Ik heel snel.quote:
jawel live streams kijkenquote:
Ja komt zoveel leuker uit.quote:
nee alleen Nouch en Tobiasquote:Op donderdag 17 maart 2022 21:11 schreef just me het volgende:
Grace noemt Kristof niet of heb ik dat gemist ?
ze heeft iedereen genoemd maar lekker knip en plak werkquote:Op donderdag 17 maart 2022 21:11 schreef just me het volgende:
Grace noemt Kristof niet of heb ik dat gemist ?
Vond je. Vond het helemaal niets. Trouwens die van Grace ook niet 😉quote:
oke zie het nu pas voor het eerstquote:Op donderdag 17 maart 2022 21:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze heeft iedereen genoemd maar lekker knip en plak werk
kun je zien hoe ze manipulerenquote:
Grace luister ik niet meer naar. Vond Salar echter over komen...Tobias is altijd zo aan het zoeken naar wat hij wil zijn en zeggen.quote:Op donderdag 17 maart 2022 21:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vond je. Vond het helemaal niets. Trouwens die van Grace ook niet 😉
quote:Op donderdag 17 maart 2022 21:13 schreef engine het volgende:
[..]
Grace luister ik niet meer naar. Vond Salar echter over komen...Tobias is altijd zo aan het zoeken naar wat hij wil zijn en zeggen.
Ik vind Salar juist een neppert. Hij zit nog net niet in de kont van BB 🤣quote:Op donderdag 17 maart 2022 21:13 schreef engine het volgende:
[..]
Grace luister ik niet meer naar. Vond Salar echter over komen...Tobias is altijd zo aan het zoeken naar wat hij wil zijn en zeggen.
Vond het wel goed hoe hijzelf ook zijn slechte kanten benoemde.quote:Op donderdag 17 maart 2022 21:13 schreef engine het volgende:
[..]
zijn kunstjes die je kunt lerenquote:Op donderdag 17 maart 2022 21:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vond het wel goed hoe hijzelf ook zijn slechte kanten benoemde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |