Dat was meer een algemene aankondiging en geen wedstrijdtopic volgens mij!quote:Op dinsdag 15 maart 2022 12:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dit gaat @:tong80 niet leuk vinden!
VBL / Zondag de "topper" Ajax-Feijenoord.
We zullen het vanzelf merken aan de reactie van tong.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 12:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat was meer een algemene aankondiging en geen wedstrijdtopic volgens mij!
Ja dat was gewoon een brainfart, hier is daadwerkelijk moeite in gestoken. Kudos.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 12:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat was meer een algemene aankondiging en geen wedstrijdtopic volgens mij!
Heb je nu ook zo'n zin in een bord oesters?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:16 schreef Scrummie het volgende:
Ik geniet weer ontzettend van het slappe gelul in de Dickvoormekaarpodcast.
Nee, ik ben meer een Roy Makaay, dus een bord spaghetti bolognese.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb je nu ook zo'n zin in een bord oesters?
Waar gaat dit over?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:24 schreef Scrummie het volgende:
Mensen die tienerdrama's kijken kan ik echt niet serieus nemen.
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[ Bericht 0% gewijzigd door GGMM op 15-03-2022 13:23:39 ]
Oh wacht, Succession is wat anders dan die zooi waar Caland naar kijkt.quote:
Dat heb ik met mensen die in de achterhoek wonen.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:24 schreef Scrummie het volgende:
Mensen die tienerdrama's kijken kan ik echt niet serieus nemen.
Succession is één van de beste series van dit moment. Caland kijkt naar Euphoria want daar zitten lekkere wijven in ofzo.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh wacht, Succession is wat anders dan die zooi waar Caland naar kijkt.
Al die namen ook, ik raak helemaal in de war.
Eensquote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat heb ik met mensen die in de achterhoek wonen.
Ik heb beide gezienquote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Succession is één van de beste series van dit moment. Caland kijkt naar Euphoria want daar zitten lekkere wijven in ofzo.
Ja ik ging al even googelen, ik denk dat ik nu ook ga kijken.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Succession is één van de beste series van dit moment. Caland kijkt naar Euphoria want daar zitten lekkere wijven in ofzo.
Volgens iemand hier in de SC waren er meer piemels te zien dan tietenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Joh als Caland het hele gemeentebestuur in zijn reet neukt vind ik het ook prima.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Volgens iemand hier in de SC waren er meer piemels te zien dan tieten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |