1. Ik bezig geen 'waarzijndeechtemannengebleven'-retoriek in elk topic dat ik aandoe;quote:Op dinsdag 15 maart 2022 06:24 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Waar sta jij dan aan de frontlinie in plaats van je continue persoonlijke aanvallen op mensen met een andere mening in dit topic?
quote:
In plaats daarvan ben je in elk topic altijd op meningen aan het reageren die nooit worden geuit, oftewel je bent vooral bezig in je eigen speelveld. En een stukje zelfverheerlijking komt er ook altijd bij kijken. Jij snapt het altijd wel, jij hebt altijd wel de kennis, de kunde, het besefquote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
1. Ik bezig geen 'waarzijndeechtemannengebleven'-retoriek in elk topic dat ik aandoe;
Wat valt er niet te begrijpen aan dat mensen hun land verdedigen? Maak het niet zo moeilijk...quote:2. Reken maar dat wanneer mijn Nederland, mijn Vaderland, wordt aangevallen ik vooraan sta in de rij... heeft iets met eer te maken; met respect voor je Vaderland, je tradities, je cultuur, je voorouders. Wellicht dat ik daarom de Oekraïners zo goed begrijp. Jij?
Eh ok man.quote:3. Dat werkelijk alles als persoonlijke aanval wordt gezien i.p.v. reactie op ahistorisch gezwam, FvD-propaganda en volstrekt onzinnige vergelijkingen toont vooral aan dat degenen die zich continu zo ontzettend OP DE MAN aangevallen voelen vooral niet in staat zijn om begrijpend te lezen.
Hup Nederland.
Hangt vooral van China af, maar als die zich afzijdig blijven houden zal het eerder een kwestie van weken dan maanden zijn.quote:
Misschien dozen wodka droppen in de gebieden waar de Russen zitten en na een nacht doorhalen pak je ze allemaal opquote:
Vastquote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:51 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
"vast expansion of NATO"
Dat heeft ie 1-op-1 uit de memo van het Kremlin overgenomen of wat?
quote:Flynn pleaded guilty in 2017 to lying to federal investigators about his contacts with Russia’s ambassador to the United States during the presidential transition.
On Nov. 25, 2020, President Donald J. Trump announced via Twitter that he was granting a full pardon to Lt. Gen. Michael T. Flynn
Oh wauw. Ik kende die hele gast niet maar het kwam zo over. De schijn heeft hij dus iig niet meequote:
De Baltische staten horen al bij de EU en NAVO.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:33 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Zij grenzen ook aan rusland en Rusland heeft bij vier van de vijf al aangegeven dat ze "neutraal" zouden moeten blijven. Het is niet alleen Oekraïne en Belarus hé.....
Lijkt me wel gewaagd van China als ze hier Rusland actief gaan steunen.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:55 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Hangt vooral van China af, maar als die zich afzijdig blijven houden zal het eerder een kwestie van weken dan maanden zijn.
In een democratie is de premier (meestal) degene die de regering heeft samengesteld, en is hij/zij zelf één van de gekozen mensen.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 12:44 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Premiers worden altijd aangesteld, het zijn geen presidenten. De werking van een democratie, daar zou je eens onderzoek naar moeten doen.
Ligt er vooral aan in hoeverre het verder gaat escaleren (buiten Oekraïne).quote:
Ik zou mijn logistiek toch eerder voor eten en munitie inzetten als voor geplunderd hout als ik de Russen was.quote:
Dan kunnen we inderdaad wel beginnen met die No Fly Zonequote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lijkt me wel gewaagd van China als ze hier Rusland actief gaan steunen.
Die Chinezen hebben er nu zelf het meeste last vanquote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:10 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dan kunnen we inderdaad wel beginnen met die No Fly Zone
We hebben ook nog een appeltje te schillen met die Chinezen en hun opzettelijk verspreide kutvirus
Zou mooi zijnquote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die Chinezen hebben er nu zelf het meeste last van
Op dit moment ik zeker. Wat een kutvirus zeg, zo slap als een vaatdoek.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:10 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dan kunnen we inderdaad wel beginnen met die No Fly Zone
We hebben ook nog een appeltje te schillen met die Chinezen en hun opzettelijk verspreide kutvirus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |