Ah nice, wat gaat het worden?quote:Op maandag 14 maart 2022 18:44 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb voor morgen een afspraak om kleuren/motiefjes voor mijn nieuwe keuken, toilet en badkamer uit te kiezen
Zo een hele renovatie in je huis ?quote:Op maandag 14 maart 2022 18:44 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb voor morgen een afspraak om kleuren/motiefjes voor mijn nieuwe keuken, toilet en badkamer uit te kiezen
Tof!quote:Op maandag 14 maart 2022 18:44 schreef Domnivoor het volgende:
Nieuwe badkamer is wel even doorzettenquote:Op maandag 14 maart 2022 18:46 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zo een hele renovatie in je huis ?
Ja, het hele huis wordt gerenoveerd. Alles behalve de fundering, bij wijze van spreken.quote:Op maandag 14 maart 2022 18:46 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zo een hele renovatie in je huis ?
Leuk, nieuwe dingen uitzoeken, succes er mee.quote:Op maandag 14 maart 2022 18:49 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja, het hele huis wordt gerenoveerd. Alles behalve de fundering, bij wijze van spreken.
Nice hoor.. lekker alles weer nieuw helemaal mooi dat zelf mag uit kiezenquote:Op maandag 14 maart 2022 18:49 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja, het hele huis wordt gerenoveerd. Alles behalve de fundering, bij wijze van spreken.
Succesquote:Op maandag 14 maart 2022 18:49 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Voor deze ene keer danquote:Op maandag 14 maart 2022 18:54 schreef espri het volgende:
[..]
Oeh lekker, met een wolkje melk graag.
vroeger dronk ik ook liever zwart maar kreeg er steeds maagpijn van dus dan maar een wolkje, koffie blijft gewoon lekker.quote:Op maandag 14 maart 2022 18:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Voor deze ene keer dan
Ik ben een pure koffie drinker en heb zelf nooit melk en suiker in huis...![]()
![]()
O wat zielig. Kleindochter is nu 4 weken en verkouden. Krijgt mijn dochter tel dat iemand die de baby heeft vast gehad corona heeft. Ze zegt ik ga niet testen is zielig. Ze is wat snotterig.quote:Op maandag 14 maart 2022 18:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat heb ik dan wel een keer gezien. Dan heb je van die combo's dat je denkt "hoe dan"
Nog gefeliciteerd met je kleindochter Dot, en och nee toch, niet testen bij zo,n kleintje hoor, lijkt wel of we gewoon ook niet meer lichtjes ziek mogen zijn....quote:Op maandag 14 maart 2022 19:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O wat zielig. Kleindochter is nu 4 weken en verkouden. Krijgt mijn dochter tel dat iemand die de baby heeft vast gehad corona heeft. Ze zegt ik ga niet testen is zielig. Ze is wat snotterig.
Dank je espri. Dochter laat ook niet testen hoor. Maar het is wel angstig.quote:Op maandag 14 maart 2022 19:10 schreef espri het volgende:
[..]
Nog gefeliciteerd met je kleindochter Dot, en och nee toch, niet testen bij zo,n kleintje hoor, lijkt wel of we gewoon ook niet meer lichtjes ziek mogen zijn....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |