Wel een beetje Putin-esk gedrag ditquote:
quote:
Heb een goede dag.quote:Op maandag 14 maart 2022 16:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wel een beetje Putin-esk gedrag dit.
Letterlijke quote van Putin "ik ben een man, ik heb geen slechte dagen"quote:
Voor iemand die vandaag bloed als of ik een slagaderlijke bloeding heb is mijn goede dag zeer uitzonderlijkquote:Op maandag 14 maart 2022 16:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Letterlijke quote van Putin "ik ben een man, ik heb geen slechte dagen".
Welke drie vingers?quote:Op maandag 14 maart 2022 16:49 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Met elke vinger die je wijst naar een ander wijzen er 3 vingers terug Lieve Barb
Dat was zijn punt dan ook, mannen hebben niet van die moodswings, wel beter voor een wereldleider.quote:Op maandag 14 maart 2022 16:50 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Voor iemand die vandaag bloed als of ik een slagaderlijke bloeding heb is mijn goede dag zeer uitzonderlijk
quote:Op maandag 14 maart 2022 16:51 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Middelvinger ringvinger en je pinkvinger!
Ik ben 12 waar gaat dit gesprek over.quote:Op maandag 14 maart 2022 16:51 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Middelvinger ringvinger en je pinkvinger!
quote:Op maandag 14 maart 2022 16:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben 12 waar gaat dit gesprek over.
Eens. Ik ben sowieso geen leider ik ben liever onderdanig.quote:Op maandag 14 maart 2022 16:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat was zijn punt dan ook, mannen hebben niet van die moodswings, wel beter voor een wereldleider.
Op hemzelf na dan.
Je sais que tu fais, cheriequote:
Mwah, ik ben wat me op dat moment het beste uitkomt meestalquote:Op maandag 14 maart 2022 17:00 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Eens. Ik ben sowieso geen leider ik ben liever onderdanig.
Oeh ben jij zoquote:Op maandag 14 maart 2022 17:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, ik ben wat me op dat moment het beste uitkomt meestal.
Het is makkelijk om flexibel te zijn als je geen ruggegraat hebtquote:Op maandag 14 maart 2022 17:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, ik ben wat me op dat moment het beste uitkomt meestal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |