SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 2 (met Dirk-Jan, Gerrit, Hans, Jochum en Martijn)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 3 (met Frans, Gerard, Henk, Jan en Agnes)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 4 (met Hans, Jos, Peter, Wietse en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 5 (met Annemarie, Frank, Gijsbert, Marcel en Richard)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 6 (met Aad, Henk, Henrieke, Martin en Willem)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 7: Internationaal (met Aletta, Jan, Johan, Jos en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 8 (met Bertie, Theo, Jan, Tom en Geert)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 9: Internationaal: (Met Olke, Herman, Marc, Riks en David)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 10 (met Steffi, Michelle, Marnix, Jaap en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 11 (met Annemiek, Bastiaan, Frans, Geert Jan, Geert, Jan, Johan, John, Ronald en Willem)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 12 (met Evert, Joost, Janine, Hans, Rob, Hilda, Gerben, Rob, Robert en Jouke)
And it's not my fault it's how I'm programmed to function![]()
Janine wordt een Annemiek 2.0 vrees ikAnd I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function![]()
Ik heb dit bij de voorstelronde voorspeld.quote:Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
Ze zijn toch ook niet echt lelijk? Gewoon normaalquote:Op zondag 13 maart 2022 20:47 schreef Fosive het volgende:
Vinden jullie dat deze boerin knappe mannen heeft?
Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Echt een waardeloos programma dit, snap de populariteit dan ook niet en wie hier naar kijkt.
Serieus benieuwd naar.pindazakje![]()
quote:Op zondag 6 maart 2022 23:13 schreef Arcee het volgende:
Voorspelling:
Hans -> Ria
Jouke -> Marion
Janine -> Sander
Evert -> Nans
Rob -> Wendy
Deze post zoek ik de rest van het seizoen op.Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
Wenslijstje :
Evert - Nans
Jouke - Lotte
Hans - Annette
Rob - Sylvia
Janine - Michiel
Verwachting :
Evert - Maud
Jouke - Marion
Hans - Dinie
Rob - Wendy
Janine - SanderOud Wereldkampioen
4-voudig Nederlands Kampioen
je mag me aanraken![]()
Kijken jullie ook naar de vlaamse versie van boer zoekt vrouw? Ik vind dat ook erg leuk, lijkt minder gehaast te zijn.![]()
Jij kijkt toch ook voor de dames van Jouke?quote:Op zondag 13 maart 2022 22:06 schreef Hyaenidae het volgende:
Echt een waardeloos programma dit, snap de populariteit dan ook niet en wie hier naar kijkt.
Serieus benieuwd naar.![]()
![]()
Geen idee wie dat is, ik heb het niet langer dan 5 minuten kunnen aanzien. Hoop dom gelul om niks.quote:Op zondag 13 maart 2022 22:41 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Jij kijkt toch ook voor de dames van Jouke?pindazakje![]()
Kan me daar maar weinig bij voorstellen, maar goed, je weet het nooit met de liefde.quote:Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
Wensenlijstje zeker. Maar kan me ook niet voorstellen Maud en Evertquote:Op zondag 13 maart 2022 22:26 schreef Madhouse11 het volgende:
Wenslijstje :
Evert - Nans
Jouke - Lotte
Hans - Annette
Rob - Sylvia
Janine - Michiel
Verwachting :
Evert - Maud
Jouke - Marion
Hans - Dinie
Rob - Wendy
Janine - Sander![]()
![]()
Bron: https://www.facebook.com/rickeversbzv/posts/3287968764771235quote:Allemaal heel erg bedankt voor jullie medeleven en beterschapswensen. Ontzettend attent. Alleen... ik ben niet ziek. Ik was alleen wat verlaat. En de reden gaat jullie geen donder aan. Dit is namelijk de samenvatting van Boer Zoekt Vrouw en niet van Rick Deelt Zijn Privéleven. Zo, dat is eruit. Nu door naar belangrijke zaken. De ongemakkelijke uitjes. Eens kijken of Jouke, Evert, Janine, Hans en Rob het een beetje naar hun zin hadden.
Jouke wel. Die begon met een cursus acrobatiek. Echt iets voor onze Friese vriend. Alle dames in strakke pakjes en veel fysiek contact. Voor de dames zelf was het iets minder comfortabel. Je zou maar in een strak acrobatenpakje in de nek van je date moeten hangen. Het schijnt trouwens dat deze activiteit eigenlijk voor Rob bedoeld was, maar dat de dames dat geweigerd hebben omdat ze bang waren dat onze kersenplukker zijn handjes niet thuis kon houden.
Terug naar Jouke, die na de vleeskeuring ging midgetgolfen. Dat vonden de dames een stuk prettiger. Lotte zag dat Jouke af en toe oogcontact maakte, Karlijn vindt het leuk om te klieren en Marion is dol op zijn oog-wenkbrouwcombinatie. Je moet er maar opkomen. Tijdens het eten ging het even over eten. Jouke vertelde dat hij het liefst pasta maakt. Niet omdat hij dat zo lekker vindt, maar omdat het snel klaar is. Ik snap dat helemaal. Zelf eet ik iedere zondag Chinees. Ik lust helemaal geen Chinees, maar ze zitten bij me om de hoek, dus makkelijk is het wel.
Oh ja, vergeet ik bijna nog het allerbelangrijkste: Karlijn en Marjon gaan door naar de logeerweek. Lotte ook, maar dan uiteraard wel als huismoeder.
Bij Evert gingen ze pijl en boog schieten. En voor de mensen die het leuk vinden om in de reacties alle spreekwoorden met 'pijl', 'boog', 'schieten' en 'roos' te benoemen: ga je gang, ik heb er geen zin in. Wat me wel verbaasde was dat Maud niet onder vuur werd genomen door de anderen. Misschien is ze in het echt leuker dan op televisie, alles kan. Uiteraard maakte Maud ook nog even van de gelegenheid gebruik om Everts handen aan te raken. Maud droomt van Everts handen. Sterker nog, ze hoeft Evert helemaal niet, ze wil alleen zijn handen.
Evert vroeg zich ondertussen af of de dames zijn dialect wel verstonden. Ze zeiden allemaal in koor 'ja', maar waren vervolgens stomverbaasd dat de beste man vervolgens gewoon bleef zitten. Ze dachten namelijk dat hij vroeg of ze nog soep wilden. Daarna gingen ze bloemschikken. En daar wil ik toch nog iets over kwijt. Al is het maar voor al die onzekere boeren in Nederland die heel graag vaste verkering willen en denken dat het normaal is om tijdens je eerst date te gaan bloemschikken, volksdansen, brand stichten of een cursus acrobatiek. Tegen al die mensen wil ik zeggen: DAT ZIJN GEEN NORMALE DATES. Zo dat is eruit.
Oh ja, Evert koos voor Nans, Maud en Cora. Cora moest ervan huilen.
Janine begon met een ongemakkelijke barbecue met aangebrande hamburgers. Er staat rebel op haar shirt, maar Janine is zo ongeveer even rebels als een wattenstaafje. Geeft verder niets natuurlijk, tis een lieve meid. En het varen op een lawaaiboot kwam goed uit, want dan hoef je ook niet zo veel te praten. Ja, kan wel, maar dan komen we qua verstaanbaarheid uit op niveautje Evert. Niet te doen dus.
Tijdens het maken van het hart van hout kwamen ze er al vrij snel achter dat Christiaan zijn lijmpistool net een aflevering te vroeg had meegenomen. Dat was vandaag namelijk goed van pas gekomen. Gelukkig konden sommigen ook met ander gereedschap uit de voeten en ontstond er zowaar een hart van sloophout waar ze bij menig sociale werkplaats jaloers op zouden zijn. Waarom het ding in brand moest worden gestoken is mij een raadsel en zag er een beetje luguber uit. Of het moet te maken hebben met 'in vuur en vlam staan', 'brandende liefde' en meer van dat soort clichés. Maar als dat zo is, vrees ik dat Yvon ze de volgende aflevering rupsen laat eten om ze vlinders in de buik te laten voelen. Heel vreemd allemaal.
Christiaan, Sander en Michiel mogen volgende week schaapjes tellen.
Bij Hans zat de sfeer er lekker in. 'En hak en teen en loop maar door en hak en teen en loop maar terug.' Het was een activiteit waar Maud zich ongetwijfeld thuis had gevoeld. Maar Maud hoort niet bij Hans, Maud hoort bij Evert. En dat vinden we natuurlijk vooral hartstikke fijn voor onze gevoelige paardenman. Tussen het 'dansen' door had Hans nog een paar keer geflirt, maar hij wist niet meer precies met welke. Ook Annet vond het prettig. Vooral de aanrakingen. De enigste die Annet nog knuffelde waren haar zoons en haar kleinkinderen. En dat klopt natuurlijk niet. Het is namelijk 'enige' en niet 'enigste'.
Tussen het dansen en de oudhollandsche spelen deden ze bij Hans nog een spelletje 'wie kan het vaakst het woordje 'samen' in een zin zetten'. Daarna gaf Hans aan wat hij het allerbelangrijkste aan een date vindt: 's ochtends een bakje koffie en 's middags een bakje koffie. Horen jullie dat? KRO-NCRV? Al die gekkigheid is helemaal niet nodig. Volksdansen, brand stichten, acrobaatlessen, allemaal onzin. Gewoon 's ochtends koffie en 's middags koffie. Klaar.
De leukste boer van alle boeren koos Dinie (die wel), Margriet en Annette. Waarbij laatstgenoemde zich een ongeluk schrok.
Tja, Rob. Wat moet ik daar nou nog over zeggen. Helaas voor hem ging de vleeskeuring in acrobatenpakjes aan zijn neus voorbij en moest hij het doen met een date zonder fysieke aanraking. Het werd een cursus karikatuurtekenenen. Nelly tekende Rob met een aangezichtsverlamming en won ook nog. Maar dat zegt waarschijnlijk meer over het tekentalent van de dames. Rob was vooral blij dat hij zich opnieuw een hele aflevering heeft ingehouden en niemand besprongen heeft. Maar als we Yvon mogen geloven, komt daar volgende week verandering in. De dames die daarvoor moeten uitkijken zijn Sonja, Wendy en Silvia. Wendy probeerde Rob nog even af te schrikken door haar kinderen op tafel te gooien (die ook allebei tweeënhalve meter schijnen te zijn), maar daar trapte de kersenplukker niet in.
Dat wordt spannend volgende week. En dan ben ik ook weer keurig op tijd. Beloofd.![]()
Ik vraag me wel eens af hoe mannen de dag doorkomen. Als ze al wild worden van de doodnormale dames van Jouke, hoe moeten ze zich dan handhaven in de echte wereld waar ze zich omringd weten door doodnormale dames?quote:Op zondag 13 maart 2022 22:41 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Jij kijkt toch ook voor de dames van Jouke?I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
De online uitzending laat zien dat Hilda zo ontdaan was door de brief van de vriend van haar overleden vriendin dat ze een tijdje alle brieven links heeft laten liggen. Misschien maar goed ook dat ze niet genoeg brieven heeft gehad voor het intensief gevolgd worden.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
JA!quote:
Daar gaan we nog veel lol aan beleven!
NIET aanklikken! https://youtu.be/xp18TKxsbVM?si=3ty6rKpcYlU5zf9d![]()
Volgens Twitteraar Carmen Indi moet Maud behoorlijk meevallen. Ze heeft er meer tweets over geplaatst.![]()
Misschien was Maud ook gewoon zenuwachtig die eerste keer? Vond haar nu met de date heel erg mee vallen.quote:Op maandag 14 maart 2022 12:20 schreef Eightyone het volgende:
Volgens Twitteraar Carmen Indi moet Maud behoorlijk meevallen. Ze heeft er meer tweets over geplaatst.
[ tweet ]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: