Ik zou niet al te hard escaleren, voor je het weet escaleert de hele situatie...quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:12 schreef Bruinie het volgende:
Escaleren op de dansvloer kan ik wel maar wanneer ik mijn bek opentrek komt er soms onzin uit.
duly noted en laat het soms maar wegquote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:12 schreef Bruinie het volgende:
wanneer ik mijn bek opentrek komt er soms onzin uit
Hoe kwam je erachter of ze alleen seks wilde en niet meer zoals een relatie? Bij haar kan ik het moeilijk peilenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:33 schreef Harvest89 het volgende:
Gewoon doen?
Toen ik begin 21 was had ik ook regelmatig gedate met een vrouw van 39 uit Doetinchem.
Mijn jongensdroom ging in vervulling. Was wel geen relatie maar puur seks. Maar zou niet weten waarom een relatie niet zou kunnen.
Dit was via een internetdatingsite. Ze bekeek mijn profiel, vroeg om een foto van mijn lul en ben daarna naar haar toe gereden.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:43 schreef Bruinie het volgende:
[..]
Hoe kwam je erachter of ze alleen seks wilde en niet meer zoals een relatie? Bij haar kan ik het moeilijk peilen
Ik hoefde niet echt iets te doen. Het gebeurde een beetje van zelf.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:46 schreef Scuidward het volgende:
Je bent toch op deze afspraak gekomen door je bek open te trekken? Wat zou er dan nu mis kunnen gaan.
Ja dan is het wel duidelijk jaquote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:02 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dit was via een internetdatingsite. Ze bekeek mijn profiel, vroeg om een foto van mijn lul en ben daarna naar haar toe gereden.
Dus dat waren duidelijke signalen.
In jouw geval zou ik gewoon relaxed blijven, wat dansen, af en toe een grapje maken en zien jullie wel waar de avond eindigt.
Onzekerheid kan ik wel voelen bij haar maar ik ben niet een type die daar misbruik van gaat maken 👹quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:53 schreef Sounddragon het volgende:
35/2+7, als TS niet jonger is dan pak um beet 24, is er niks aan de hand.. maar ik ben er bang voor![]()
Dude, je hebt een Milf gevonden die op jonge jongetjes geilt, ws omdat ze zich ervan bewust is dat de rimpels eraan zitten te komen.. maak er misbruik van, en zorg dat je geen papa wordt of dat je piem0l ineens in de pot pleurt met plassen over een paar weken..
Verder #YOLO
Als ik je verhaal zo lees heeft zij de leiding in het verhaal. Jij hebt 'niets' hoeven doen, dus haar initiatief, dus: welke onzekerheid?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:06 schreef Bruinie het volgende:
[..]
Onzekerheid kan ik wel voelen bij haar maar ik ben niet een type die daar misbruik van gaat maken 👹
Ja ze neemt wel het voortouw inderdaad maar ze verwacht ook mijn initiatief. Ik ben een vrij dominante type maar dat betekent niet dat ik ga chasen (achter haar aan ga huppelen). Als je achter haar aan gaat huppelen dan verliezen ze juist interesse.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:09 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Als ik je verhaal zo lees heeft zij de leiding in het verhaal. Jij hebt 'niets' hoeven doen, dus haar initiatief, dus: welke onzekerheid?
En, mocht er iets raars aan het handje zijn, ben je snel weer pleite toch?
Maak je niet druk en pak kansen als ze zich voordoen..
Denken dat dat echt isquote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Je bent ook zo makkelijk over de zeik te krijgen
Wat heeft Doetinchem hier mee te maken jongen, zijn ze daar lekkerder ofzo?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:33 schreef Harvest89 het volgende:
Gewoon doen?
Toen ik begin 21 was had ik ook regelmatig gedate met een vrouw van 39 uit Doetinchem.
Mijn jongensdroom ging in vervulling. Was wel geen relatie maar puur seks. Maar zou niet weten waarom een relatie niet zou kunnen.
Niks.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:40 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Wat heeft Doetinchem hier mee te maken jongen, zijn ze daar lekkerder ofzo?
Hahahaquote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:19 schreef Bruinie het volgende:
[..]
Ja ze neemt wel het voortouw inderdaad maar ze verwacht ook mijn initiatief. Ik ben een vrij dominante type maar dat betekent niet dat ik ga chasen (achter haar aan ga huppelen). Als je achter haar aan gaat huppelen dan verliezen ze juist interesse.
Ze heeft echt niet de leiding. Dat kan je ook niet opmaken uit zo’n korte tekst.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
HahahaDude, ik lees net de OP nog een keer, en alleen al in de OP staan al 4 of 5 dingen die aantonen dat je niet dominant bent..
En 'chasen' zoals jij het noemt is dat ook niet. Als je dominant bent, dan laat je ze jóu 'chasen'... en dat hoef je niet te dóen, want dominant zijn is geen pose, dat ben je, of dat ben je niet, en zij weet allang wat jij wel of niet bent. En gezien het feit dat zij de leiding heeft genomen en jij nu onzeker bent, is zij zéker niet de onderdanige in dit verhaal denk ik zomaar![]()
Maakt ook helemaal niet uit, je hoeft hier heus niet je fluffy borsthaar te gaan posten, je bent een jong knaapie wat bij een leuke milf op het menu staat.. doe er gewoon je voordeel mee, die kans ga je niet vaak krijgen.
Deze formule wordt hier in spiegelbeeld toegepast??quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:53 schreef Sounddragon het volgende:
35/2+7, als TS niet jonger is dan pak um beet 24, is er niks aan de hand.. maar ik ben er bang voor![]()
Dude, je hebt een Milf gevonden die op jonge jongetjes geilt, ws omdat ze zich ervan bewust is dat de rimpels eraan zitten te komen.. maak er misbruik van, en zorg dat je geen papa wordt of dat je piem0l ineens in de pot pleurt met plassen over een paar weken..
Verder #YOLO
Hij lijkt me een tiener. Hopelijk wel al 18quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:53 schreef Sounddragon het volgende:
Verder #YOLO
Que?quote:Op woensdag 16 maart 2022 05:32 schreef hoechst het volgende:
[..]
Deze formule wordt hier in spiegelbeeld toegepast??
16 toch?quote:Op woensdag 16 maart 2022 07:32 schreef Rogue2.0 het volgende:
[..]
Hij lijkt me een tiener. Hopelijk wel al 18
R&P-Mods bij Bruinie topicsquote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:15 schreef Lenny77 het volgende:
[modbreak]Hou het wat ontopic aub, ik heb wat geveegd (in alle eerlijkheid: iets te hard geveegd... )[/modbreak]
Als hij 15 is, is hij te jong...quote:
Denken dat dit een serieuze relatie gaat worden....quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:12 schreef Bruinie het volgende:
Ze is 35. Mijn leeftijd ga ik niet zeggen dus svp niet naar vragen. Het is echt een bloed mooie vrouw. Echt de full package dus ik snap sowieso niet waarom ze in mij geïnteresseerd is. Ik ben wel een beetje geïntimideerd door haar nu we elkaar beter leren kennen. In het begin was ik gewoon “whatever, ik ben toch niet opzoek” maar nu begin ik haar wel leuk te vinden. Aankomende vrijdag ga ik haar weer zien. We gaan dan dansen. Escaleren op de dansvloer kan ik wel maar wanneer ik mijn bek opentrek komt er soms onzin uit. Ik ben echt bang om dit te verpesten haha.
het is X/2-7quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:53 schreef Sounddragon het volgende:
Verder #YOLO
Moest lachenquote:Op woensdag 16 maart 2022 10:23 schreef RM-rf het volgende:
[..]
R&P-Mods bij Bruinie topics
[ afbeelding ]
ontopic...
Als een meer volwssen vrouw met een jongere gast gaat daten zal ze goed doorhebben dat dat verschil er ligt en is dat ook vermoedelijk wat ze op dat moment wil.
Dus je hoeft niet echt bang te zijn dat je iets kunt 'verpesten' als ze 'plots' zou merken dat je zoveel jonger bent, dat weet ze al wel.
Meestal is er een grote kans dat de enige reden dat ze die date ook wel wil is om zelf een beetje jong te voelen, dus waarvoor je vooral moet oppassen is juist niet de hele tijd te gaan benadrukken dat ze zo oud is... dat wil ze vermoedelijk niet horen.
bonustip, bij dames op die leeftijd altijd protectie gebruiken, geen risico nemen.
ik doel niet specifiek op SOA's... maar een specifieke eigenschap, cq een 'wens' die vrouwen tussen de 35 en 40 ook nog wel eens hebben en wat ik nooit zomaar zou vertrouwen op andere beveiliging ertegen dan iets dat je zelf controleert.quote:Op woensdag 16 maart 2022 13:35 schreef Lenny77 het volgende:
Oh over die SOA: de meesten hiervan komen voor bij mensen van 15-29 jaar. Dus dat kan nog wel meevallen
Je bedoelt de meest voorkomende SOA ter wereld die een 'incubatietijd' heeft van zo rond de 9 maanden?quote:Op woensdag 16 maart 2022 13:37 schreef RM-rf het volgende:
[..]
ik doel niet specifiek op SOA's... maar een specifieke eigenschap, cq een 'wens' die vrouwen tussen de 35 en 40 ook nog wel eens hebben en wat ik nooit zomaar zou vertrouwen op andere beveiliging ertegen dan iets dat je zelf controleert.
quote:Op woensdag 16 maart 2022 13:37 schreef RM-rf het volgende:
[..]
ik doel niet specifiek op SOA's... maar een specifieke eigenschap, cq een 'wens' die vrouwen tussen de 35 en 40 ook nog wel eens hebben en wat ik nooit zomaar zou vertrouwen op andere beveiliging ertegen dan iets dat je zelf controleert.
Altijd leuk als ze van die incel-topics op FOK! aanmaken i.p.v. de koe gewoon bij de horens te vattenquote:
Ja preciesquote:Op woensdag 16 maart 2022 13:53 schreef Nine. het volgende:
[..]
Altijd leuk als ze van die incel-topics op FOK! aanmaken i.p.v. de koe gewoon bij de horens te vatten
Nou nou om die vrouw nu ook al voor koe uit te maken..quote:Op woensdag 16 maart 2022 13:53 schreef Nine. het volgende:
[..]
Altijd leuk als ze van die incel-topics op FOK! aanmaken i.p.v. de koe gewoon bij de horens te vatten
Er is inderdaad weinig zieliger en opdrogender dan dat...quote:Op woensdag 16 maart 2022 15:25 schreef MisChrartin het volgende:
Maar ga vooral niet dominant spelen als je het niet bent.
Makeup is toch ook je anders voordoen dan je bent. Wat is er dan mis met een beetje game?quote:Op woensdag 16 maart 2022 15:46 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Er is inderdaad weinig zieliger en opdrogender dan dat...
Gamequote:Op woensdag 16 maart 2022 15:52 schreef Bruinie het volgende:
[..]
Makeup is toch ook je anders voordoen dan je bent. Wat is er dan mis met een beetje game?
Hij snapt het echt nietquote:Op woensdag 16 maart 2022 16:04 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Game![]()
Omdat je dominantie niet kan faken, dat voel je van km's afstand.
Als je een rotkop hebt gaat make up dat niet oplossen voor je.quote:Op woensdag 16 maart 2022 15:52 schreef Bruinie het volgende:
[..]
Makeup is toch ook je anders voordoen dan je bent. Wat is er dan mis met een beetje game?
Nooit geclaimd dat ik een geboren natuurlijke leider ben maar leiderschap kan je wel leren. Op de dansvloer lukt dat prima. Soms twijfel ik wel aan mezelf maar dat is nergens op gebaseerd. Ik ben niet zo van limiting beliefs. Sorry.quote:Op woensdag 16 maart 2022 17:30 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Als je een rotkop hebt gaat make up dat niet oplossen voor je.
Zo is het met dit ook, is er geen natuurlijk leiderschap dan valt dat niet te verbloemen.
Dan ga je al snel overcompenseren en dat is niet aantrekkelijk. Het feit dat je het dominantie noemt spreekt al boekdelen.
Duidelijk niet ballsy genoeg.quote:Op woensdag 16 maart 2022 16:04 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Game![]()
Omdat je dominantie niet kan faken, dat voel je van km's afstand.
Wat dans je dan?quote:Op woensdag 16 maart 2022 18:47 schreef Bruinie het volgende:
[..]
Nooit geclaimd dat ik een geboren natuurlijke leider ben maar leiderschap kan je wel leren. Op de dansvloer lukt dat prima. Soms twijfel ik wel aan mezelf maar dat is nergens op gebaseerd. Ik ben niet zo van limiting beliefs. Sorry.
Leeft dat wel een beetje onder jong volk?quote:
Hangt van de locatie af.quote:Op woensdag 16 maart 2022 19:12 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Leeft dat wel een beetje onder jong volk?
Nee, maar het schijnt dat je er makkelijk milfjes op kunt pikkenquote:Op woensdag 16 maart 2022 19:12 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Leeft dat wel een beetje onder jong volk?
Vind je jezelf oud of jong?quote:Op woensdag 16 maart 2022 19:14 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik ben nog geen 35 vriend. En ik date niet
Tijd om de dansschoenen uit het vet te halen.quote:Op woensdag 16 maart 2022 19:15 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee, maar het schijnt dat je er makkelijk milfjes op kunt pikken![]()
35 is te jong om niet meer te gaan daten.quote:Op woensdag 16 maart 2022 19:14 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik ben nog geen 35 vriend. En ik date niet
Vandaar die shitload aan topics waarin je jezelf behoorlijk limiteert.quote:Op woensdag 16 maart 2022 18:47 schreef Bruinie het volgende:
Ik ben niet zo van limiting beliefs. Sorry.
Sorry maar ik vind daten gewoon echt niet leuk.quote:Op woensdag 16 maart 2022 19:17 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Tijd om de dansschoenen uit het vet te halen.
[..]
35 is te jong om niet meer te gaan daten.
Wat scheelt eraan dan?quote:Op woensdag 16 maart 2022 19:23 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Sorry maar ik vind daten gewoon echt niet leuk.
Moet er wat aan schelen dan? Wanneer je daten niet leuk vindt?quote:
Kan van alles zijn eh?quote:Op woensdag 16 maart 2022 19:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Moet er wat aan schelen dan? Wanneer je daten niet leuk vindt?
Just a question
True, maar goed. persoonlijk nooit fan van daten geweest, ongeacht wel of geen issues, dat bedoel ikquote:
Ik ook niet hoor. Al liepen er een aantal wel goed af.quote:Op woensdag 16 maart 2022 19:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
True, maar goed. persoonlijk nooit fan van daten geweest, ongeacht wel of geen issues, dat bedoel ik
Wel het vet goed eraf poetsen, voor je het weet val je voor zo'n juffrouwquote:Op woensdag 16 maart 2022 19:17 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Tijd om de dansschoenen uit het vet te halen.
[..]
35 is te jong om niet meer te gaan daten.
Zit wat in. Ik wacht wel op de review van ts.quote:Op woensdag 16 maart 2022 19:37 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wel het vet goed eraf poetsen, voor je het weet val je voor zo'n juffrouw
Hoe danquote:Op woensdag 16 maart 2022 19:21 schreef Nine. het volgende:
[..]
Vandaar die shitload aan topics waarin je jezelf behoorlijk limiteert.
Gewoon lekker dansen dan en vanuit daar mee met de flow.quote:Op woensdag 16 maart 2022 18:47 schreef Bruinie het volgende:
[..]
Nooit geclaimd dat ik een geboren natuurlijke leider ben maar leiderschap kan je wel leren. Op de dansvloer lukt dat prima. Soms twijfel ik wel aan mezelf maar dat is nergens op gebaseerd. Ik ben niet zo van limiting beliefs. Sorry.
In plaats dat je IRL actie met die oudere vrouw onderneemt, ga je hier een topic maken over het gegeven dat je twijfelt en alles (waardoor je jezelf dus behoorlijk limiteert)quote:
quote:Op woensdag 16 maart 2022 19:22 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Oud maar dit topic gaat niet over mij
Misschien is die oudere dame wel erg intimiderend.quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:40 schreef Nine. het volgende:
[..]
In plaats dat je IRL actie met die oudere vrouw onderneemt, ga je hier een topic maken over het gegeven dat je twijfelt en alles (waardoor je jezelf dus behoorlijk limiteert)
Het is niet het een of het ander. Ik open een topic EN ik neem actie.quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:40 schreef Nine. het volgende:
[..]
In plaats dat je IRL actie met die oudere vrouw onderneemt, ga je hier een topic maken over het gegeven dat je twijfelt en alles (waardoor je jezelf dus behoorlijk limiteert)
Gisteren ben ik dus uitgeweest met haar en dit is wat ze allemaal verteld heeft: ze heeft in een 10 jarige relatie gezeten en 3 jaar geleden spatte dat uit elkaar. Ze wil geen kinderen maar haar ouders zouden dat wel leuk vinden. Daarnaast gaat ze uit voor de pret en niks anders. Deze onderwerpen stuurde ze zelf allemaal aan. Volgens mij ligt het ook gewoon aan mijn eigen houding en wat ik wil. Ik wil echt geen relatie met een oudere vrouw. We hebben een goede vibe en dat is belangrijk maar eigenlijk val ik op jonge vrouwen.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:21 schreef mardybum het volgende:
Ik ben een vrouw en rond die leeftijd, paar jaartjes ouder.. Ik date eigenlijk altijd mannen tussen 25 en 30. De huidige jongen met wie ik, sinds 1,5 jaar, date is 26. Wat ik er prettig aan vind is dat we beide weten dat het alleen voor de gezelligheid is en er geen verwachtingen zijn. 2 keer per maand een avondje uit, een heerlijke nacht samen. Af en toe bellen of appen. Maar geen lange termijn verwachtingen.
is dat niet gewoon eren lat relatie?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:21 schreef mardybum het volgende:
Ik ben een vrouw en rond die leeftijd, paar jaartjes ouder.. Ik date eigenlijk altijd mannen tussen 25 en 30. De huidige jongen met wie ik, sinds 1,5 jaar, date is 26. Wat ik er prettig aan vind is dat we beide weten dat het alleen voor de gezelligheid is en er geen verwachtingen zijn. 2 keer per maand een avondje uit, een heerlijke nacht samen. Af en toe bellen of appen. Maar geen lange termijn verwachtingen.
Gewoon scharrelquote:Op maandag 21 maart 2022 07:48 schreef hoechst het volgende:
[..]
is dat niet gewoon eren lat relatie?
Door het te vragenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:43 schreef Bruinie het volgende:
[..]
Hoe kwam je erachter of ze alleen seks wilde en niet meer zoals een relatie? Bij haar kan ik het moeilijk peilen
Jeej, dates!quote:Op maandag 21 maart 2022 13:18 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Door het te vragen
Ik heb vanavond een date met een oudere man. Dat is voor ons homos niet zo ongebruikelijk. En hij is maar 11 jaar ouder dan ik of zo dus het valt ook reuze mee.
En is dat ook de reden dat je geen relatie met haar wil?quote:Op maandag 21 maart 2022 15:19 schreef Bruinie het volgende:
Wat wel een feit is dat je vrouwen van 40 reproductief kunt afschrijven. Dus als je kinderen wil moet je dan wel snel zijn. Dat is ook de reden dat de leeftijdsgroep 35-39 in full paniek mode is wanneer ze 40 naderen.
Bruinie schrijft vrouwen van 40 vooral reproductief af. Hij wil vooral wel de lusten, maar niet de lastenquote:Op maandag 21 maart 2022 15:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En is dat ook de reden dat je geen relatie met haar wil?
Mja als zij aangeeft geen kinderen te willen, valt het misschien mee. Al zou ik voor de zekerheid toch maar een condoom gebruiken.
Daar moet je niet mee zitten. Eerst eens zien of je echt een duurzame klik hebt. En als je allebei persé kinderen wil zijn er nog genoeg andere manieren denkbaar om ze te krijgen (IVF, adoptie)quote:Op maandag 21 maart 2022 15:19 schreef Bruinie het volgende:
Oud zijn is relatief. Voor een 80 jarige is 35 jaar kip jong en voor een 15 jarige is 35 oeroud. Wie heeft gelijk? Zeg het maar.
Wat wel een feit is dat je vrouwen van 40 reproductief kunt afschrijven. Dus als je kinderen wil moet je dan wel snel zijn. Dat is ook de reden dat de leeftijdsgroep 35-39 in full paniek mode is wanneer ze 40 naderen.
quote:Op woensdag 30 maart 2022 10:42 schreef Metalfrost het volgende:
@:bruinie
Over het algemeen is het je leeftijd gedeeld door 2 en dat getal wat daar uit komt +7
Dan is het moreel acceptabel.
Het menselijk lichaam is in begin 20 volledig volgroeid.
In de praktijk kan alles wat ouder is dan 18 jaar.
Volgens de natuur - maar moreel onacceptabel, maatschappelijk ongewenst en wettelijk strafbaar - nadat ze haar eerste menstruatie heeft gehad.
OMG. Serieus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar als 18 jarige mag je toch helemaal geen 16 jarige neuken?quote:Op woensdag 30 maart 2022 11:14 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Die laatste zin niet echt.
De rest wel.
quote:Op woensdag 30 maart 2022 11:18 schreef NoXia het volgende:
[..]
Maar als 18 jarige mag je toch helemaal geen 16 jarige neuken?
bron: https://www.vraaghetdepol(...)-seks-strafbaar.htmlquote:Wanneer is seks strafbaar?
Als jij en je vriend of vriendin allebei 15 jaar oud zijn en jullie willen allebei seks met elkaar, dan is dat niet strafbaar. Voorwaarde is dat de seks tussen jullie vrijwillig is. Dus dat je geen van beiden iets doet wat je eigenlijk niet wilt.
Volgens de wet is seks met iemand van onder de 16 jaar strafbaar als er sprake is van bijvoorbeeld dwang, chantage, een groot leeftijdsverschil of een afhankelijkheidsrelatie, bijvoorbeeld tussen leraar en leerling, of coach en speler. Van kindermisbruik is sprake als er seksuele contacten van (jong-) volwassenen met kinderen jonger dan zestien jaar plaatsvinden tegen de zin van het kind of zonder dat het kind deze contacten kan weigeren. Kindermisbruik is strafbaar.
Interessant. Dus een 80 jarige met iemand van 16+ mag gewoon?quote:Op woensdag 30 maart 2022 11:20 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
[..]
bron: https://www.vraaghetdepol(...)-seks-strafbaar.html
16 is de minimale leeftijd om seks te hebben (met een volwassene).quote:Op woensdag 30 maart 2022 11:22 schreef NoXia het volgende:
[..]
Interessant. Dus een 80 jarige met iemand van 16+ mag gewoon?
Oke, grijs gebied dus. Als 80 jarige ga je natuurlijk niet naar de ouders van het meisje om te vragen of je haar mag neuken. Is wel een beetje raar.quote:Op woensdag 30 maart 2022 11:26 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
16 is de minimale leeftijd om seks te hebben (met een volwassene).
Maar, iemand kan pas op 18jarige leeftijd eigen keuzes maken. Want dan ben je volgens de wet volwassen.
Dus voor het 18e levensjaar seks met een volwassene is er altijd toestemming nodig van de ouders of voogd.
Klopt.quote:
In Nederland sowieso.quote:Als 80 jarige ga je natuurlijk niet naar de ouders van het meisje om te vragen of je haar mag neuken. Is wel een beetje raar.
Toestemming van ouders of voogd is niet aan de orde.quote:Op woensdag 30 maart 2022 11:26 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Maar, iemand kan pas op 18jarige leeftijd eigen keuzes maken. Want dan ben je volgens de wet volwassen.
Dus voor het 18e levensjaar seks met een volwassene is er altijd toestemming nodig van de ouders of voogd.
Dit klopt niet, vanaf je 16e mag je gewoon seks met een volwassene hebben zolang het op vrijwillige basis is uiteraard.quote:Op woensdag 30 maart 2022 11:26 schreef Metalfrost het volgende:
Nee hoor. Je hebt geen toestemming nodig voor vrijwillige (onbetaalde) seks boven de 16.quote:Op woensdag 30 maart 2022 11:26 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 maart 2022 11:48 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Toestemming van ouders of voogd is niet aan de orde.
quote:Op woensdag 30 maart 2022 11:48 schreef Nine. het volgende:
[..]
Dit klopt niet, vanaf je 16e mag je gewoon seks met een volwassene hebben zolang het op vrijwillige basis is uiteraard.
quote:Op woensdag 30 maart 2022 11:49 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Nee hoor. Je hebt geen toestemming nodig voor vrijwillige (onbetaalde) seks boven de 16.
Enkel bij duidelijke machtsverhoudingen kan dat mogelijk strafbaar zijn.
In theorie mag een 60 jarige dus idd met een 17 jarige neuken.
Niks verknipts aan, dit is in vrijwel geheel Europa het geval (in sommige landen is de leeftijd zelfs 15).quote:Op woensdag 30 maart 2022 11:51 schreef Metalfrost het volgende:
het is dus nog verknipter dan dat ik dacht.
Dat is niet verknipt, dat gaat uit van de persoon in kwestie en of die het wil en waar de situatie niet dusdanig is dat er ten opzichte van de 16-18-jarige een machtsverhouding is.quote:Op woensdag 30 maart 2022 11:51 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
[..]
[..]het is dus nog verknipter dan dat ik dacht.
Dat van die andere landen dat wist ik.quote:Op woensdag 30 maart 2022 11:54 schreef Nine. het volgende:
[..]
Niks verknipts aan, dit is in vrijwel geheel Europa het geval (in sommige landen is de leeftijd zelfs 15).
Zie: https://en.wikipedia.org/wiki/Ages_of_consent_in_Europe
Ja oké.quote:Op woensdag 30 maart 2022 11:55 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat is niet verknipt, dat gaat uit van de persoon in kwestie en of die het wil en waar de situatie niet dusdanig is dat er ten opzichte van de 16-18-jarige een machtsverhouding is.
Het zou imo verknipt zijn als aan die voorwaarden niet voldaan zou hoeven worden maar dat toestemming van ouders of voogd de seks wel legaal zou maken.
In andere landen (binnen Europa zelfs) is het zelfs nog jonger.quote:Op woensdag 30 maart 2022 11:51 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
[..]
[..]het is dus nog verknipter dan dat ik dacht.
Stel je voor dat je de ouders van het meisje belt om toestemming te vragen om seks te hebben met hun 16-jarige dochterquote:Op woensdag 30 maart 2022 11:59 schreef Metalfrost het volgende:
@:noxia het kan dus zonder toestemming
Mja ik dacht dus echt dat het zo moest.quote:Op woensdag 30 maart 2022 12:07 schreef Rogue2.0 het volgende:
[..]
Stel je voor dat je de ouders van het meisje belt om toestemming te vragen om seks te hebben met hun 16-jarige dochter
Dan laat je wel zien dat je flinke cojones hebt, niks dan respect, puur alpha.quote:Op woensdag 30 maart 2022 12:07 schreef Rogue2.0 het volgende:
[..]
Stel je voor dat je de ouders van het meisje belt om toestemming te vragen om seks te hebben met hun 16-jarige dochter
X/7+2?quote:Op woensdag 16 maart 2022 05:32 schreef hoechst het volgende:
[..]
Deze formule wordt hier in spiegelbeeld toegepast??
quote:Op woensdag 30 maart 2022 12:44 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Dan laat je wel zien dat je flinke cojones hebt, niks dan respect, puur alpha.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |