Mijn zusje heeft al voor de kleinkinderen gezorgd, dus dat zit wel goed.quote:Op maandag 14 maart 2022 18:46 schreef laforest het volgende:
Tijd om met je ouders te gaan praten om uit de kast te komen.
Als ik het in [CULinair] had gepost was het een uiting van zelfvertrouwen?quote:
Niet per se. Maar je druk maken omdat iets roze is lijkt me meer iets voor knulletjes uit de brugklasquote:Op maandag 14 maart 2022 19:11 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Als ik het in [CULinair] had gepost was het een uiting van zelfvertrouwen?
Sorryquote:Op maandag 14 maart 2022 19:09 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Mijn zusje heeft al voor de kleinkinderen gezorgd, dus dat zit wel goed.
Ik probeer gewoon de traditie van KLB in ere te houden.quote:Op maandag 14 maart 2022 19:13 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Niet per se. Maar je druk maken omdat iets roze is lijkt me meer iets voor knulletjes uit de brugklas
Wellicht even een paar KLB nichten DM'en die nog uit de kast moeten komen. Die kunnen je zelfvertrouwen wel gebruiken om uit de kast te komen!quote:Op maandag 14 maart 2022 19:41 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Ik probeer gewoon de traditie van KLB in ere te houden.
Foil, Arms en Hog, drinken die ook roze gin? Dat zou me wel geruststellen.quote:Op maandag 14 maart 2022 20:55 schreef sirdanilot het volgende:
Roze gin en tonic is niet per se homo hier in Ierland
lol, daar had ik nog niet eens over nagedacht,ik kocht dit merk alleen omdat het goedkoper was dan Bombay Sapphire London Dry Gin. Ik ben onbewust nog beter in het maken van dit soort topics dan ik al dacht. Wat ben ik toch geniaal. Waarom doe ik dit niet vaker? Gelukkig hebben we jou om dit soort subtiele details onder de aandacht te brengen.quote:Op maandag 14 maart 2022 22:25 schreef Cockwhale het volgende:
Beefeater
Klinkt wel als iemand die graag "vlees" in z' n mond krijgt ja...
Maarrrr... als je nadien no hommo zegt is alles weer goed.
Nee, ik ben de 40 al gepasseerd. En jij kunt niet lezen, want als je dat wel kon dan had je begrepen dat ik het voor de smaak drink en niet voor de kleur, daar heb ik juist kritiek op.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 17:38 schreef Horzula het volgende:
Ben je tiener, of zo?
Drank drink je niet voor het leuke kleurtje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |