Fascinerend. Drie succesvolle leiders in één familie. Daar mogen ze dan best trots op zijn.quote:
Gelukkig is Anke zelf ook wel kritisch op haar bronnen.quote:Op maandag 14 maart 2022 10:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is dit echt zo? Ik vind telegram als bron beoordelen altijd lastig.
Zo. Ik schrik hier wel van.quote:Op maandag 14 maart 2022 10:56 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nog een handige onthulling zo op de maandag.
Doen we gewoon even!
Zou zomaar kunnen! Ik vind het allemaal zo raar nog niet.quote:Op maandag 14 maart 2022 11:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Gelukkig is Anke zelf ook wel kritisch op haar bronnen.
[ afbeelding ]
Bewijs maar eens dat het niet zo is!quote:Op maandag 14 maart 2022 11:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen! Ik vind het allemaal zo raar nog niet.
Maat, rustig aan. Had je gezopen?quote:Op maandag 14 maart 2022 11:03 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben vannacht vol met mijn oogkas tegen een openstaande deur opgelopen. Het einde is nu echt inzicht.
Nee geeneens. Mijn ik ben immuun act te lang opgevoerd.quote:Op maandag 14 maart 2022 11:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Maat, rustig aan. Had je gezopen?
Dit excuus verzinnen mensen die mishandeld zijn altijdquote:Op maandag 14 maart 2022 11:03 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben vannacht vol met mijn oogkas tegen een openstaande deur opgelopen. Het einde is nu echt inzicht.
je hebt een leuke met trudeau en castroquote:Op maandag 14 maart 2022 11:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Gelukkig is Anke zelf ook wel kritisch op haar bronnen.
[ afbeelding ]
Dankzij jou heb ik een erg leerzame maandagochtend, bedankt daarvoor!quote:Op maandag 14 maart 2022 10:56 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nog een handige onthulling zo op de maandag.
Doen we gewoon even!
Ben je nog een beetje ziek van het boomergriepje of is het alweer aardig over?quote:Op maandag 14 maart 2022 11:03 schreef Littlerabbit het volgende:
Laat mij met rust Niels ik heb mijn excuses al aangeboden aan je.quote:Op maandag 14 maart 2022 11:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ben je nog een beetje ziek van het boomergriepje of is het alweer aardig over?
Leuk topicquote:Op maandag 14 maart 2022 11:18 schreef Caland het volgende:
Speciaal voor @:sked heb ik een nieuw topic in VBL geopend. Komt dat zien mensen!
Ik vraag naar vandaag.quote:Op maandag 14 maart 2022 11:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laat mij met rust Niels ik heb mijn excuses al aangeboden aan je.
Gewoon doorgewerkt dus niet zo denigrerend doen.
Oh, gelukkig gaat het alweer een stuk beter met je!quote:Op maandag 14 maart 2022 11:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Moe en een mogelijk gebroken oogkas. Niks nieuws dus.
Absoluut niet.quote:Op maandag 14 maart 2022 11:51 schreef maxi-mus het volgende:
Gaan jullie vandaag, morgen of woensdag stemmen?
Jaquote:Op maandag 14 maart 2022 11:51 schreef maxi-mus het volgende:
Gaan jullie vandaag, morgen of woensdag stemmen?
Had tong toch gelijk, je opent een topic en je krijgt alleen maar gezeik!1!!quote:Op maandag 14 maart 2022 11:53 schreef GGMM het volgende:
@:caland krijgt een oplawaai te verwerken in zijn topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |