quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:11 schreef zeurtvaak het volgende:
Nee heb ik niet ik wil zegmaar televisie kijken op mijn kodi
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:40 schreef Farenji het volgende:
Ja, kan, als je een tv tuner in je pc hebt.
Heb ik niet. ik zoek een add onquote:
Dat is een addon, maar zonder tuner kun je het tvsignaal niet uit het niets toveren he. Of bedoel je kijken via internet, youtube bijv?quote:
jaquote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:27 schreef Farenji het volgende:
[..]
Dat is een addon, maar zonder tuner kun je het tvsignaal niet uit het niets toveren he. Of bedoel je kijken via internet, youtube bijv?
Waarom per se een VPN? IPTV werkt hier prima zonder hoor.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 16:31 schreef NothingHappened het volgende:
Dan heb je een IPTV service en uiteraard een VPN nodig. Zelfde als kabel en satelliet, maar dan tv via internet. Even goed googelen.
Hoeft niet perse, maar is wel fijn omdat niet alle content even ‘groen’ is zullen we maar zeggen. Ik gebruik standaard een vpn eigenlijk. Ieder moet dat verder voor zich weten.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 16:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom per se een VPN? IPTV werkt hier prima zonder hoor.
Sja, opzich snap ik je punt, maar heb niet echt het idee dat er in NL een actief beleid is tegen IPTV bij providers.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 16:37 schreef NothingHappened het volgende:
[..]
Hoeft niet perse, maar is wel fijn omdat niet alle content even ‘groen’ is zullen we maar zeggen. Ik gebruik standaard een vpn eigenlijk. Ieder moet dat verder voor zich weten.
Maar moet je een iptv aanschaffen kan het niet zonderquote:Op dinsdag 15 maart 2022 16:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, opzich snap ik je punt, maar heb niet echt het idee dat er in NL een actief beleid is tegen IPTV bij providers.
Maar kwaad kan het niet, als je tenminste een VPN neemt die ook een beetje snelheid garandeert bij streaming.
Er zijn wel wat "gratis" IPTV dingen te vinden, maar die werken meestal heel matig. Ik heb nog nooit iets gevonden dat echt lekker werkt, meestal doen de zenders het wisselend en het hapert en stottert constant.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 16:43 schreef zeurtvaak het volgende:
[..]
Maar moet je een iptv aanschaffen kan het niet zonder
Wel online streaming. Maar geen normale TV toch? Of heb je een tuner voor XBox?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:07 schreef Sfancta het volgende:
Ik kan het kijken via mijn Xbox. Heb de kodi app erop.
Meteen maar even helder maken. We gaan het hier niet over illegale streamingsdiensten in wat voor vorm dan ook hebben.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 16:43 schreef zeurtvaak het volgende:
[..]
Maar moet je een iptv aanschaffen kan het niet zonder
Maar dat is geen tv kijken alleen gemist kijkenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 17:06 schreef christmastsunami het volgende:
Die Kodi add-on heet 'Retrospect'.
En is legaal en wordt 100% door het Kodi team onderhouden, te vinden via de Kodi website, met instructies hoe je die installeerd.
Ik gebruik die elke dag, al jaren.
Nope, ook live.en gemistquote:Op woensdag 16 maart 2022 09:53 schreef zeurtvaak het volgende:
[..]
Maar dat is geen tv kijken alleen gemist kijken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |