Droom rustig verder. Ze hebben de afgelopen 3 wedstrijden maar liefst 6 punten weten te stelen. Dat is gewoon wat aan het einde het verschil gaat maken.quote:Op zondag 20 maart 2022 18:44 schreef Gutanoth het volgende:
Jammer dat ajax geholpen is, maar gewoon zelf alles blijven winnen, ajax gaat nog punten verspelen
Met wat pech 12 punten achterquote:Op zondag 20 maart 2022 18:33 schreef GotenSSJ het volgende:
Met een beetje geluk had je inmiddels een puntje of 6 voor gestaan. Altijd een leuke rubriek.
Vergelijken is wel goed toch, waarom niet. Ajax won vandaag tegen een beter Feyenoord, maar ook weer niet helemaal onterecht. Dat maakt ze kampioen, zoals dat werkt. En als ze foutjes maken, dan moet PSV daarvan profiteren.quote:Op zondag 20 maart 2022 19:34 schreef KingRoland het volgende:
[..]
altijd dat vergelijken met ajax. kijk gewoon naar je eigen spel joh
Beter Feyenoord? Eerste helft zou je kunnen zeggen dat Feyenoord iets beter was 2de helft was het gewoon wachten op de goals.quote:Op zondag 20 maart 2022 21:03 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Vergelijken is wel goed toch, waarom niet. Ajax won vandaag tegen een beter Feyenoord, maar ook weer niet helemaal onterecht. Dat maakt ze kampioen, zoals dat werkt. En als ze foutjes maken, dan moet PSV daarvan profiteren.
Was ook te verwachten. Twee dagen minder rust, dan gaat het fout in het laatste half uur. En zo geschiedde.quote:Op zondag 20 maart 2022 21:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Beter Feyenoord? Eerste helft zou je kunnen zeggen dat Feyenoord iets beter was 2de helft was het gewoon wachten op de goals.
Als een gelijkspel was gebleven had niemand echt gezanikt dat het onverdiend was in ieder geval, hoogstens als Feyenoord gewonnen hadquote:Op zondag 20 maart 2022 21:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Beter Feyenoord? Eerste helft zou je kunnen zeggen dat Feyenoord iets beter was 2de helft was het gewoon wachten op de goals.
Ik heb een deel van de 2e helft niet gezien, dus zou kunnen. De eerste helft was duidelijk voor Feyenoord. Hendrix erin was wel de teloorgang. Niet perse door hem persoonlijk natuurlijk...quote:Op zondag 20 maart 2022 21:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Misschien is het dan een idee om dan niet te zeggen dat een ploeg beter is als je de wedstrijd niet eens hebt afgekeken.quote:Op maandag 21 maart 2022 00:08 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Ik heb een deel van de 2e helft niet gezien, dus zou kunnen. De eerste helft was duidelijk voor Feyenoord. Hendrix erin was wel de teloorgang. Niet perse door hem persoonlijk natuurlijk...
PSV gewoon goed. Maar wat is die Bruma een kutvoetballer zeg. Ondanks dat het een leuk ventje is verder.
Tsja PSV heeft (in de competitie) pas 3x 5 goals gemaakt dit seizoen, thuis tegen Groningen 5-2 en uit bij Vitesse 5-0. Verder volgens mij niet 1x meer dan 3 goals verschil gewonnen.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heb je gelijk in. Ik ging er eigenlijk vanuit dat PSV een beter doelsaldo had.
Gister nog joh. Oh wacht die zit bij die 3x 5 goals. Inmiddels is het doelsaldo trouwens wel weer beter dan Feyenoord.quote:Op maandag 21 maart 2022 15:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja PSV heeft (in de competitie) pas 3x 5 goals gemaakt dit seizoen, thuis tegen Groningen 5-2 en uit bij Vitesse 5-0. Verder volgens mij niet 1x meer dan 3 goals verschil gewonnen.
Zet dat af tegen Ajax die tot aan die reeks 3-2's eigenlijk altijd ruime overwinningen behaalden.. tsja.
'een deel' kan ook 8 minuten zijn. Of 5. Of 10. Hoeft ook niet perse het laatste gedeelte te zijn. Kan ook aan het begin. Of na bijvoorbeeld 6 minuten. Of halverwege. Kan allemaal.quote:Op maandag 21 maart 2022 15:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Misschien is het dan een idee om dan niet te zeggen dat een ploeg beter is als je de wedstrijd niet eens hebt afgekeken.
Aangezien je al begon met een achterlijke post dat Feyenoord beter was ga ik er gemakshalve maar even vanuit dat je hem na de eerste helft hebt afgezet. Maar de haat naar Ajax is groot merk ik.quote:Op maandag 21 maart 2022 17:21 schreef Ciscus het volgende:
[..]
'een deel' kan ook 8 minuten zijn. Of 5. Of 10. Hoeft ook niet perse het laatste gedeelte te zijn. Kan ook aan het begin. Of na bijvoorbeeld 6 minuten. Of halverwege. Kan allemaal.
Blij dat je hier wat kunt leren, anders zou je aanwezigheid helemaal zo nodeloos zijn.
Ik vind het een beetje raar om daar nu op door te drammen terwijl hij zelf al duidelijk meerdere keren aangaf het nu nog niet te willen en voor een geleidelijk pad heeft gekozen.quote:Op maandag 21 maart 2022 22:00 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Toch Van Nistelrode. Dat lijkt me een prima duo
Ik heb een zwak voor slisje, misschien is dat het.quote:Op maandag 21 maart 2022 22:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje raar om daar nu op door te drammen terwijl hij zelf al duidelijk meerdere keren aangaf het nu nog niet te willen en voor een geleidelijk pad heeft gekozen.
Misschien verandering van inzicht? Ik zou het best zien zitten.quote:Op maandag 21 maart 2022 22:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje raar om daar nu op door te drammen terwijl hij zelf al duidelijk meerdere keren aangaf het nu nog niet te willen en voor een geleidelijk pad heeft gekozen.
Dat laatste gesprek was na het bekendmaken van Schmidt, dat is nog geen 2 maanden geleden geloof ik. En daar was Ruurd vrij duidelijk.quote:Op maandag 21 maart 2022 22:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Misschien verandering van inzicht? Ik zou het best zien zitten.
Echt een sympathieke gast maar denk wel dat hij wat te weinig bagage heeft, misschien is hij echt een talent op trainers gebied maar dat dachten we van Van Bommel ook dus het afbrandrisico is vrij hoog.quote:Op maandag 21 maart 2022 22:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Misschien verandering van inzicht? Ik zou het best zien zitten.
Dit ja. Sowieso moet Ruud eerst maar eens 'n echte club gaan trainen. Een club die kan promoveren, voor mij part kan degraderen. Waar je het hele jaar met 'n selectie werkt i.p.v. welke afvallers van het eerste of opvulsel van de A er toevallig beschikbaar zijn.quote:Op maandag 21 maart 2022 22:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De komst van Brands en nieuwe toezeggingen die daarmee mogelijk werden is het enige wat ik mij kan bedenken.quote:Op maandag 21 maart 2022 22:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat laatste gesprek was na het bekendmaken van Schmidt, dat is nog geen 2 maanden geleden geloof ik. En daar was Ruurd vrij duidelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |