Ik sla 'm over. Even geen zin om daar geld aan te spenderen na het gekut op en buiten en veld de afgelopen tijd.quote:Op woensdag 16 maart 2022 10:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Morgen niet naar het geliefde Italië?
Ja, ze tuinden er volledig in toen ik Duits ging mompelen.quote:Op woensdag 16 maart 2022 10:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mag je er weer in na die veldbestorming?
Jawel want dit gaat over lokale onzin, en ik klaag al nooit over de politiek in mijn woonplaatsquote:Op woensdag 16 maart 2022 10:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Prima maar dan mag je ook niet klagen. (nergens over)
Ik maak me niet echt druk over de locatie van het zwembad in deze gemeente dus komt goedquote:Op woensdag 16 maart 2022 10:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Fijn, dan neem ik aan dat je de komende 4 jaar je mond houdt over dit soort zaken.
Goedemorgen Don, wat leuk dat je er bent.quote:Op woensdag 16 maart 2022 10:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zijn er in Duitsland ook verkiezingen nu dan?
Waarom geldt dat op regionaal vlak? Ik heb echt minder dan 0 binding met dit gebied en heb er ook geen mening over. Sterker nog, deze gemeente bestrijkt een heel gebied en totaal niet mijn woonomgeving.quote:Op woensdag 16 maart 2022 10:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Fijn, dan neem ik aan dat je de komende 4 jaar je mond houdt over dit soort zaken.
Insgelijksquote:Op woensdag 16 maart 2022 10:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Goedemorgen Don, wat leuk dat je er bent.
Omdat gemeentelijke verkiezingen tegenwoordig amper nog over de gemeente gaan en gemeentes zelf ook weinig invloed hebben op een hoop potjes en zaken.quote:Op woensdag 16 maart 2022 10:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom geldt dat op regionaal vlak? Ik heb echt minder dan 0 binding met dit gebied en heb er ook geen mening over. Sterker nog, deze gemeente bestrijkt een heel gebied en totaal niet mijn woonomgeving.
Niet dat ik de ambitie had een sterke politieke mening te uiten dus prima.
Wel als er een lokale aan de macht komt.quote:Op woensdag 16 maart 2022 10:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Omdat gemeentelijke verkiezingen tegenwoordig amper nog over de gemeente gaan en gemeentes zelf ook weinig invloed hebben op een hoop potjes en zaken.
Eens ja, regionaal stem ik ook niet. Woon in een gemeente louter voor m’n werk waar ik verder geen binding mee heb.quote:Op woensdag 16 maart 2022 10:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom geldt dat op regionaal vlak? Ik heb echt minder dan 0 binding met dit gebied en heb er ook geen mening over. Sterker nog, deze gemeente bestrijkt een heel gebied en totaal niet mijn woonomgeving.
Niet dat ik de ambitie had een sterke politieke mening te uiten dus prima.
Heen of terug? Ook wel prima eigenlijk.quote:Op woensdag 16 maart 2022 10:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Goed hoor, ben aan het wachten om te boarden. Hoe is het met jou?
Heen naar Praag.quote:Op woensdag 16 maart 2022 10:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Heen of terug? Ook wel prima eigenlijk.
In mijn gemeente kan ik op Lachgaskoning Deniz (wie?) stemmen. Dan weet je het wel.quote:Op woensdag 16 maart 2022 10:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
In Delft kon ik tenminste nog op deze god stemmen (rip) dan is de keuze snel gemaakt natuurlijk.
Je dacht daadwerkelijk dat je mij daarmee zou provoceren?quote:Op woensdag 16 maart 2022 10:27 schreef GGMM het volgende:
Kan iemand heeft geagiteerd reageren op mijn stelling dat mensen die niet stemmen dom zijn?
Ik post dat niet voor niks natuurlijk
kan iemand heeftquote:Op woensdag 16 maart 2022 10:27 schreef GGMM het volgende:
Kan iemand heeft geagiteerd reageren op mijn stelling dat mensen die niet stemmen dom zijn?
Ik post dat niet voor niks natuurlijk
Nee als het zo moet hoeft het al niet meerquote:Op woensdag 16 maart 2022 10:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je dacht daadwerkelijk dat je mij daarmee zou provoceren?
Ik wil wel doen alsof hoor gezien mijn verveling.
quote:Op woensdag 16 maart 2022 10:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
kan iemand heeft
En Littlerabbit heeft betere argumenten om niet te stemmen dan wel. (wow, dikke tieten)
Ja, goed punt.quote:Op woensdag 16 maart 2022 10:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
kan iemand heeft
En Littlerabbit heeft betere argumenten om niet te stemmen dan wel. (wow, dikke tieten)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |