echt.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:34 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hier is het ook nooit een doel op zich geweest maar ineens werd het wel een heel reeel scenario. Gelukkig doet het bedrijf waar het om ging wel aardig wat aan work-life balance.
@UitStraling ; hou het land eens wat beter in de lucht man!quote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:33 schreef bitterbal het volgende:
Klopt ik overdrijf ook.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Toch gebruiken we het iedere dag.
Streamen? Op OF?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:33 schreef bitterbal het volgende:
Had je je raam open laten staan?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:33 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Is stiekem ook best veel.
Ik heb nu inmiddels 6 HM's achter mijn naam staan (hoewel ik bij sommigen ook een stukje heb gewandeld) Ook enkele 10EM's
Working on thatquote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:37 schreef Ygritte het volgende:
[..]
@:UitStraling ; hou het land eens wat beter in de lucht man!
Dat zijn ze ook, maar alles verplicht opsplitsen vind ik altijd een enorm zwaktebod. Bedrijven als Google; Meta; Microsoft en Apple die maken zo ongeveer hun eigen regels.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Klopt ik overdrijf ook.
Maar die jongens worden te machtig.
US verkeerde inlog.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:40 schreef Recce het volgende:
[..]![]()
Een neef van me rent afstanden van 100 mijl.
Ja dat is ook wel weer zo.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat zijn ze ook, maar alles verplicht opsplitsen vind ik altijd een enorm zwaktebod. Bedrijven als Google; Meta; Microsoft en Apple die maken zo ongeveer hun eigen regels.
Achterstevorenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik denk dat de neef van US 1000 mijl rent.
In een rokjequote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Hadden ze hun pyjama al aan? Gisteren stoorde ik de mensen van het stembureau bij het maken van kruiswoordpuzzels.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:41 schreef LTVDK het volgende:
Wel lekker rustig bij het stembureau als je om 20.50 uur gaat stemmen
Ik vind mijn meta-loze bestaan vrij prima eigenlijkquote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel weer zo.
Denk alleen dat de wereld beter af is zonder meta.
Zelfs geen WhatsApp?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik vind mijn meta-loze bestaan vrij prima eigenlijk
Die rent nonstop de Aarde tweemaal rond zonder te hijgen.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Ze zaten daar een beetje met zijn zessen te ouwehoerenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Hadden ze hun pyjama al aan? Gisteren stoorde ik de mensen van het stembureau bij het maken van kruiswoordpuzzels.
Geen storing. Nu helemaal geen internet meer. Heb em weer geresetquote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat zeggen de lampjes? Al op allestoringen of zo gekeken of je provider eruit ligt?
Correctie, enige wat ik nog gebruik omdat een aantal geliefde zinneloze personen het niet kan handelen dat het iets anders moet zijnquote:
Ook geen MSM, maar daar kom ik ze toch veelvuldig op tegenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wappies gebruiken geen WhatsApp.
Dit jaar weer niemand gefinisht in the Barkley marathon.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:40 schreef Recce het volgende:
[..]![]()
Een neef van me rent afstanden van 100 mijl.
Signaal wordt zeker verstoord door dat marineschipquote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Geen storing. Nu helemaal geen internet meer. Heb em weer gereset
Ja daar komen ze zodat ze nieuws hebben waar ze tegen kunnen agerenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ook geen MSM, maar daar kom ik ze toch veelvuldig op tegen
Die klootviolen massaal in allerhande telegram groepenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe post je danquote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Geen storing. Nu helemaal geen internet meer. Heb em weer gereset
Volgend jaar zie ik een Zweed met Nederlandse achternaam best wel mee doen...quote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit jaar weer niemand gefinisht in the Barkley marathon.
https://www.runnersworld.(...)informatie-marathon/
Mindcontrol.quote:
Die moeten allemaal op Telegram zitten. Wel grappig dat de maker daarvan weer in World Economic Forum zit waar die mensen ook tegen ageren.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sssst zeg dat nou nietquote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die moeten allemaal op Telegram zitten. Wel grappig dat de maker daarvan weer in World Economic Forum zit waar die mensen ook tegen ageren.
Ja of ze sturen gewoon weer sms'jes, is zelfs een van de vragen die ik tijdens sollicitaties stel, opbokken met gekkies.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die moeten allemaal op Telegram zitten. Wel grappig dat de maker daarvan weer in World Economic Forum zit waar die mensen ook tegen ageren.
En het is nog Russisch ook, of zijn ze daar dan weer voor, ik kan zulk soort mensen nooit volgenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Grapjas.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:51 schreef Lospedrosa het volgende:
Vkontakt moet je heden ten dagen gebruiken
Zo te zien heeft-ie daar niet aan meegedaan. Ik vind het eigenlijk wel een cool idee, een wedstrijd die bijna onhaalbaar is.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit jaar weer niemand gefinisht in the Barkley marathon.
https://www.runnersworld.(...)informatie-marathon/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |