Dat je er maar snel weer vanaf bent.quote:Op maandag 14 maart 2022 18:26 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Dank je. Ik hoor iedereen in m'n omgeving met klachten, en het ene deel heeft corona en het andere deel is 'gewoon' verkouden.
Ja inderdaad, ik bleef testenquote:Op maandag 14 maart 2022 18:26 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Dank je. Ik hoor iedereen in m'n omgeving met klachten, en het ene deel heeft corona en het andere deel is 'gewoon' verkouden.
En dan is het ook weer hooikoortsseizoen. Allemaal snotteren!quote:Op maandag 14 maart 2022 18:26 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja, dat is inmiddels erger dan corona.
Ja dat zou je bijna wel denken. Alleen wordt je verondersteld met corona thuis te blijven en gewoon verkouden zou je naar kantoor kunnen.quote:Op maandag 14 maart 2022 18:26 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja, dat is inmiddels erger dan corona.
En badeendjes.quote:
Merk dat gelijk als ik een dag vergeten ben om een tabletje in te nemenquote:Op maandag 14 maart 2022 18:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En dan is het ook weer hooikoortsseizoen. Allemaal snotteren!
quote:
Bedankt!quote:Op maandag 14 maart 2022 18:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat je er maar snel weer vanaf bent.
Over twee weken ook niet meer vertelde iemand vandaag, dan mag je gewoon naar het werk als je positief getest bent. Ik moet me er nog even in verdiepen, maar ook het testen vervalt en alleen nog een mondkapje in het vliegtuig.quote:Op maandag 14 maart 2022 18:29 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja dat zou je bijna wel denken. Alleen wordt je verondersteld met corona thuis te blijven en gewoon verkouden zou je naar kantoor kunnen.
Snap er geen klote meer van met die testen. Aantal van mijn maten zijn positief getest op corona, en anderen testen negatief met precies dezelfde klachtenquote:Op maandag 14 maart 2022 18:29 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja dat zou je bijna wel denken. Alleen wordt je verondersteld met corona thuis te blijven en gewoon verkouden zou je naar kantoor kunnen.
Die koude winter?quote:
Lijkt me irritant als je daar last van hebt, van die medicatie schijn je ook best moe te worden.quote:Op maandag 14 maart 2022 18:30 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Merk dat gelijk als ik een dag vergeten ben om een tabletje in te nemen
Gelukkig welquote:
Jaa, nam hem eerst ook in de avond in..maar merkte dat in de ochtend toch beter is.. van deze wordt ik gelukkig niet zo moe vanquote:Op maandag 14 maart 2022 18:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lijkt me irritant als je daar last van hebt, van die medicatie schijn je ook best moe te worden.
Ik vind het ergens wel logisch alleen kleeft er aan corona nog steeds iets negatiefs doordat je twee jaar lang doodgegooid werd met die cijfers.quote:Op maandag 14 maart 2022 18:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Over twee weken ook niet meer vertelde iemand vandaag, dan mag je gewoon naar het werk als je positief getest bent. Ik moet me er nog even in verdiepen, maar ook het testen vervalt en alleen nog een mondkapje in het vliegtuig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |