Hij was zeker bang dat andere mannen in de Gay Only Gym eerder in het strakke anusje van TS waren dan hem.quote:
Zou wel de ultieme stunt zijn als TS een foto had teruggestuurd terwijl hij aan een andere lul aan het zuigen was.quote:Op maandag 14 maart 2022 21:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hij was zeker bang dat andere mannen in de Gay Only Gym eerder in het strakke anusje van TS waren dan hem.
Ik had wel respect voor TS gehad als hij een foto had terug gestuurd waarop hij geEiffeltowerd werd.quote:Op maandag 14 maart 2022 21:24 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Zou wel de ultieme stunt zijn als TS een foto had teruggestuurd terwijl hij aan een andere lul aan het zuigen was.
Met mijn creativiteit kom ik (helaas) een heel eind.quote:Op maandag 14 maart 2022 21:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik had wel respect voor TS gehad als hij een foto had terug gestuurd waarop hij geEiffeltowerd werd.
(ik zou je adviseren je creativiteit te gebruiken en het niet te gaan googlen, dat kan soms traumatisch uitpakken)
Gekomen van Eiffel towered xxx op google images.quote:Op maandag 14 maart 2022 21:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik had wel respect voor TS gehad als hij een foto had terug gestuurd waarop hij geEiffeltowerd werd.
(ik zou je adviseren je creativiteit te gebruiken en het niet te gaan googlen, dat kan soms traumatisch uitpakken)
Excuses voor de MI'squote:Op maandag 14 maart 2022 21:29 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Met mijn creativiteit kom ik (helaas) een heel eind.
Graag gedaan, heb ik tenminste iemand nog een leuke avond bezorgdquote:Op maandag 14 maart 2022 21:30 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Gekomen van Eiffel towered xxx op google images.
Dit kende ik nog niet, dankjewel.
Stuur iemand nog ff een haat DM , dan is het compleetquote:Op maandag 14 maart 2022 21:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Graag gedaan, heb ik tenminste iemand nog een leuke avond bezorgd
Dat zijn geen grapjes he vriend, ik heb je zojuist een zeer hatelijke en bedreigende DM gestuurd!quote:Op maandag 14 maart 2022 21:33 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Stuur iemand nog ff een haat DM , dan is het compleet
Grapje he
Het je iets niet al te netjes teruggestuurd.quote:Op maandag 14 maart 2022 21:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat zijn geen grapjes he vriend, ik heb je zojuist een zeer hatelijke en bedreigende DM gestuurd!
Ik zie het!quote:Op maandag 14 maart 2022 21:42 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Het je iets niet al te netjes teruggestuurd.
quote:Op maandag 14 maart 2022 21:02 schreef dikkedaniel het volgende:
Laatst was ik met een maat van mij in de gym. Ziek gewichten pompen, chicks checken en vleesklompen vergelijken. Je kent t wel😎😎😜
Dus we zijn wat stoer aan t lullen. Onder andere over wie de grootste leuter heeft. Ik natuurlijk maar enfin. Ik overtuig hem van mn aanleg en zeg dat ik een grote pik heb.
Maar op een moment zegt die maat van mij dat ik and I quote "vast zon klein jodenpikkie heb". Not sure what thats supposed to mean😕😕
Dus ik ga naar de wc en stuur hem een picca van mn dicca 😜😜
Al snel appt hij me terug dat ik gewonnen heb en of ik ook een foto van mn anus met kontgat kan sturen
Dus ik stuur wat moet je daarmee? Hij appt daarna terug, "moet em ff hard krijgen voor picca".. geen idee wat dat betekend 🤔🤔maargoed zal wel belangrijk zijn.
Dus ik stuur een anusfoto naar mn maat. Hij appt terug of hij moet komen om het and I quote "samen gezelig te maken"![]()
Dude ben toch geen faggot
Wat een gay taaltje stuurt hij 🤔😅
Klacht: Vriend wil het na dickpics "samen gezellig maken"![]()
![]()
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |