Ik denk zijn eerste.quote:Op maandag 14 maart 2022 17:24 schreef klaasweetalles het volgende:
ik denk zijn laatste seizoen bij feyenoord
Ik denk zijn eerste en zijn laatstequote:
Laatste halfuur was ie goed ja. Hij kletst ieder duel er in, wint bijna altijd en dan direct een pass naar voren, das heerlijk. Maar die verkeerde instapmomenten bij counters (vooral over de grond) zorgen er wel voor dat het achterin wat minder stabiel is de laatste tijd.quote:
Kan jij even uitleggen wat je bedoelt bij instap momenten bij counters?quote:Op maandag 14 maart 2022 18:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Laatste halfuur was ie goed ja. Hij kletst ieder duel er in, wint bijna altijd en dan direct een pass naar voren, das heerlijk. Maar die verkeerde instapmomenten bij counters (vooral over de grond) zorgen er wel voor dat het achterin wat minder stabiel is de laatste tijd.
Hij was de eerste helft wel wat slordig inderdaad. Ik vond Senesi gisteren overigens de gehele wedstrijd heel erg goed. Tegen Partizan was hij juist de eerste helft wat matig, maar verder lijkt hij wel weer uit z’n dip te zijn.quote:Op maandag 14 maart 2022 18:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Laatste halfuur was ie goed ja. Hij kletst ieder duel er in, wint bijna altijd en dan direct een pass naar voren, das heerlijk. Maar die verkeerde instapmomenten bij counters (vooral over de grond) zorgen er wel voor dat het achterin wat minder stabiel is de laatste tijd.
quote:‘Feyenoord wint strijd om Zweeds-talent: Speler is al onderweg naar De Kuip’ Vandaag,
19:35 uur Feyenoord gaat zich na Patrick Walemark opnieuw versterken met een Zweeds talent. Volgens het doorgaans betrouwbare Feyenoord Transfermarkt vertrekt Jayson Ezeb naar de club uit Rotterdam en zou hij al onderweg zijn naar De Kuip. De vijftienjarige spits staat bekend om zijn goede techniek in de jeugdopleiding van de Zweedse club Hammarby IF. Feyenoord lijkt hiermee de concurrentiestrijd te winnen tussen een aantal grote clubs. Het vijftienjarige talent werd namelijk ook gelinkt aan FC Groningen, Atalanta Bergamo en Juventus. Feyenoord troeft dus aardig wat clubs af en de verwachtingen lijken dan ook hoog. Bij Hammarby geldt Ezeb als een groot talent terwijl hij ook voor zijn eigen land zijn waarde laat blijken. Zo speelde de spits al in verschillende jeugdelftallen van Zweden.
Juist.quote:Feyenoord lijkt hiermee de concurrentiestrijd te winnen tussen een aantal grote clubs. Het vijftienjarige talent werd namelijk ook gelinkt aan FC Groningen
Mjah zijn timing met instappen is de laatste tijd wel echt minder, de eerste seizoenshelft had ik het idee dat zijn timing ook altijd goed was, beetje de dominantie die Botteghin achterin had in het kampioensjaar maar dan met een snelle spelvoortzetting, das geweldig als je hoog speelt. Maar momenteel zijn we over de grond best wel instabiel in de omschakeling, dat is natuurlijk niet alleen Trauner maar wel een reden waarom we zo vaak achterkomen de laatste tijd in wedstrijden die we beter zijnquote:Op maandag 14 maart 2022 19:28 schreef bbuddybb het volgende:
Trauner heeft wel momenten dat ie verkeerd instapt of heel makkelijk wordt uitgekapt. Het ontbreekt hem ook gewoon aan snelheid.
Dan weet je dat het goed gaat zitten, die hadden we ook al afgetroefd in de strijd om Mark Diemersquote:
Voor mijn gevoel gebeurt het verkeerd timen de laatste tijd juist best vaak op onnodige momenten waardoor het er juist een beetje nonchalant uit ziet, niet zo zeer zoals jij het omschrijft. Maar hoe dan ook hij komt wel gewoon een stuk meer in die situaties dan eerder. Kan verder niet goed de vinger op leggen hoe dat precies komt.quote:Op maandag 14 maart 2022 20:13 schreef Caland het volgende:
Verdedigers zien er nooit goed uit met stappen wanneer ze in een man minder situatie komen, maar 9 van de 10 keer kan je dat dan de verdediger niet echt aanrekenen.
Denk:quote:Op maandag 14 maart 2022 22:49 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Aursnes sowieso bankje lijkt me. Malacia eigenlijk ook. Til niet, opdracht geven voor gele kaart.
Pedersen linksquote:Op dinsdag 15 maart 2022 00:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Denk:
Sinisterra - Dessers - Toornstra
Kkc - Til - Hendrix
Pedersen - Senesi - Trauner - Geertruida
Marciano
Welke kaarten bedoel je?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 09:37 schreef Haringkop het volgende:
Vervallen de kaarten nog na het behalen van de kwartfinales?
Tja, die counter waar Til struikelt en de kap teveel van Dessers zie je niet in deze statistieken.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:25 schreef PietjePuk2000 het volgende:
De xG tegen PEC. Geen enorme winkans, slechts 44,2 procent.
[ afbeelding ]
Dat is zo maar het blijft een matige prestatie.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:36 schreef H.FR het volgende:
[..]
Tja, die counter waar Til struikelt en de kap teveel van Dessers zie je niet in deze statistieken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |