SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Owneeeee, ik moet morgen ook, maar daarna heerlijk thuisquote:
quote:
Oke, bedankt voor het delen van je voorkeurquote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Staat bij mij op plekje 4764 van wat ik lekker vind.
Voor mijn gevoel duurt de maand januari echt 3 eeuwenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:34 schreef Ama het volgende:
Mooie weer helpt ook wel ofzo. Als het hele week regent enz lijkt het ook allemaal zo lang te duren ofzo.
Herkenbaar maar dat is altijd zo.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel duurt de maand januari echt 3 eeuwen
Ik probeer in de lunchpauze naar huis te gaan. Maar weet niet of het luktquote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Owneeeee, ik moet morgen ook, maar daarna heerlijk thuis
[..]![]()
[..]
Oke, bedankt voor het delen van je voorkeur
Het is al maart hoor.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel duurt de maand januari echt 3 eeuwen
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:36 schreef bitterbal het volgende:
@:Cherrylips ik heb bij hudson gegeten
Hoezo mag jij in de lunchpauze naar huis?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik probeer in de lunchpauze naar huis te gaan. Maar weet niet of het lukt
quote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoezo mag jij in de lunchpauze naar huis?Op kantoor blijven jij, vuige introvert !
Haha die is wel vetquote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:39 schreef UitStraling het volgende:
Lampje gekocht.
https://studioperspective(...)mpen/mr-superbright/
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:39 schreef UitStraling het volgende:
Lampje gekocht.
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:36 schreef bitterbal het volgende:
@:Cherrylips ik heb bij hudson gegeten
Oh.. ja idd..quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]‘s Middags heb ik alleen maar meetings. Zo zinloos om dan op kantoor in een hokje te zitten.
Waarom viel het tegen?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja was gezellig. kunsthal was een tegenvaller wel
Geen leuke/mooie kunst ?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja was gezellig. kunsthal was een tegenvaller wel
Had jij zo toevallig rond het einde van de middag ook zo’n super fleurig positief gevoel?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:39 schreef UitStraling het volgende:
Lampje gekocht.
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Werd net een 17e eeuws dressoir mijn gebouw uitgedragen. Heb jij een kastje besteld soms?
Hmm jammer. Maar wel lekker gegeten dus?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja gekke moderne kunst waar we niets mee kondenen vond het vrij klein
Ja hoezo?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:43 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Had jij zo toevallig rond het einde van de middag ook zo’n super fleurig positief gevoel?
Klinkt lekker.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:42 schreef bitterbal het volgende:
had die korean chicken burger. was weer zo lekker
jaquote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm jammer. Maar wel lekker gegeten dus?
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:45 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat was mijn stalende aura die weer eens over je lelijke gele snelweg reed![]()
Hellmouth?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jij voelde het denk ik ook want ik was ook redelijk bij jou in de buurt
Je zag een oude stoffige boerderij vol boeken?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jij voelde het denk ik ook want ik was ook redelijk bij jou in de buurt
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Je zag een oude stoffige boerderij vol boeken?
Ja een een ‘hier is kaas te koop’ bord wat aan de gevel hing.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Je zag een oude stoffige boerderij vol boeken?
Ik kreeg rond die tijd wel heel erg veel zin om te wiebelen en een sliptongetje in de voorjaarszonquote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:45 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat was mijn stalende aura die weer eens over je lelijke gele snelweg reed![]()
Jaaaaa dat effect heb ikquote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kreeg rond die tijd wel heel erg veel zin om te wiebelen en een sliptongetje in de voorjaarszon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |