Hij was superdruk hequote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:01 schreef Gutanoth het volgende:
Teze die zich voordoet als influencer, voor 170 euro gratis kleren krijgt en er dan niet even een instagram post over maakt
Super kansloos
5-0 ja.quote:Op zondag 20 maart 2022 09:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Vanmiddag moet PSV toch gewoon minimaal 5-0 winnen lijkt me? Wat verwachten jullie?
Ervaring leert dat zodra het begint te lopen er altijd weer een zaadpot tussen zit. Maar tegen dit Fortuna mag je gewoonweg geen punten laten liggen.quote:Op zondag 20 maart 2022 09:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Vanmiddag moet PSV toch gewoon minimaal 5-0 winnen lijkt me? Wat verwachten jullie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
Klopt, heb ook echt het gevoel dat het een lastige 2-1 wordt ofzo, precies om wat jij net zegtquote:Op zondag 20 maart 2022 13:44 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ervaring leert dat zodra het begint te lopen er altijd weer een zaadpot tussen zit. Maar tegen dit Fortuna mag je gewoonweg geen punten laten liggen.
Lekker zuurquote:Op zondag 20 maart 2022 17:08 schreef Ciscus het volgende:
We kunnen nu in ieder geval rustig tweede worden en als Ajax een foutje maakt, dan alsnog kampioen. Dit geeft ook wel rust. Misschien ben ik niet ambitieus genoeg hoor, maar ik teken voor de tweede plek.
Wel bijzonder hoe weinige extra tijd er bij Ajax-Feyenoord bij kwam, ondanks het vreselijk irritante tijdrekken. Het lukt Ajax toch steeds weer om ze nog meer te haten. Zo'n Antony en Tadic zijn echt het slijk der aarde.
Geholpen nog welquote:Op zondag 20 maart 2022 18:44 schreef Gutanoth het volgende:
Jammer dat ajax geholpen is, maar gewoon zelf alles blijven winnen, ajax gaat nog punten verspelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |