Kom jij nooit in een zogenaamde sexsauna? Wij wel, niks mis mee kan ik je meldenquote:Op maandag 14 maart 2022 13:45 schreef Anneloos het volgende:
Als vrouw zou ik dit onprettig vinden. Er zijn altijd wel creeps met andere intenties, maar het overgrote deel ziet het gaan naar de sauna niet als iets seksueels.
Badkleding goor in een sauna.quote:Op maandag 14 maart 2022 15:03 schreef DjVero het volgende:
Gewoon op badkledingdag gaan, heb je nooit ergens last van. Jammer dat er bij de meeste sauna's maar één badkledingdag per week is. Echt te ranzig om 60+ overal om je heen naakt te zien....
Is de afwezigheid van verkeerde intenties niet vrij snel duidelijk als iemand het zelf nogal genant lijkt te vinden en snel een handdoek of badjas pakt?quote:Op maandag 14 maart 2022 13:45 schreef Anneloos het volgende:
Als vrouw zou ik dit onprettig vinden. Er zijn altijd wel creeps met andere intenties, maar het overgrote deel ziet het gaan naar de sauna niet als iets seksueels.
Onze Henk heeft altijd een handdoek onder zn kont.quote:Op maandag 14 maart 2022 15:08 schreef Twiitch het volgende:
Een openbare sauna lijkt me echt smerig. Zit je daar op dezelfde plek waar net Henk z'n aambeien anderhalf uur op hebben zitten druppelen.![]()
Dat dus.quote:Op maandag 14 maart 2022 17:24 schreef Raw85 het volgende:
Klinkt vooral als iets waar je je vooraf heel erg druk om maakt in je hoofd. Ik heb zoiets zelf nooit gehad en ook nog nooit bij een ander gezien. En al zou het ineens gebeuren, dan voel je dat vaak toch wel een beetje aan komen en kan je prima even anders gaan zitten/liggen, of desnoods weglopen en een handdoekje omslaan oid. Maar wss gebeurt het toch niet.
In een normale sauna is het natuurlijk écht not-done om dan bewust aandacht te trekken of nog erger. Zulke mensen mogen wat mij betreft direct het complex uitgezet worden door het personeel.quote:Op maandag 14 maart 2022 22:49 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik ben niet dol op de sauna, maar de paar keren dat ik erheen ging, was ik er eigenlijk niet op aan het letten of de aanwezige mannen toevallig een erectie kregen. Kijk dan toch liever ergens anders naar, aangezien het geen sekssaunas waren![]()
Mocht ik toevallig wel opmerken dat een man een erectie heeft, kan het me niet zoveel schelen, zolang hij zich verder gewoon normaal gedraagt en het negeert of er een handdoekje over legt.
Ook als hij zich steeds geneert en snel bedekt?quote:Op maandag 14 maart 2022 23:42 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Als het meerdere keren gebeurd zou ik wel geneigd zijn te denken dat die man een creep is.
Ja.quote:Op maandag 14 maart 2022 23:46 schreef DIR het volgende:
[..]
Ook als hij zich steeds geneert en snel bedekt?
Ik snap je gedachte, maar ik kan me ook voorstellen dat je denkt dat het niet meer gebeurt of dat je met iemand anders bent en daarom niet zomaar plotseling veel eerder weg kan?quote:Op maandag 14 maart 2022 23:51 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Ja.
Als je dat voor de tweede keer gebeurd denk je toch tijd om naar huis te gaan?
Beetje vreemd als je blijft om je rot te schamen en zeer ongemakkelijk te voelen.
Ik heb het nog niet zien gebeuren in de sauna…quote:Op maandag 14 maart 2022 15:22 schreef DIR het volgende:
[..]
Is de afwezigheid van verkeerde intenties niet vrij snel duidelijk als iemand het zelf nogal genant lijkt te vinden en snel een handdoek of badjas pakt?
Ik vind familie-sauna net een stuk hygiënischer dan privé sauna's. Loopt ook altijd poetspersoneel rond, wordt niet op de rand van of in de jacuzzi geneukt.quote:Op maandag 14 maart 2022 15:08 schreef Twiitch het volgende:
Een openbare sauna lijkt me echt smerig. Zit je daar op dezelfde plek waar net Henk z'n aambeien anderhalf uur op hebben zitten druppelen.![]()
Het lijkt erop dat een kleine groep mannen smeerlappen zijn die ervoor zorgen dat vrouwen relatief makkelijk verkeerde dingen gaan denken.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 08:46 schreef Ynske het volgende:
Ik heb 4 jaar op kantoor in een sauna gewerkt en ben helaas op de naaktdagen vaak erbij gehaald bij mannen die helaas te ver gingen.
Bedekken prima. Maar er zij er ook die er wat mee gaan doen. En er dan ook uitgezet werden.
Goede vraag. Ik weet dat er een groepje mannen bestaat dat het leuk vind om elkaar te ontmoeten, en dan het liefst in een Turkse sauna want daar is het toezicht minder aanwezig.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 09:45 schreef DIR het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat een kleine groep mannen smeerlappen zijn die ervoor zorgen dat vrouwen relatief makkelijk verkeerde dingen gaan denken.
Ik snap het ook eigenlijk niet, naast dat het overduidelijk is dat de sociale norm is dat dit gewoon écht niet kan, staat het in vrijwel elke sauna gewoon letterlijk in de huisregels. Ben je het er niet mee eens: prima, maar blijf dan lekker thuis. Wat gaat er dan in die mannen om? Of zijn ze niet in staat tot zelfbeheersing?
Ai, ik ben een beelddenker en moet straks nog eten.quote:Op maandag 14 maart 2022 15:08 schreef Twiitch het volgende:
Als je dat zo ranzig vindt krijg je toch ook geen stijfje?quote:Op maandag 14 maart 2022 15:03 schreef DjVero het volgende:
Gewoon op badkledingdag gaan, heb je nooit ergens last van. Jammer dat er bij de meeste sauna's maar één badkledingdag per week is. Echt te ranzig om 60+ overal om je heen naakt te zien....
Nu ga ik zelf ook al jaren naar de sauna. Een echte erectie in de sauna zelf heb ik zelden. In het bubbelbad wil het nog eens groeien. Lekker al die bubbels tegen je zakquote:Op dinsdag 15 maart 2022 09:45 schreef DIR het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat een kleine groep mannen smeerlappen zijn die ervoor zorgen dat vrouwen relatief makkelijk verkeerde dingen gaan denken.
Ik snap het ook eigenlijk niet, naast dat het overduidelijk is dat de sociale norm is dat dit gewoon écht niet kan, staat het in vrijwel elke sauna gewoon letterlijk in de huisregels. Ben je het er niet mee eens: prima, maar blijf dan lekker thuis. Wat gaat er dan in die mannen om? Of zijn ze niet in staat tot zelfbeheersing?
ahja de bubbels in het bubbelbad, ik moet soms ook even gaan verzitten om de stimulatie weg te krijgen op bepaalde plekkenquote:Op zondag 20 maart 2022 19:32 schreef Vrackna het volgende:
[..]
Nu ga ik zelf ook al jaren naar de sauna. Een echte erectie in de sauna zelf heb ik zelden. In het bubbelbad wil het nog eens groeien. Lekker al die bubbels tegen je zakMaar ik moet eerlijk toegeven toch wel een lichte ''creep'' te zijn. Het word er niet gemakkelijker op om als eenzame vrijgezel de sauna te bezoeken. Ik zal nooit tot handelen aanzetten, maar de gedachten blijven. ja.
quote:Op maandag 14 maart 2022 09:21 schreef DIR het volgende:
Ik plaats dit topic vooral omdat ik nieuwsgierig ben naar hoe mannen en vrouwen dit ervaren.
als je eerst druk van ketel moet halen kun je beter niet gaan.. beetje controle over je ding is wel aan te raden... naakt is niet seks...quote:Voor mannen: hoe snel heb je er last van en wat doe je om het (zoveel mogelijk) te voorkomen? Bijvoorbeeld thuis de druk van de ketel halen of zorgen dat je snel een handdoek oid bij de hand hebt?
als steeds gebeurd lig je zo buiten mijn ervaring.. word als zeer onbeschoft gezien.quote:Voor vrouwen: wat is jullie reactie als een andere man in de sauna een erectie krijgt en deze (net iets te laat) bedekt? Hoe vervelend vind je het? En als het bij dezelfde man meerdere keren gebeurt en hij steeds snel de zaak bedekt en het verder negeert?
weet je hoe ranzig badkleding dagen zijn.. zweet enz zit daar in... sauna's die dat doen sla ik al over.. en wat boeit 60+ kijk je nu buiten ook niet naar mensen? NORMAAL...quote:Op maandag 14 maart 2022 15:03 schreef DjVero het volgende:
knap... zwembroek houd dat wel tegen? sauna zit je op een handdoek... is dikker dan zwembroekjequote:Op maandag 14 maart 2022 15:08 schreef Twiitch het volgende:
dit iddquote:Op maandag 14 maart 2022 23:51 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Ja.
Als je dat voor de tweede keer gebeurd denk je toch tijd om naar huis te gaan?
Beetje vreemd als je blijft om je rot te schamen en zeer ongemakkelijk te voelen.
Ja ff douchen en je bent weer lekker schoon. Heb ik geen hangtieten of verschrompen piemeltjes hoeven te zien.quote:Op donderdag 31 maart 2022 17:35 schreef T42 het volgende:
[..]
weet je hoe ranzig badkleding dagen zijn.. zweet enz zit daar in... sauna's die dat doen sla ik al over.. en wat boeit 60+ kijk je nu buiten ook niet naar mensen? NORMAAL...
Dan kijk je toch niet?quote:Op donderdag 31 maart 2022 17:48 schreef DjVero het volgende:
[..]
Ja ff douchen en je bent weer lekker schoon. Heb ik geen hangtieten of verschrompen piemeltjes hoeven te zien.
kijk ik ook niet echt naar.. maar goed dat is in jouw hoofd een ding dus. heb altijd meer medelijden met mensen die mijn piemeltje moeten bekijken. maar badkleding spoelt zich niet echt schoon... heb je wasmachine voor... en hoeveel er met hun hele dag gedragen bjornborg onder de zwembroek gaan zwemmen... bah.. en pas als ze naar huis gaan nieuwe aan doenquote:Op donderdag 31 maart 2022 17:48 schreef DjVero het volgende:
[..]
Ja ff douchen en je bent weer lekker schoon. Heb ik geen hangtieten of verschrompen piemeltjes hoeven te zien.
dat dusquote:Op donderdag 31 maart 2022 17:54 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dan kijk je toch niet?
Tere zieltjes die niet tegen oudere naakte mensen kunnen
Lol, lijkt me een ongemakkelijk gesprek. Waarom werd jij daar bij gehaald vanuit kantoor? Neem aan dat ze ook gewoon personeel in de sauna's hadden rondlopen?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 08:46 schreef Ynske het volgende:
Ik heb 4 jaar op kantoor in een sauna gewerkt en ben helaas op de naaktdagen vaak erbij gehaald bij mannen die helaas te ver gingen.
Bedekken prima. Maar er zij er ook die er wat mee gaan doen. En er dan ook uitgezet werden.
Waarom zouden mensen zich dan weer aangesproken voelen als ze zich niet kunnen verplaatsen in de rare gedachtengang dat oude naakte mensen viezer zijn dan minder oude naakte mensen?quote:Op donderdag 31 maart 2022 18:16 schreef DjVero het volgende:
Een hoop mensen voelt zich hier blijkbaar aangesproken hahaha![]()
![]()
Ik wil mij gewoon niet begeven tussen naakte oude mensjes, mag toch? Daarom badkledingdagen voor mij.
Nja, als jij gelijk met tere zieltjes om je heen gaat slaan, doe ik de aanname dat jij je aangesproken voelt.quote:Op donderdag 31 maart 2022 18:21 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Waarom zouden mensen zich dan weer aangesproken voelen als ze zich niet kunnen verplaatsen in de rare gedachtengang dat oude naakte mensen viezer zijn dan minder oude naakte mensen?
Jij benoemt in iedere post in dit topic dat oude naakte mensen vies zijn. Dat vind ik nogal beperkt en ja, dan spreek ik van tere zieltjes.quote:Op donderdag 31 maart 2022 18:24 schreef DjVero het volgende:
[..]
Nja, als jij gelijk met tere zieltjes om je heen gaat slaan, doe ik de aanname dat jij je aangesproken voelt.
Ik vind het een vies beeld, niets meer niets minder.
Omdat ik op dat moment de leiding had over het personeel op de vloer en meneer zich niet netjes gedroeg naar het personeelquote:Op donderdag 31 maart 2022 18:00 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Lol, lijkt me een ongemakkelijk gesprek. Waarom werd jij daar bij gehaald vanuit kantoor? Neem aan dat ze ook gewoon personeel in de sauna's hadden rondlopen?
je weet dat opbadkleding dagen leeftijd gemiddeld veel ouder is dan op naakt dagen? ben afgelopen week geweest denk dat ik de oudste was... en ben nog geen 40... en ik nam zelf al 3 dames mee. 2 daarvan jonger dan deze site lolquote:Op donderdag 31 maart 2022 18:16 schreef DjVero het volgende:
Een hoop mensen voelt zich hier blijkbaar aangesproken hahaha![]()
![]()
Ik wil mij gewoon niet begeven tussen naakte oude mensjes, mag toch? Daarom badkledingdagen voor mij.
Serieuze reactie: Ik zou dit juist leuk en spannend vinden, maakt niet uit wat voor man het is.quote:Op maandag 14 maart 2022 09:21 schreef DIR het volgende:
Voor vrouwen: wat is jullie reactie als een andere man in de sauna een erectie krijgt en deze (net iets te laat) bedekt? Hoe vervelend vind je het? En als het bij dezelfde man meerdere keren gebeurt en hij steeds snel de zaak bedekt en het verder negeert?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |