Dit neem ik weer terug.quote:Op maandag 14 maart 2022 09:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Eens, tong80 doet tenminste zijn best voor VBL.
Binnen een minuut stort mijn wereld in.quote:
Hopelijk kom je er snel weer bovenop.quote:Op maandag 14 maart 2022 10:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Binnen een minuut stort mijn wereld in.
Zei je moeder ook.quote:
Erg jammer ja. Maar de MED maakt alles weer goed!quote:Op maandag 14 maart 2022 10:42 schreef GGMM het volgende:
Jammer, normaal opent @:maxi-mus het Ajax - Feyenoord topic met een leuk verhaal in de OP
Nu is er een topic met 5 plaatjes om maar gewoon de eerste kunnen zijn.
Even een MED maken
@:zipportal
Suspense opbouwen is altijd goed joh.quote:Op maandag 14 maart 2022 10:50 schreef Scrummie het volgende:
Volgende keer wel graag wat minder ..... gebruiken in je MED @:GGMM
Ik zal er aan denken sorryquote:Op maandag 14 maart 2022 10:50 schreef Scrummie het volgende:
Volgende keer wel graag wat minder ..... gebruiken in je MED @:GGMM
Hiermee doe je @Klummie tekort.quote:Op maandag 14 maart 2022 10:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
De laatste 2 posts van onze trouwe moderator in VBL:
[..]
[..]
Elk woord kritiek gaat zo de prullenbak in nu.quote:Op maandag 14 maart 2022 10:47 schreef maxi-mus het volgende:
Het werd @:sked wat te grimmig in het Vitesse-topic?
Bedankt voor de tip!quote:Op maandag 14 maart 2022 08:02 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
We beginnen de maandagochtend met een interessant feitje!
quote:
Is Merkel dan de moeder of de tante van Obama?quote:Op maandag 14 maart 2022 10:56 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nog een handige onthulling zo op de maandag.
Doen we gewoon even!
Ja, denk het wel.quote:Op maandag 14 maart 2022 10:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Is Merkel dan de moeder of de tante van Obama?
Is dit echt zo? Ik vind telegram als bron beoordelen altijd lastig.quote:Op maandag 14 maart 2022 10:56 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nog een handige onthulling zo op de maandag.
Doen we gewoon even!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |