abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204270390
Ik ben zelf 29 en ik val op 18-21 jarige. Hoeft niet per se die leeftijdsgroep te zijn. Vaak heb ik ook iets ouder maar wel in die richting. Ik zei dit dus tegen een meid en ze keek er wel een beetje van op. Zelf was ze dan ook 29 dus misschien was ze gewoon niet zeker van haar zelf maar de laatste tijd zie ik dat wel vaker dat dames mannen aanvallen die op jonge dames vallen. Het is puur onzekerheid en afgunst. Als beide partijen het lekker vinden wie ben jij dan om er tussen te komen? Het is legaal. Het is normaal. En het is altijd al zo geweest in de mensengeschiedenis. Ik val gewoon niet op oude vrouwen.

Maar wat ik wil vragen is dit: als vrouwen zulke gevoelige dingen vraagt, kan je dan gewoon keihard te waarheid zeggen (en haar gevoelens kwetsen) of is het beter om rekening te houden met haar gevoelens? Bijvoorbeeld als ik zit te daten met een goed gevormde dame en ze vraagt wat is je type. Dan kan ik wel heel bot zeggen ik val op skinny dames maar dan denkt ze wat doe je dan bij mij.

Dus aan de ene kant moet je authentiek zijn en aan de andere kant ook rekening houden met haar gevoelens. Bij dat laatste voorbeeld van die 29 jarige zeg ik natuurlijk wat ze wil horen om te krijgen wat ik wil. Bij vrouwen is het gewoon eenmaal zo dat je rekening moet houden met haar gevoelens.
  woensdag 30 maart 2022 @ 10:27:49 #2
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_204270440
Ik val zelf ook op 18-18 jarige. Niets mis mee TS.
pi_204270464
Elke man valt op 20- en 21-jarigen.

Case closed.
pi_204270474
En verder een bijzonder voorbeeld: je valt op skinny dames, maar date een 'goed gevormde' dame.

Dan zou het inderdaad zeer matig zijn als jij aangeeft dat je valt op 'skinny dames'. Gewoon liegen op zo'n moment dus.
pi_204270485
Ik ben 45 en mijn vriendin is 28. Niks mis mee.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_204270487
Ik heb ook een scharrel van 18, ben zelf 61.

[ Bericht 32% gewijzigd door #ANONIEM op 30-03-2022 10:33:21 ]
  woensdag 30 maart 2022 @ 10:33:25 #7
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_204270493
Ik zou niet rond gaan verkondigen dat je standaard valt op vrouwen van 10 jaar jonger. Er komen te veel negatieve associaties bij kijken: manipulatief, halve pedo, kinderachtig, onzeker, oppervlakkig etc. Sommige van deze associaties kunnen terecht zijn en sommige compleet onzin, maar je schiet er vooral jezelf mee in de voet. Ook bij zo'n meisje zelf. Er is echt nog nooit iemand geiler geworden van het feit dat je op haar valt omdat ze tot een bepaalde groep behoort. Hou dat lekker voor jezelf.

Overigens val ik zelf ook op dames van die leeftijd en ben rond jouw leeftijd. Daarnaast val ik echter ook op vrouwen van mijn eigen leeftijd en ook ouder. Leuke vrouwen zijn leuke vrouwen. Leeftijd op zich maakt mij niet zoveel uit. Wel leert de ervaring mij wel dat qua wat ik zoek, ik een grotere poule van leuke dames vindt (en makkelijker mee in aanraking kom) in die jongere leeftijdsgroep dan in mijn eigen leeftijdsgroep, dus date ik meer 20-jarigen dan 30-jarigen.

De laatste jaren wordt in mijn optiek vrij snel hysterisch gedaan over leeftijdsverschil, dus ik zou me daar absoluut niet door laten leiden. Toch zou ik je wel willen uitdagen om eens eerlijk voor jezelf na te denken waar het hem in zit dat je voornamelijk op vrouwen van die leeftijd valt en daarin vooral je te richten op jezelf. Dus niet wat andere vrouwen zogenaamd verkeerd doen, waardoor ze jouw aandacht niet verdienen. Wat brengen deze jongere dames jou? Vraag je dan af of je dat zelf positief vindt, of dat je misschien daadwerkelijk om minder eerbare redenen op die groep valt.
  roze woensdag 30 maart 2022 @ 10:38:01 #8
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_204270529
R&P / Relatie met oude vrouw misschien bij je verhaal blijven
Your beauty never ever scared me.
pi_204270577
@Bruinie
Over het algemeen is het je leeftijd gedeeld door 2 en dat getal wat daar uit komt +7
Dan is het moreel acceptabel.

Het menselijk lichaam is in begin 20 volledig volgroeid.

In de praktijk kan alles wat ouder is dan 18 jaar.

Volgens de natuur - maar moreel onacceptabel, maatschappelijk ongewenst en wettelijk strafbaar - nadat ze haar eerste menstruatie heeft gehad. :r :{w
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Google is your friend, abuse your friends
pi_204270653
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2022 10:33 schreef PiyeReloaded het volgende:
Ik zou niet rond gaan verkondigen dat je standaard valt op vrouwen van 10 jaar jonger. Er komen te veel negatieve associaties bij kijken: manipulatief, halve pedo, kinderachtig, onzeker, oppervlakkig etc. Sommige van deze associaties kunnen terecht zijn en sommige compleet onzin, maar je schiet er vooral jezelf mee in de voet. Ook bij zo'n meisje zelf. Er is echt nog nooit iemand geiler geworden van het feit dat je op haar valt omdat ze tot een bepaalde groep behoort. Hou dat lekker voor jezelf.

Overigens val ik zelf ook op dames van die leeftijd en ben rond jouw leeftijd. Daarnaast val ik echter ook op vrouwen van mijn eigen leeftijd en ook ouder. Leuke vrouwen zijn leuke vrouwen. Leeftijd op zich maakt mij niet zoveel uit. Wel leert de ervaring mij wel dat qua wat ik zoek, ik een grotere poule van leuke dames vindt (en makkelijker mee in aanraking kom) in die jongere leeftijdsgroep dan in mijn eigen leeftijdsgroep, dus date ik meer 20-jarigen dan 30-jarigen.

De laatste jaren wordt in mijn optiek vrij snel hysterisch gedaan over leeftijdsverschil, dus ik zou me daar absoluut niet door laten leiden. Toch zou ik je wel willen uitdagen om eens eerlijk voor jezelf na te denken waar het hem in zit dat je voornamelijk op vrouwen van die leeftijd valt en daarin vooral je te richten op jezelf. Dus niet wat andere vrouwen zogenaamd verkeerd doen, waardoor ze jouw aandacht niet verdienen. Wat brengen deze jongere dames jou? Vraag je dan af of je dat zelf positief vindt, of dat je misschien daadwerkelijk om minder eerbare redenen op die groep valt.
Bij Bruinie kan het zomaar zijn omdat hij bij jonge meisjes makkelijker dominant kan spelen. Oudere vrouwen prikken gewoon door die act heen.
pi_204270833
Oudere vrouwen worden al snel jaloers als ze horen dat ze door hun leeftijd minder aantrekkelijk zijn. Maar pech gehad, ze zijn zelf ook jong geweest en hebben hun kansen gehad.
Ik heb ook een jonge kip van 20 en ben zelf 27. Ik heb niks meer met vrouwen die te makkelijk zijn. Moet je maar als vrouw gaan trouwen als je geen kattenvrouw wilt worden die alleen de mislukte huwelijken of incels kan opvangen. Geldt ook voor mannen trouwens, alhoewel mannen over het algemeen juist aantrekkelijke worden na verloop van leeftijd.
"An idiot admires complexity, while a genius appreciates simplicity" - Terry A. Davis
  Moderator woensdag 30 maart 2022 @ 11:09:55 #12
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_204270836
R&P / Relatie met oude vrouw

Dus je had hier nog een relatie met een 'oudere vrouw' die 35 was terwijl je zelf 29 bent, en dat is 2 weken geleden. En nu ineens is het jonge meisjes, en 'soms wel iets ouder maar altijd in die richting' dus 35 zou dan dus niet voorkomen.

Zorg eerst maar eens dat je je verhaaltjes op elkaar afstemt.
Breitling - Instruments for Professionals
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')