Ik zou niet rond gaan verkondigen dat je standaard valt op vrouwen van 10 jaar jonger. Er komen te veel negatieve associaties bij kijken: manipulatief, halve pedo, kinderachtig, onzeker, oppervlakkig etc. Sommige van deze associaties kunnen terecht zijn en sommige compleet onzin, maar je schiet er vooral jezelf mee in de voet. Ook bij zo'n meisje zelf. Er is echt nog nooit iemand geiler geworden van het feit dat je op haar valt omdat ze tot een bepaalde groep behoort. Hou dat lekker voor jezelf.
Overigens val ik zelf ook op dames van die leeftijd en ben rond jouw leeftijd. Daarnaast val ik echter ook op vrouwen van mijn eigen leeftijd en ook ouder. Leuke vrouwen zijn leuke vrouwen. Leeftijd op zich maakt mij niet zoveel uit. Wel leert de ervaring mij wel dat qua wat ik zoek, ik een grotere poule van leuke dames vindt (en makkelijker mee in aanraking kom) in die jongere leeftijdsgroep dan in mijn eigen leeftijdsgroep, dus date ik meer 20-jarigen dan 30-jarigen.
De laatste jaren wordt in mijn optiek vrij snel hysterisch gedaan over leeftijdsverschil, dus ik zou me daar absoluut niet door laten leiden. Toch zou ik je wel willen uitdagen om eens eerlijk voor jezelf na te denken waar het hem in zit dat je voornamelijk op vrouwen van die leeftijd valt en daarin vooral je te richten op jezelf. Dus niet wat andere vrouwen zogenaamd verkeerd doen, waardoor ze jouw aandacht niet verdienen. Wat brengen deze jongere dames jou? Vraag je dan af of je dat zelf positief vindt, of dat je misschien daadwerkelijk om minder eerbare redenen op die groep valt.