Voetbal in de slowchatquote:Op woensdag 16 maart 2022 07:14 schreef Caland het volgende:
Boys
Héérlijk wakker geworden vandaag
Is er gisteren eigenlijk nog gevoetbald?
Ajax moet nu al bezig zijn met spelers voor het komende seizoen. Haal een bult stevige kerels die het duel niet schuwen, en als dat mogelijk is, een paar balkunstenaars. Balvaste spitsen, snelle buitenspelers, verdedigers die er de beuk in gooien (á la Douglas). De CL is vechtvoetbal, maar als je wat leuke pielers kunt halen is er een grote kans dat we gewoon bovenin meedoen. Moet je wel spelers hebben die het gras opvreten, desnoods de modder, en we kunnen komend seizoen bovenin meedoen. Doet afgrijselijk veel pijn om dit te moeten zeggen, maar het is nou eenmaal de realiteit.quote:
quote:Op woensdag 16 maart 2022 09:10 schreef maxi-mus het volgende:
Morguh, net Tony & Meadow weggebracht naar de dierenarts. Zo'n kooitje werd NIET gewaardeerd.
Je hebt ze niet vervoerd in een gouden mandje?quote:Op woensdag 16 maart 2022 09:10 schreef maxi-mus het volgende:
Morguh, net Tony & Meadow weggebracht naar de dierenarts. Zo'n kooitje werd NIET gewaardeerd.
Jazeker, voordat de hele cast van Sopranos hier binnenkort in de buurt rondloopt.quote:Op woensdag 16 maart 2022 09:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat gaat er met ze gebeuren? Sterilisatie?
Nee ze waren beide roze zelfs. Ik heb die troep zelf niet.quote:Op woensdag 16 maart 2022 09:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Je hebt ze niet vervoerd in een gouden mandje?
quote:Op woensdag 16 maart 2022 09:24 schreef Scrummie het volgende:
Ik vind dat het tijd is voor nieuwe foto's van Tony & Meadow, maar ook van Benji.
@:maxi-mus @:GGMM
quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
(je leest de SC vast niet):Ik zal van de week wel even nieuwe maken, als ze weer wat opgelapt zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lieve poesjes.quote:Op woensdag 16 maart 2022 09:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[..]
Ik zal van de week wel even nieuwe maken, als ze weer wat opgelapt zijn.
Ergens in DRT laatst foto's gepostquote:Op woensdag 16 maart 2022 09:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Lieve poesjes.
Ik kijk uit naar de nieuwe foto's.
Nu Benji nog.
quote:Op woensdag 16 maart 2022 09:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ergens in DRT laatst foto's gepost
Als je het zo boeiend vindt zoek hem zelf maar even.
quote:Op woensdag 16 maart 2022 09:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ook niet, behalve om foto's van Benji te posten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |