Denk het ook ja, ik vond ze vorige week ook beter dan ik had gedacht. (Ze gaven ook wel veel weg natuurlijk maar zaten best wat aardige spelers bij en vooral de 1e helft hadden ze de zaakjes goed voor elkaar)quote:Op donderdag 17 maart 2022 16:20 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik denk stiekem dat het een 50/50 wedstrijd zal zijn. Ik heb niet de illusie dat wij klassen beter zijn dan Kopenhagen
Heel veel jonge gastjes ook, dat verbaasde me. Eentje van 16 en een paar van 19quote:Op donderdag 17 maart 2022 16:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Denk het ook ja, ik vond ze vorige week ook beter dan ik had gedacht. (Ze gaven ook wel veel weg natuurlijk maar zaten best wat aardige spelers bij en vooral de 1e helft hadden ze de zaakjes goed voor elkaar)
Zo, dat 16-jarige ventje kon wel wat inderdaad. Goeie voornaam ook: Roony Bardghjiquote:Op donderdag 17 maart 2022 16:32 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Heel veel jonge gastjes ook, dat verbaasde me. Eentje van 16 en een paar van 19
Stonden een paar prima spelers in. Ik kan me best voorstellen dat dit wederom een heel pittige wordt en het zou me niets verbazen als ze er uitvliegen.quote:Op donderdag 17 maart 2022 16:19 schreef maxi-mus het volgende:
Succes vanavond voetbalvrinden. Beetje vertrouwen in?
Die was ook erg slecht de afgelopen week.quote:Op donderdag 17 maart 2022 17:52 schreef Buitendam het volgende:
Madueke niet in de basis. De verrassing!
Dit is het niveau als we een goede dag hebben. Fantastisch is het niet maar als het een beetje mee zit kan je dus blijkbaar vrij makkelijk een club uit de Deense competitie de baas zijn.quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:37 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Je gaat nog bijna denken dat we er toch nog iets van kunnen..
Ja, van achteren met 0 intentie om de bal te spelen.quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:40 schreef Lange_Lans het volgende:
Wedstrijd helaas niet gezien. Was het echt zo een schandalige overtreding?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |