Naja, het ligt niet aan de spelopvatting van PEC dat het zo’n frustrerende middag is, dat komt gewoon door die dubieuze beslissingen van de scheids en het gepruts van Feyenoord aan de bal. Die paar idioten in het publiek, tja, dat slaat nergens op maar het lijkt het spel van PEC weinig goed te doen.quote:Op zondag 13 maart 2022 18:36 schreef Binge-watch het volgende:
Heerlijk. Tyfusclub, degradeer lekker.
Akkoordquote:Op zondag 13 maart 2022 18:36 schreef Binge-watch het volgende:
Heerlijk. Tyfusclub, degradeer lekker.
Je staat nu niet in vak S te brullen, doe 's rustig joh.quote:Op zondag 13 maart 2022 18:36 schreef klaasweetalles het volgende:
VUILE TERING HONDEN DAT KNJB
HELAAS VANDAAG MISLUKT
Wat heb ik hiermee te maken?quote:
Dan valt het best meequote:Op zondag 13 maart 2022 18:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dit is misschien wel de meest vermoeiende wedstrijd dit seizoen tot dusver.
Ik zat ook niet rustig toen ze er nog drie aanvallers in hadden staan. Blaren op mijn netvlies.quote:Op zondag 13 maart 2022 18:46 schreef Irritatie100 het volgende:
Met die 87 spitsen die die gasten erin hebben staan kan ik niet zeggen dat ik erg gerust op de bank zit.
Nee, daar heb je wel een puntquote:Op zondag 13 maart 2022 18:47 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik zat ook niet rustig toen ze er nog drie aanvallers in hadden staan. Blaren op mijn netvlies.
quote:
neuken met de balquote:
Ja viel echt verschrikkelijk in. Deed alles weer fout. Na de wissel van Dessers lukte voorin meteen niks meer.quote:Op zondag 13 maart 2022 18:53 schreef M.Melandri het volgende:
[..]Die kan er helemaal niks van. Verliest ook elk duel waardoor Zwolle druk kon geven. Slot had beter Linssen direct weer kunnen wisselen bij de voorsprong.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |