Daarom open ik ook alleen nog maar kuttopics, als ik moeite stop in mijn topics krijg ik geen waardering.quote:Op maandag 14 maart 2022 11:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Had tong toch gelijk, je opent een topic en je krijgt alleen maar gezeik!1!!
Oh is dat de reden.quote:Op maandag 14 maart 2022 11:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daarom open ik ook alleen nog maar kuttopics, als ik moeite stop in mijn topics krijg ik geen waardering.
Het lijkt Vitesse wel daar, wat een puinhoop.quote:Op maandag 14 maart 2022 12:13 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Het Vitesse van Marokko.
@:Yats
Dat jij die link ook direct legt zegt genoeg lijkt me!quote:Op maandag 14 maart 2022 12:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het lijkt Vitesse wel daar, wat een puinhoop.
Oh, ik had je tekst onder het filmpje niet gelezen.
Oei, ik vond mijn cijfer al laag!quote:Op maandag 14 maart 2022 12:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
No Country for Old Men
6/10
Film was best prima, maar wat een schijt einde.
@:maxi-mus
De rest mention ik niet, want ik weet dat jullie niet van zo'n lange reviews houden.
Brandnetel soep maatquote:
deze review 1/10quote:Op maandag 14 maart 2022 12:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
No Country for Old Men
6/10
De rest mention ik niet, want ik weet dat jullie niet van zo'n lange reviews houden.
Beterschap voor je ouders maat.quote:Op maandag 14 maart 2022 12:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb geen lekkere broodjes vandaag want mijn ouders zijn CORRED.
Ik vond er ook niet veel aan eigenlijk.quote:Op maandag 14 maart 2022 12:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
No Country for Old Men
6/10
Smaken verschillen.quote:Op maandag 14 maart 2022 12:31 schreef aTypisch het volgende:
ik luister naar deze podcast momenteel
de beste man heeft een paddenstoelenhoed!
dat jullie het even weten
haha jaquote:Op maandag 14 maart 2022 12:36 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Tweets van Elongod gezien makker?
Euphoria is een Amerikaanse tienerdramaquote:Op maandag 14 maart 2022 12:44 schreef Caland het volgende:
Euphoria seizoen 2
7.5/10
@:ggmm @:lenny_leonard zie review
Al besproken.quote:Op maandag 14 maart 2022 12:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Euphoria is een Amerikaanse tienerdrama
Moet gewoon kunnen.
Er komen tieten in voor.quote:Op maandag 14 maart 2022 12:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was de uitkomst dat het gewoon moest kunnen?
quote:Op maandag 14 maart 2022 12:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Euphoria is een Amerikaanse tienerdrama
Moet gewoon kunnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |