Sparen voor donderdag?quote:Op zondag 13 maart 2022 16:27 schreef Buitendam het volgende:
En wat was nou het doel van Madueke niet brengen?
Defensieve input? Madueke laat nogal eens z'n man lopen, Doan niet.quote:Op zondag 13 maart 2022 16:27 schreef Buitendam het volgende:
En wat was nou het doel van Madueke niet brengen?
Want PSV zit het totaal niet mee dit jaar.quote:Op zondag 13 maart 2022 16:35 schreef de_boswachter het volgende:
Lekkere pot was dit vanmiddag. En we blijven in het spoor van de lucky neuzen
Ja, Gakpo is een stuk verder wat betreft met z’n krachten omspringen en weten waar z’n grenzen liggen.quote:Op zondag 13 maart 2022 16:30 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Want die kan niet twee wedstrijden in een week aan en Gakpo wel?
Ik zou NOG harder janken.quote:Op zondag 13 maart 2022 16:37 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Want PSV zit het totaal niet mee dit jaar.
Ja, want dat weet jijquote:Op zondag 13 maart 2022 16:39 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ja, Gakpo is een stuk verder wat betreft met z’n krachten omspringen en weten waar z’n grenzen liggen.
Dat kan echt niet inderdaad. Dat is zo een verschrikkelijk slechte voetballer, niet normaal. Er waren users in dit topic die vonden dat hij ipv Zahavi zou moeten spelen.quote:Op zondag 13 maart 2022 17:00 schreef Ciscus het volgende:
Prima overwinning, ik schaam me alleen wel een beetje voor Vinicius...ziet er echt niet uit allemaal
Nee, dat zie ikquote:
Madueke lag er een tijdje uit he.. en speelde de laatste paar wedstrijden als een verwende diva terwijl Doan een echte teamspeler is.quote:Op zondag 13 maart 2022 16:30 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Want die kan niet twee wedstrijden in een week aan en Gakpo wel?
Het is echt idioot wat hij doet. Hij kan ook geen bal vasthouden, veel te wild allemaal. Ik hoop dat we hem kunnen laten gaan na dit seizoen.quote:Op zondag 13 maart 2022 17:06 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat kan echt niet inderdaad. Dat is zo een verschrikkelijk slechte voetballer, niet normaal. Er waren users in dit topic die vonden dat hij ipv Zahavi zou moeten spelen.
Dat ziet er ook vrij belabberd uit ja. PEC is echt slecht maar Feyenoord niet veel beter. Zullen waarschijnlijk wel winnen.quote:Op zondag 13 maart 2022 17:21 schreef Ciscus het volgende:
Ik zit Feyenoord te kijken. Ze zullen wel winnen, maar dan zijn wij echt wel een heel stuk beter hoor.
Als Madueke zelf aangeeft fit te zijn en te willen spelen zou ik daar eerder naar luisteren dan Vi.quote:Op zondag 13 maart 2022 17:10 schreef tja77 het volgende:
[..]
Nee, dat zie ik![]()
Madueke is doorgaans een half uur dreigend en vervolgens gaan er de rest van de wedstrijd 9 van de 10 acties van hem mis. Daarnaast heeft hij dit seizoen al een aantal blessures opgelopen door z’n eigen toedoen. Madueke is ook jonger dan Gakpo, dus ja Gakpo is op heel veel fronten verder dan Madueke.
Maar je hoeft me niet te geloven hoor.
https://www.vi.nl/nieuws/(...)ft-de-kennis-in-huis
En vervolgens WEER na 6 minuten eraf kan met een hamstringblessure? En VI zet hem er niet naast hè, dat doet de trainer na overleg met fysio e.d. van het team. En ja, daar hecht ik meer waarde aan dan aan Madueke, een voetballer wil namelijk altijd spelen. En soms zo heel af en toe moet je een jonge nog onervaren speler in bescherming nemen. Daarnaast vond ik hem tegen bijv. Heracles echt slecht. Dus niks mis met een keertje banken.quote:Op zondag 13 maart 2022 17:24 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als Madueke zelf aangeeft fit te zijn en te willen spelen zou ik daar eerder naar luisteren dan Vi.
Volgens mij las ik afgelopen week dat hij het hele seizoen 1 wedstrijd 90 minuten heeft gespeeld. Voorronde CL tegen Midtjylland. Meerdere spelers, waaronder Gakpo hebben al meerdere keren op camera uitgesproken dat wisselbeleid bloedirritant te vinden.quote:Op zondag 13 maart 2022 17:31 schreef tja77 het volgende:
[..]
En vervolgens WEER na 6 minuten eraf kan met een hamstringblessure? En VI zet hem er niet naast hè, dat doet de trainer na overleg met fysio e.d. van het team. En ja, daar hecht ik meer waarde aan dan aan Madueke, een voetballer wil namelijk altijd spelen. En soms zo heel af en toe moet je een jonge nog onervaren speler in bescherming nemen. Daarnaast vond ik hem tegen bijv. Heracles echt slecht. Dus niks mis met een keertje banken.
Dat is jouw meningquote:Op zondag 13 maart 2022 16:37 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Want PSV zit het totaal niet mee dit jaar.
Dat kan dat er spelers zijn die het wisselbeleid bloedirritant vinden. Maar er kunnen er maar 11 opgesteld worden (dus heb je altijd spelers die het niet met de trainer eens zijn), en met jonge spelers moet je gewoon voorzichtig zijn. Het feit dat hij maar 1 keer 90 minuten heeft volgemaakt en toch nog 3 keer geblesseerd is geraakt dit seizoen is ook veelzeggend natuurlijk. Madueke speelde afgelopen wedstrijden alles behalve goed. Ik snap de keuze van Schmidt wel en natuurlijk is Madueke het er niet mee eens. Geen enkele speler vindt het leuk om gebankt te worden.quote:Op zondag 13 maart 2022 17:42 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Volgens mij las ik afgelopen week dat hij het hele seizoen 1 wedstrijd 90 minuten heeft gespeeld. Voorronde CL tegen Midtjylland. Meerdere spelers, waaronder Gakpo hebben al meerdere keren op camera uitgesproken dat wisselbeleid bloedirritant te vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |