nou nee, heel licht. ik merk het wel maar niet zo erg dat ik medicijnen oid neem.quote:Op maandag 14 maart 2022 18:41 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Maar jij hebt er verder geen last van ?
Heb het gelukkig niet heel erg last van ( klopt het even af )
Ja dat is inderdaad een flinke domper op de feestvreugde. Behalve dat het afschuwelijk is wat er in Oekraine gebeurt denk ik dat er heel veel huishoudens in financiële nood gaan komen. Doe mij dan ook nog maar een jaartje corona.quote:Op maandag 14 maart 2022 18:39 schreef Haags het volgende:
[..]
Alleen een beetje jammer dat we nu dat gedoe met die mongool van een Poetin ervoor terug krijgen.
Als je me de vraag stelt wat ik liever heb, 2 jaar corona of 2 jaar (of langer) de dreiging van Rusland..
Dan kies ik voor corona.
Dat hoop ik ook.quote:Op maandag 14 maart 2022 18:43 schreef -Shii- het volgende:
Hopelijk heeft uiteindelijk iemand nog wel Poetin in de hand.
Ah gelukkig maar danquote:Op maandag 14 maart 2022 18:43 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nou nee, heel licht. ik merk het wel maar niet zo erg dat ik medicijnen oid neem.
Heb jij zo'n groot rooster?quote:Op maandag 14 maart 2022 18:39 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nee zeker niet! ik heb hier ook een boom staan, en dat waait zo door het rooster snachts
ik zou ook pillen nemen dan
Ik had een soepje van gisteren, en een broodje met gebakken ei. Simple.quote:
Toch wel die met pinda hè?quote:Op maandag 14 maart 2022 18:44 schreef Schakeltopia het volgende:
maar zat net m&m's te vreton dus heb nog niet zo'n trek
Ik was een bang dat de boom door je rooster waaidequote:Op maandag 14 maart 2022 18:45 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nee die stuifmeel is gewoon verrekte klein
quote:Op maandag 14 maart 2022 18:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik was een bang dat de boom door je rooster waaide
Nasi ook.quote:Op maandag 14 maart 2022 18:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is de volgende dag vaak lekkerder
Klopt jaquote:Op maandag 14 maart 2022 18:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is de volgende dag vaak lekkerder
Dan kan de smaak er goed intrekken.quote:
Avond greys.quote:
Klopt ja. Eitje erbijquote:Op maandag 14 maart 2022 18:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan kan de smaak er goed intrekken.
Wij weten wat lekker is.quote:
hallo mevrouwtjequote:
oh daar kom ik nietquote:
Hallo, aller aller ALLERMOOISTE vrouw en tevens BESTE vriendin van heel heel HEEL FOK!quote:
Haagsquote:Op maandag 14 maart 2022 19:05 schreef Haags het volgende:
[..]
Hallo, aller aller ALLERMOOISTE vrouw en tevens BESTE vriendin van heel heel HEEL FOK!
heeft ze jou die geile foto's ook gestuurdquote:Op maandag 14 maart 2022 19:05 schreef Haags het volgende:
[..]
Hallo, aller aller ALLERMOOISTE vrouw en tevens BESTE vriendin van heel heel HEEL FOK!
Hoiquote:
Cause the face won't listenquote:Op maandag 14 maart 2022 18:21 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wat doe je nu weer met je talk to my hand smilie
quote:Op maandag 14 maart 2022 19:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
heeft ze jou die geile foto's ook gestuurd
[..]
Hoi
Ja ik dacht eerst dat het een foto van jouw buik was, bleek het haar tiet te zijn.quote:Op maandag 14 maart 2022 19:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
heeft ze jou die geile foto's ook gestuurd
[..]
Hoi
1 tiet maar ?quote:Op maandag 14 maart 2022 19:07 schreef Haags het volgende:
[..]
[..]
Ja ik dacht eerst dat het een foto van jouw buik was, bleek het haar tiet te zijn.
KOLERE wat een joekel!!
goede jopen jaquote:Op maandag 14 maart 2022 19:07 schreef Haags het volgende:
[..]
[..]
Ja ik dacht eerst dat het een foto van jouw buik was, bleek het haar tiet te zijn.
KOLERE wat een joekel!!
ze kan geen selfie maken waar ze allebei tegelijkertijd oppassenquote:
ja, ik had geen tiet meer over om die ander te bekijken.quote:
Yepquote:Op maandag 14 maart 2022 19:09 schreef Haags het volgende:
[..]
ja, ik had geen tiet meer over om die ander te bekijken.
haaaaahahahahahaha snapte?
quote:Op maandag 14 maart 2022 19:09 schreef Haags het volgende:
[..]
ja, ik had geen tiet meer over om die ander te bekijken.
haaaaahahahahahaha snapte?
hoe is hetquote:
Tiet of kwarktas?quote:Op maandag 14 maart 2022 19:07 schreef Haags het volgende:
[..]
[..]
KOLERE wat een joekel!!
beter dan een paar weken terug. nog niet helemaal op en top weerquote:
was je ziek danquote:Op maandag 14 maart 2022 19:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
beter dan een paar weken terug. nog niet helemaal op en top weer
zat/zit niet helemaal lekker in m'n vel.quote:
aii kloten, beterschapquote:Op maandag 14 maart 2022 19:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
zat/zit niet helemaal lekker in m'n vel.
en sinds vorige week corona wat nog niet helemaal weg is
dank jequote:
ik heb geen idee wat ik ga kijkenquote:
Dat kan ook, ik hang in de avond liever lekker op de bank/bed.. en beetje posten op Fok!quote:Op maandag 14 maart 2022 19:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb geen idee wat ik ga kijken
denk maar gewoon hier een beetje en in de COS
en BB
een 8.3quote:Op maandag 14 maart 2022 19:30 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wat voor een cijfer geef je het?
Ah dat is een best hoog cijfer, nou ben benieuwd wat ik er van ga vinden..quote:
ik kan me maar niet echt focussen op series de afgelopen tijdquote:Op maandag 14 maart 2022 19:29 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat kan ook, ik hang in de avond liever lekker op de bank/bed.. en beetje posten op Fok!
Soms heb je dat idd, heb dat ook wel eens.. dan zapp ik maar wat rond.. of kijk ik een simpele seriequote:Op maandag 14 maart 2022 19:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik kan me maar niet echt focussen op series de afgelopen tijd
dus dan maar even dom vermaak
ja geen moeilijk gedoequote:Op maandag 14 maart 2022 19:33 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Soms heb je dat idd, heb dat ook wel eens.. dan zapp ik maar wat rond.. of kijk ik een simpele serie
ik zit the office UK te kijkenquote:
dat kan.quote:
wie is Sked?quote:Op maandag 14 maart 2022 19:43 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik zag ineens allemaal gesloten topics in VBL blijkt dat Sked weer Mod is
Werd ook weer eens tijd dat ze daar een fatsoenlijke Mod kregenquote:Op maandag 14 maart 2022 19:43 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik zag ineens allemaal gesloten topics in VBL blijkt dat Sked weer Mod is
n00b!quote:
ja is hij een goeie Mod?quote:Op maandag 14 maart 2022 19:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Werd ook weer eens tijd dat ze daar een fatsoenlijke Mod kregen
Ik keek bij nieuwe topics en zag een hele lijst gesloten topicsquote:
Zoals hij vroeger was vond ik hem wel een leuke en objectieve mod die als het nodig was hardhandig kon optredenquote:
Als je ergens beter niet kan komen.quote:
quote:Op maandag 14 maart 2022 19:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
n00b!
Sked is een oud gediende, maar is sinds medio 2019 vrijwel niet meer op FOK! geweest. Kwam vroeger nog wel eens vaker in ONZ buurten.
Kan ik er wat aan doen dat jij je klassiekers niet kentquote:
Misschien ook een geschikte mod voor ONZ ?quote:Op maandag 14 maart 2022 19:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zoals hij vroeger was vond ik hem wel een leuke en objectieve mod die als het nodig was hardhandig kon optreden
Sked wie?quote:Op maandag 14 maart 2022 19:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kan ik er wat aan doen dat jij je klassiekers niet kent
ONZ heeft genoeg modsquote:Op maandag 14 maart 2022 19:48 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Misschien ook een geschikte mod voor ONZ ?
Hij is volgens mij niet zo'n voorstander van DTS dus dan krijg je weer allemaal fitties van de harde kliek daarquote:Op maandag 14 maart 2022 19:48 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Misschien ook een geschikte mod voor ONZ ?
mijn account mag dan wel wat ouder zijnquote:Op maandag 14 maart 2022 19:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kan ik er wat aan doen dat jij je klassiekers niet kent
niet alleen je account oma!quote:Op maandag 14 maart 2022 19:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
mijn account mag dan wel wat ouder zijn
maar ik heb niet veel op Fok gepost
alleen met RLS
Kwantiteit is niet gelijk aan kwaliteit héquote:
zeg opaquote:
ik ben net zo jong als je man dus niks opaquote:Op maandag 14 maart 2022 19:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
zeg opa
denk je erom'
ik weet waar je woont he
Ojaa dan beter van nietquote:Op maandag 14 maart 2022 19:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hij is volgens mij niet zo'n voorstander van DTS dus dan krijg je weer allemaal fitties van de harde kliek daar
Jajajaja, allemaal excuusjesquote:Op maandag 14 maart 2022 19:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
mijn account mag dan wel wat ouder zijn
maar ik heb niet veel op Fok gepost
alleen met RLS
dusquote:Op maandag 14 maart 2022 19:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik ben net zo jong als je man dus niks opa
Wil je nu zeggen dat dud0r zijn dochters als sletjes opvoedquote:Op maandag 14 maart 2022 19:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
dus
kan je nog steeds een opa zijn
af en toe voel ik me wel zoquote:Op maandag 14 maart 2022 19:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
dus
kan je nog steeds een opa zijn
baren zullen ze!quote:Op maandag 14 maart 2022 19:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wil je nu zeggen dat dud0r zijn dochters als sletjes opvoed![]()
niet iedereen is een zolderkamer fokker als jijquote:
dud0r heeft geen dochtersquote:Op maandag 14 maart 2022 19:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jong geleerd is oud gedaan.quote:Op maandag 14 maart 2022 19:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gezegd als een echte hageneesquote:
dag daagquote:Op maandag 14 maart 2022 19:55 schreef Mrsloveable het volgende:
Tijd om af te sluiten, maybe tot laters
quote:Op maandag 14 maart 2022 19:55 schreef Mrsloveable het volgende:
Tijd om af te sluiten, maybe tot laters
waaide die weg?quote:Op maandag 14 maart 2022 19:57 schreef Superbadeendje het volgende:
Er was een badeendje te zien bij het RTL weer.
ging vandaag weer naar school. heeft al dagen amper tot niet gehoest en hoestte zich blijkbaar kapot in klas dus ik kon hem weer op halen.quote:
quote:Op maandag 14 maart 2022 20:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
ging vandaag weer naar school. heeft al dagen amper tot niet gehoest en hoestte zich blijkbaar kapot in klas dus ik kon hem weer op halen.
hmmm das raarquote:Op maandag 14 maart 2022 20:03 schreef dud0r het volgende:
en sinds hij weer thuis is heeft hij 1 keer gehoest
nee hij is op school veel actiever. meer rondrennen etc. dus dat zal wel op z'n longen werken.quote:
ah zo jaquote:Op maandag 14 maart 2022 20:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
nee hij is op school veel actiever. meer rondrennen etc. dus dat zal wel op z'n longen werken.
Hij is gewoon liever bij jou thuis.quote:Op maandag 14 maart 2022 20:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
nee hij is op school veel actiever. meer rondrennen etc. dus dat zal wel op z'n longen werken.
kan ook. maar prima dan houd ik hem nog wel 2 dagen extra thuis. dan zijn de 10 dagen voorbij en zoeken ze het maar uit op school met z'n gehoestquote:Op maandag 14 maart 2022 20:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
ah zo ja
of gewoon slechte ventilatie
waardoor je droge lucht krijgt
en hij vaker moet hoesten
ja maar wie is er nou niet liever bij mij dan ergens andersquote:Op maandag 14 maart 2022 20:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij is gewoon liever bij jou thuis.
ik dacht dat ze ook niet zomaar meer naar huis werden gestuurd?quote:Op maandag 14 maart 2022 20:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
kan ook. maar prima dan houd ik hem nog wel 2 dagen extra thuis. dan zijn de 10 dagen voorbij en zoeken ze het maar uit op school met z'n gehoest
quote:
Iquote:
quote:Op maandag 14 maart 2022 20:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Imie, vooral met kip, wokgroente en terijaki saus
wel als ze corona hebben gehad en ze nog binnen de 10 dagen zitten.quote:Op maandag 14 maart 2022 20:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik dacht dat ze ook niet zomaar meer naar huis werden gestuurd?
okquote:Op maandag 14 maart 2022 20:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
wel als ze corona hebben gehad en ze nog binnen de 10 dagen zitten.
isolatie van 5 dagen en daarna mag die weer als die 24 uur klachten vrij was. en dat was die. totdat hij op school kwam dus.quote:
man3quote:Op maandag 14 maart 2022 20:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
isolatie van 5 dagen en daarna mag die weer als die 24 uur klachten vrij was. en dat was die. totdat hij op school kwam dus.
Ja inderdaad. hij heeft z'n schoolwerk meegenomen dus dat doet hij netjes thuis.quote:Op maandag 14 maart 2022 20:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
man3
nou ja nog 2 daagjes extra thuis dus
Die inderdaadquote:Op maandag 14 maart 2022 20:48 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ah oke, ga ik even onthouden
flixnet?
https://www.netflix.com/nl-en/title/81015514
lekker man! goed om te horenquote:Op maandag 14 maart 2022 20:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja dikke prima
goeie dag achter de rug
Zeker! met twee handenquote:Op maandag 14 maart 2022 20:51 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
lekker man! goed om te horen
hou dat vast
Wel met zonder tanden?quote:
En niet met je 2 linker handen.quote:
ananasquote:Op maandag 14 maart 2022 21:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wel met zonder tanden?
Ik vraag dit voor een vriend
Ik zal het doorgeven, thanks!quote:
Gefeliciteerd met je nieuwe baan eendjequote:Op maandag 14 maart 2022 21:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En niet met je 2 linker handen.
nee het is steak en blowjob dag dus ik denk dat ze wat anders suggereertquote:
Dank je Dees.quote:Op maandag 14 maart 2022 21:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je nieuwe baan eendje
Wat doe je hier dan?quote:Op maandag 14 maart 2022 21:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
nee het is steak en blowjob dag dus ik denk dat ze wat anders suggereert
Hij probeert op de valreep nog een steak te scorenquote:
Klinkt eerder alsof hij onder de afwas uit probeert te komen.quote:Op maandag 14 maart 2022 21:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hij probeert op de valreep nog een steak te scoren
Hij gebruikt toch alleen plastic borden en bestek of was dat nu een andere userquote:Op maandag 14 maart 2022 21:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Klinkt eerder alsof hij onder de afwas uit probeert te komen.
Ik kende wel een vriend die dat deed.quote:Op maandag 14 maart 2022 21:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hij gebruikt toch alleen plastic borden en bestek of was dat nu een andere user
Een goed begin is het halve werkquote:Op maandag 14 maart 2022 21:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dank je Dees.![]()
De eerste dag is goed verlopen.
Serieus?quote:Op maandag 14 maart 2022 21:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kende wel een vriend die dat deed.
BBQquote:Op maandag 14 maart 2022 21:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hij probeert op de valreep nog een steak te scoren
Plasticquote:Op maandag 14 maart 2022 21:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kende wel een vriend die dat deed.
ik schuif het op naar vrijdagquote:
Was echt te erg voor woorden.quote:Op maandag 14 maart 2022 21:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Serieus?
Ik heb wel eens verhaal gehoord van mensen die dachten dat ze dan echt bespaarde op water met afwas en uiteindelijk goedkoper uit waren
allebeiquote:
Waarom het over volgorde hebben als het ook tegelijk kanquote:
Hij of zijn vriendin?quote:Op maandag 14 maart 2022 21:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waarom het over volgorde hebben als het ook tegelijk kan
Lach je DerRabbit uit?quote:
eerst steakquote:
Ik heb nog een chocoladeletter.quote:
welke vriendinquote:
en daarna steak jij hem erinquote:
Pas je op voor het tuinhuisje.quote:Op maandag 14 maart 2022 21:29 schreef Schakeltopia het volgende:
zo nog even kerstboom werpen van het balkon
heb geen balkonquote:Op maandag 14 maart 2022 21:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Pas je op voor het tuinhuisje.
Ik heb ons meteen verhuisd naar GC, aangezien Viva Forum binnenkort gaat sluiten.quote:
NOOOOOOOOOO!!!quote:Op maandag 14 maart 2022 21:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb ons meteen verhuisd naar GC, aangezien Viva Forum binnenkort gaat sluiten.
Zitten er nog wel naalden aan?quote:Op maandag 14 maart 2022 21:29 schreef Schakeltopia het volgende:
zo nog even kerstboom werpen van het balkon
Lust je geen chocolade?quote:Op maandag 14 maart 2022 21:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb nog een chocoladeletter.
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op maandag 14 maart 2022 21:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb ons meteen verhuisd naar GC, aangezien Viva Forum binnenkort gaat sluiten.
Hier gaan koppen rollen.quote:Op maandag 14 maart 2022 21:32 schreef Schakeltopia het volgende:
ik vlucht snel naar het tuinhuis, misschien is het maar een droom
quote:
Adem in, adem uit! Niets aan het handje, Deis sleept jullie er wel doorheen.quote:
quote:Op maandag 14 maart 2022 21:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Door whoever je je laat blow jobben dan
Heb je wel een tuinhuis, anders wordt het koud vannacht?quote:Op maandag 14 maart 2022 21:32 schreef Schakeltopia het volgende:
ik vlucht snel naar het tuinhuis, misschien is het maar een droom
snel weer naar binnen gegaan, maar ik droom nog steedsquote:Op maandag 14 maart 2022 21:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je wel een tuinhuis, anders wordt het koud vannacht?
quote:Op maandag 14 maart 2022 21:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Adem in, adem uit! Niets aan het handje, Deis sleept jullie er wel doorheen.
Ja ja daar is ie weerquote:Op maandag 14 maart 2022 21:39 schreef Schakeltopia het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Niet over de kerstboom gestruikeld?quote:Op maandag 14 maart 2022 21:40 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
snel weer naar binnen gegaan, maar ik droom nog steeds
en als ik adem springt meteen die rits losquote:Op maandag 14 maart 2022 21:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja ja daar is ie weer![]()
Die Spaanse broeken die zitten zo strakkos
deisyy is er weer, die heb de spaanse lolbroekos aanquote:Op maandag 14 maart 2022 21:44 schreef Mrsloveable het volgende:
Huh wie heeft VIV verplaats naar gc?
Ojee, als ze maar niet de jas er bij aan gaat trekkenquote:Op maandag 14 maart 2022 21:44 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
deisyy is er weer, die heb de spaanse lolbroekos aan
Nee maar iemand hoeft toch niet m'n vriendin te zijn daarvoor. Kunnen toch een fase daarvoor nog zitten of een fwbquote:
Ja daarom noemde ik haar/hem later ook whoeverquote:Op maandag 14 maart 2022 21:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee maar iemand hoeft toch niet m'n vriendin te zijn daarvoor. Kunnen toch een fase daarvoor nog zitten of een fwb
We krijgen een nieuwbouwhuis en een nieuw tuin huisje.quote:
Ben jij soms Rotterdam aan het veroveren? Ik zie de laatste tijd veel nieuwe NYP vestigingenquote:
nee man, in rotterdam eet ik bami!quote:Op maandag 14 maart 2022 21:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ben jij soms Rotterdam aan het veroveren? Ik zie de laatste tijd veel nieuwe NYP vestigingen
In Schiedam schijnt het beste Chinese restaurant van NL te zittenquote:Op maandag 14 maart 2022 21:49 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nee man, in rotterdam eet ik bami!
Van de grond?quote:Op maandag 14 maart 2022 21:49 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nee man, in rotterdam eet ik bami!
Ik zei toch dat ik jullie er wel doorheen zou slepenquote:Op maandag 14 maart 2022 21:50 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
duidelijk, hier kan ik wat mee!
dit noteren wij even!quote:Op maandag 14 maart 2022 21:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In Schiedam schijnt het beste Chinese restaurant van NL te zitten
Hij bedoelt wat anders denk ikquote:Op maandag 14 maart 2022 21:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
weet niet of ze er blij mee zijn hoor.quote:Op maandag 14 maart 2022 21:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zei toch dat ik jullie er wel doorheen zou slepen
quote:Op maandag 14 maart 2022 21:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hij bedoelt wat anders denk ik
Welke?quote:Op maandag 14 maart 2022 21:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Owquote:Op maandag 14 maart 2022 21:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hij bedoelt wat anders denk ik
Ik ben er ook niet van overtuigd, maar het maakt toch niet uit waar het topic staat de inhoud blijft hetzelfdequote:Op maandag 14 maart 2022 21:52 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
weet niet of ze er blij mee zijn hoor.
dus!
ik weet niet of ik mij hier wel durf te vertonen hoorquote:Op maandag 14 maart 2022 21:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet van overtuigd, maar het maakt toch niet uit waar het topic staat de inhoud blijft hetzelfde
Niet met mijn privé spelen!!quote:
Woo Ping. Ik las het laatst io AD.nl en toevallig rijd ik daar altijd langs als ik bij Hamachi ben wezen eten.quote:
Ja ik voel me ook best bekeken. Het is net alsof je de deur uitgaat, maar vergeten bent aan te kledenquote:Op maandag 14 maart 2022 21:53 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik weet niet of ik mij hier wel durf te vertonen hoor
Wij zijn de nieuwe buren, aangenaam, we wonen hier zo'n minuut of 20 nu.quote:Op maandag 14 maart 2022 21:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Deissy![]()
Hoe komt hier ineens een Viva SC? Of was dat al langer?
Vuilniszak over je hoofd wanneer je naar het topic toe gaat, niemand die je ziet.quote:Op maandag 14 maart 2022 21:53 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik weet niet of ik mij hier wel durf te vertonen hoor
Wees welkom in de GC-straatquote:Op maandag 14 maart 2022 21:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wij zijn de nieuwe buren, aangenaam, we wonen hier zo'n minuut of 20 nu.
daar ging mijn coverquote:Op maandag 14 maart 2022 21:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vuilniszak over je hoofd wanneer je naar het topic toe gaat, niemand die je ziet.
Geilquote:Op maandag 14 maart 2022 21:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja ik voel me ook best bekeken. Het is net alsof je de deur uitgaat, maar vergeten bent aan te kleden
Dat kan je nu makkelijk zeggen, ik ben geen mod hierquote:
Binnenkort bij de rijdende rechter..quote:Op maandag 14 maart 2022 21:56 schreef Schakeltopia het volgende:
ik zou ons uit je buurt weren! teken nu snel de petitie
We zijn gedumptquote:Op maandag 14 maart 2022 21:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat kan je nu makkelijk zeggen, ik ben geen mod hier
whuuuuttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttquote:Op maandag 14 maart 2022 21:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is een grapje hier thuis, als één van ons verkouden is moet hij/zij ananas zeggen om te horen of het wel echt zo is.quote:
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op maandag 14 maart 2022 21:52 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
weet niet of ze er blij mee zijn hoor.
dus!
nee er is een ananas appel grapjequote:Op maandag 14 maart 2022 22:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is een grapje hier thuis, als één van ons verkouden is moet hij/zij ananas zeggen om te horen of het wel echt zo is.
Warm welkom, dat zal de bewoners van dit topic goed doenquote:Op maandag 14 maart 2022 21:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wees welkom in de GC-straatNiks mis met fijne buren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |