SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPTap tap tap
Mental image van iemand die een cracker via z'n neus naar binnen poogt te proppen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
quote:Op maandag 14 maart 2022 12:15 schreef Moeraskat het volgende:
LUNCHGENOT!Dadelijk krijg je een snor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee joh gekkie.quote:
Nee. Ik ga niet meerquote:
Ik eet zo een broodje smeuīge hoofse liefde, croissantje met mascarpone en aardbeienquote:Op maandag 14 maart 2022 12:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee joh gekkie.
Maar dit is wel extreem lekker
zullen we een stukje ruilen?quote:Op maandag 14 maart 2022 12:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik eet zo een broodje smeuīge hoofse liefde, croissantje met mascarpone en aardbeien
Oh, geen idee. Ik weet niet of m'n lokaal-op-de-hoek open is.quote:
Dat is wel riskant. Straks blijkt later vandaag dat degene waar je op gestemd hebt een kleptomane pedo is. Je kunt beter tot het allerlaatst wachten.quote:
nou nou nou dan stem je toch NIET op Volt man man manquote:Op maandag 14 maart 2022 12:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is wel riskant. Straks blijkt later vandaag dat degene waar je op gestemd hebt een kleptomane pedo is. Je kunt beter tot het allerlaatst wachten.
Oh, maar ik ken degene op wie ik waarschijnlijk ga stemmen al een tijdje, dat is het probleem niet.quote:Op maandag 14 maart 2022 12:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is wel riskant. Straks blijkt later vandaag dat degene waar je op gestemd hebt een kleptomane pedo is. Je kunt beter tot het allerlaatst wachten.
quote:Op maandag 14 maart 2022 12:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nou nou nou dan stem je toch NIET op Volt man man man
Merkwaardigquote:
Ik zat op de basisschool met degene waar ik op ga stemmen.quote:Op maandag 14 maart 2022 12:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, maar ik ken degene op wie ik waarschijnlijk ga stemmen al een tijdje, dat is het probleem niet.
Nee, ik wacht tot woensdag. Heb me eigenlijk ook nog niet verdiept in die brij van lokale partijtjesquote:
M'n kapper waar ik al zo'n 10 jaar heen ga.quote:Op maandag 14 maart 2022 12:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik zat op de basisschool met degene waar ik op ga stemmen.
ik twijfel nog op wie ik ga stemmenquote:Op maandag 14 maart 2022 12:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, maar ik ken degene op wie ik waarschijnlijk ga stemmen al een tijdje, dat is het probleem niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |