Hopelijk helpt een beetje sensatie je om je minder ziek te voelenquote:Op zaterdag 19 maart 2022 22:24 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik durf het bijna niet zeggen, maar ik ben even uit bed gegaan om buiten te roken en de rest van deze soap te kunnen volgen![]()
Wie is Gracia?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 22:23 schreef Phoebster het volgende:
Gracia schrijft op Klaas zijn profiel dat ze er boven staat en dat die twee het onderling moeten uitvechten
Huh hoezo voel ik me ziek?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 22:27 schreef Phoebster het volgende:
[..]
Hopelijk helpt een beetje sensatie je om je minder ziek te voelen
Dat is of was z'n ex. Het gerucht ging dat hij met Rachel rommelde en na twee dagen weer bij z'n ex zat. (bron)quote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2022 22:41 schreef Phoebster het volgende:
Hij heeft zelf een video geplaatst waarin hij zegt dat Gracia hem gehackt heeft en Raggel zijn meissie is. Gracia heeft die story verwijderd, wel nog te zien op Juicechannel
Nee, Grazia heeft hem "gehackt" (lees: ze wist z'n wachtwoord gewoon) en is nare dingen over Rachel gaan zeggen, zogenaamd namens Klaas Otto.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 22:43 schreef -Spring het volgende:
En hoe kan Rachel zíjn tel nou 'gehekt' hebben? Ze post die zoenfoto toch gewoon op haar eigen account?
Over Glennis gesproken, over haar had hij een zeer duidelijke mening, over dit zegt hij: is die brommermuis zijn account gehackt door een jaloers vrouwtje?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 22:40 schreef Claudia_x het volgende:
Cross-over naar een andere gate: op de bruiloft van Grazia Kraus zong Glennis Grace (die door de bron steevast 'Gladdys Grace' wordt genoemd):
[ afbeelding ]
Ik snap m nu, dank!quote:Op zaterdag 19 maart 2022 22:44 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nee, Grazia heeft hem "gehackt" (lees: ze wist z'n wachtwoord gewoon) en is nare dingen over Rachel gaan zeggen, zogenaamd namens Klaas Otto.
Jaaaa dat zei mijn bejaarde vader dus ookalquote:Op zaterdag 19 maart 2022 22:45 schreef -Spring het volgende:
Oh wacht, Gracia zit op Otto's account?
Of mss samen met een paar dronken vriendinnen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |