Toby vindt het niet moeilijk zichzelf de hemel in te prijzen, hij verteld dagelijks daar hoe goed hij is, beter dan de rest, heeft al 2 blaadjes vol geschreven.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 16:34 schreef suzi1 het volgende:
ik zei het, eenmaal beginnende dan stroomt het eruit
ja daarom even mijn vraag van hoerboven ahahquote:Op dinsdag 15 maart 2022 16:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Toby vindt het niet moeilijk zichzelf de hemel in te prijzen, hij verteld dagelijks daar hoe goed hij is, beter dan de rest, heeft al 2 blaadjes vol geschreven.
Over wie gaat dit?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 16:36 schreef suzi1 het volgende:
ik heb mij in het begin vooral van mijn mooiste kanten laten zien en genoot daar zelf ook van. door nu hier maanden te zitten ben ik marginaal geworden en laat ik zelfs de snot uit mijn neus verwijderen door een ander. nooit gedacht dat ik dit in me had. het is er eindelijk uit, en ik de finale in met de win
Hij zat ook snot bij haar uit haar neus te vissenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 16:39 schreef suzi1 het volgende:
[..]
dat schrijft salar en het was nous die zijn snot eruit haalde
Denk dat BB Tobias wel afkapt, die zal steeds in herhaling vallen.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 16:38 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ja daarom even mijn vraag van hoerboven ahah
Dan moet Toby het uit het hoofd doen, weet je wel hoeveel bomen je moet kappen voor al die blaadjes?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |