Weetje wel of snapte dat zeggen ze in Big Brother veel vooral de belgenquote:
Ben jij Plien of Bianca?quote:
Maar daar kwets je iemand niet mee.quote:
Gebruik ze maar. De wereld heeft het nodig.quote:Een nucleair conflict is niet langer uit te sluiten nu Rusland zijn kernarsenaal in verhoogde staat van paraatheid heeft gebracht, zegt VN-topman Antonio Guterres. ,,Het vooruitzicht van een nucleair conflict, eens ondenkbaar, is terug in het rijk van de mogelijkheden."
De Russische president Vladimir Poetin kondigde eind vorige maand, enkele dagen na de invasie in Oekraïne, aan de nucleaire wapens van Rusland als afschrikkingsmiddel in paraatheid te brengen. Guterres noemde dat maandag in New York een 'ijzingwekkende ontwikkeling'. Hij riep opnieuw op tot een onmiddellijk staakt-het-vuren en serieuze onderhandelingen tussen beide partijen."
Zulke mensen verdienen een highfive, in hun gezicht, met een sloopkogel van 450 kgquote:Op maandag 14 maart 2022 16:54 schreef ToT het volgende:
[..]
"Ja maar het is een uiting! Dat moet je los zien van de ziekte!" kreeg ik eens te horen!
quote:Op maandag 14 maart 2022 17:58 schreef Haags het volgende:
[..]
Gebruik ze maar. De wereld heeft het nodig.
Wijze woorden.quote:Op maandag 14 maart 2022 18:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zulke mensen verdienen een highfive, in hun gezicht, met een sloopkogel van 450 kg
Daarom doe je het zelf af en toe ook.quote:Op maandag 14 maart 2022 17:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een uiting van mensen met het IQ van een pinda.
quote:Op maandag 14 maart 2022 18:02 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Daarom doe je het zelf af en toe ook.
Nee, zeker niet.quote:Op maandag 14 maart 2022 17:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar daar kwets je iemand niet mee.
Dus... Zal ik dan maar wat leuks vertellen?quote:
KOEKOEKquote:Op maandag 14 maart 2022 18:02 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Daarom doe je het zelf af en toe ook.
Doe dat maar snelquote:Op maandag 14 maart 2022 18:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dus... Zal ik dan maar wat leuks vertellen?
Ik heb een vivantastische eerste werkdag gehad.quote:
quote:Op maandag 14 maart 2022 18:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb een vivantastische eerste werkdag gehad.
Mooi voor jequote:Op maandag 14 maart 2022 18:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb een vivantastische eerste werkdag gehad.
Huisnummers getekend.quote:
Was best best leuk om te doen. Mijn werk kan iedereen zo meteen zien.quote:
Dat is wel leukquote:Op maandag 14 maart 2022 18:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Was best best leuk om te doen. Mijn werk kan iedereen zo meteen zien.
quote:Op maandag 14 maart 2022 18:17 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat is wel leuk
Maar je hebt dus een leuke eerste werkdag gehad?
Goffer...quote:
Wat trouwens?quote:Op maandag 14 maart 2022 18:19 schreef maily het volgende:
[..]
Ja ik weet niet ... ben je daarvoor aangenomen?
Wat doe je nu weer met je talk to my hand smiliequote:
Ook vervelend..quote:Op maandag 14 maart 2022 18:23 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Nee geen corona gelukkig. 'Gewoon' verkouden.
Beterschap! Ik heb er twee weken last van gehad, langggg.....quote:Op maandag 14 maart 2022 18:23 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Nee geen corona gelukkig. 'Gewoon' verkouden.
Dank je. Ik hoor iedereen in m'n omgeving met klachten, en het ene deel heeft corona en het andere deel is 'gewoon' verkouden.quote:Op maandag 14 maart 2022 18:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Beterschap! Ik heb er twee weken last van gehad, langggg.....
Ja, dat is inmiddels erger dan corona.quote:Op maandag 14 maart 2022 18:25 schreef Mrsloveable het volgende:
Heerst dat ook weer van de verkoudheid?
Deisyyquote:Op maandag 14 maart 2022 18:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Beterschap! Ik heb er twee weken last van gehad, langggg.....
Tijd van het jaar i guess.. Hooikoorts treed ook weer opquote:Op maandag 14 maart 2022 18:26 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja, dat is inmiddels erger dan corona.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |