Ow gelukkigquote:Op dinsdag 15 maart 2022 16:33 schreef Jor_Dii het volgende:
[ twitter ]
Philippe Geubels is ook van alle markten thuis..
Derk Sauer, iemand die zo on-kritisch was en is over het Poetin-regime, dat hij in een land met zware mediacensuur rijk kon worden en zijn van zijn kranten.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:47 schreef luxerobots het volgende:
O, die Sauertjes...
[ [url=https://twitter.com/WaterdrinkerP/status/1503683195539185665?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1503683195539185665%7Ctwgr%5E%7Ctwcon%5Es1_&ref_url=https%3A%2F%2Fwww.geenstijl.nl%2F]twitter[/url] ]
Hehe ok, ik las je tekst verkeerdquote:Op dinsdag 15 maart 2022 16:35 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Sauer jr. deed dienst als tolk, niet Kadyrov
Inderdaad, goede tetten.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 16:33 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Lekker wijf wel, mooie voorgevel ook.
Het is niet zo heel makkelijk om zomaar uit de losse pols draconische straffen uit te delen, zelfs in een poppenkastrechtspraak als Rusland zul je toch eerst wetten aan moeten nemen en rechters moeten masseren voor het gewenste resultaat.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 16:04 schreef tjoptjop het volgende:
Van NOS liveblog
[..]
Als dat alles is lijkt het mee te vallen, maar daar geloof ik niet zo in eigenlijk
Zou wel genot zijn als ze nu achter dat schoothondje aangaanquote:Op dinsdag 15 maart 2022 16:33 schreef speknek het volgende:
In ander nieuws lijkt Lukashenka geen controle meer te hebben over zijn leger.
[ twitter ]
Wat zou er gebeurd zijn tussen het moment dat hij z'n mannen aan het instrueren was met die invasie-kaart en vandaag?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 16:33 schreef speknek het volgende:
In ander nieuws lijkt Lukashenka geen controle meer te hebben over zijn leger.
[ twitter ]
Niet alleen maar.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 16:38 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Jammer dat het hier alleen maar over tieten moet gaan.
Dat is gewoon opportunisme.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 16:10 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
De Sauers kiezen partij tegen Poetin, dat vind ik het belangrijkste in deze. Dat ze positieve banden hebben of hadden met oligarchen vind ik een stuk minder relevant op het moment.
Het zou toch wat zijn als je straks door al dit gedoe ineens een keiharde revolutie krijgt vanuit de bevolking en het leger het onderhand ook de strot uitkomt.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 16:39 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Zou wel genot zijn als ze nu achter dat schoothondje aangaan
Putin duldt geen concurrentie als dictator, begrijpelijkquote:
herstel: twee GROTE pluspuntenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 16:41 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Niet alleen maar.
Naast het feit dat het vrouwtje klaarblijkelijk een set stevige ballen heeft, heeft ze nog 2 pluspunten.
Niks mis mee.
Niet zonder risico. Hij deed dat al toen hij nog even terug was in Moskou vorige week en z'n personeel nog moest vluchten/verhuizen.quote:
Zoiets idd. Vorige keer bij de protesten hielpen de Russen nog maar die hebben nu even functie eldersquote:Op dinsdag 15 maart 2022 16:42 schreef Tengano het volgende:
[..]
Het zou toch wat zijn als je straks door al dit gedoe ineens een keiharde revolutie krijgt vanuit de bevolking en het leger het onderhand ook de strot uitkomt.
Ik hoop dat ze er uit komen en dat de oorlog dan zo snel mogelijk gestopt kan worden. Al vraag ik me af hoe lang er dan echte ''vrede'' gaat zijn. Sancties blijven natuurlijk wel actief, dus daar zal Rusland niet heel blij van worden, die verwachten vast dat die ook verdwijnen bij een akkoord met Oekraine. Als ze dan vervolgens niet verdwijnen....tja, dan bestaat er een kans dat hij er alsnog een oorlog met de NATO over gaat starten.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 16:31 schreef Discombobulate het volgende:
Van nos.nl liveblog
[..]
Ik denk toch dat het zoiets gaat worden. Zelensky lijkt al in te spelen op die neutraliteit. Krim wou ie ook eventueel wel kwijt. Dan blijft de Donbass nog over.
Ik hoop niet dat de oorlog nog heel lang gaat duren. Er lijkt wel iets aan te komen.
Edit: Eigenlijk kennen we Poetin dan weer zoals ie is. Denk dat die ideologische bevlogenheid gewoon een act wa.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |