Zeker. Maar het gaat ook niet om geblesseerd of niet, maar de manier waarop Schmidt jonge spelers gebruikt. Daar hadden Malen en gakpo ook al kritiek op, ook als ze fit waren. En dat Madueke als toptalent op dit moment maar 1 keer 90 minuten heeft gespeeld is in mijn ogen dramatisch. Die zal met veel jaloezie zien hoe Ten Hag omgaat met bijvoorbeeld Timber.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 07:23 schreef tja77 het volgende:
[..]
Nee, jij vindt dat onzin maar het is geen onzin. Madueke krijgt dit seizoen meer speeltijd in het eerste dan vorig seizoen. Loopt vervolgens 4 keer een blessure op, volgens mij ook nog eens allemaal spierblessures door eigen toedoen.
Ieder lichaam is anders en reageert dan ook anders op belasting. Vergelijk Messi met Robben, de ene speelde moeiteloos 40+ wedstrijden per seizoen en de ander viel al uit elkaar als je ernaar keek.
Spelers kun je niet met elkaar vergelijken op die manier, in het stukje van VI staat dan ook dat Madueke een aangepast schema krijgt.
Dat kun jij onzin vinden maar een inspanningsfysioloog bij PSV zal het echt wel weten toch?
Madueke is geen Timber. Timber staat er al. Madueke heeft een gigantische hoeveelheid talent, maar moet leren doseren.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 11:42 schreef Buitendam het volgende:
Die zal met veel jaloezie zien hoe Ten Hag omgaat met bijvoorbeeld Timber.
En jij denkt niet dat ie dat beter leert op het veld, in de basis? Beter op de bank. Ik snap het voorzichtig zijn met jonge talenten wel, maar één wedstrijd 90 minuten in het hele seizoen is welquote:Op dinsdag 15 maart 2022 12:10 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Madueke is geen Timber. Timber staat er al. Madueke heeft een gigantische hoeveelheid talent, maar moet leren doseren.
Ik ben een groot voorstander van leren in de praktijk. Maar als iemand keer op keer bewijst niet om te kunnen gaan met z'n eigen lichaam, dan moet je zo iemand tegen zichzelf in bescherming nemen.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:22 schreef Buitendam het volgende:
[..]
En jij denkt niet dat ie dat beter leert op het veld, in de basis? Beter op de bank. Ik snap het voorzichtig zijn met jonge talenten wel, maar één wedstrijd 90 minuten in het hele seizoen is wel
heel overdreven.
Jeetje...Bosz? Ok...Bosz..quote:Op maandag 14 maart 2022 14:19 schreef Ciscus het volgende:
[poll=3887]
Wie wens jij (als PSV- supporter) voor volgend seizoen? Eén van deze heren, of toch Boudewijn, André, Adil of Ruud? of Tony Adams...
Waarom denk je dat hij zo weinig keer die 90 minuten volmaakt denk je?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:22 schreef Buitendam het volgende:
[..]
En jij denkt niet dat ie dat beter leert op het veld, in de basis? Beter op de bank. Ik snap het voorzichtig zijn met jonge talenten wel, maar één wedstrijd 90 minuten in het hele seizoen is wel
heel overdreven.
Maar Malen en Gakpo spelen/speelden vrijwel alles wat ze konden spelen onder Schmidt. Ik denk dat per seizoen een Gakpo 2-3 keer gespaard wordt omdat het “slechts” een bekerwedstrijd is of een competitiewedstrijd die je zonder hem toch wel kunt winnen. Wat heb je eraan om je beste speler (want dat is Gakpo in mijn optiek) 90 minuten te laten spelen tegen de nummer laatst of voorlaatst van de competitie of tegen Fortuna en Telstar voor de beker? Dat zorgt alleen maar voor extra belasting en kans op blessures (vlak voor een wedstrijd tegen bijv. Benfica). Volgens mij maakt Gakpo buiten z’n blessures om, ook gewoon best veel minuten.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 11:42 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zeker. Maar het gaat ook niet om geblesseerd of niet, maar de manier waarop Schmidt jonge spelers gebruikt. Daar hadden Malen en gakpo ook al kritiek op, ook als ze fit waren. En dat Madueke als toptalent op dit moment maar 1 keer 90 minuten heeft gespeeld is in mijn ogen dramatisch. Die zal met veel jaloezie zien hoe Ten Hag omgaat met bijvoorbeeld Timber.
Twee jaar terug kon Malen tegen Twente z’n hattrick maken, maar haalde Schmidt hem een minuut of 5 voor het eindsignaal aan de kant. Sparen voor de belangrijke bekerwedstrijd, de woensdag erop. Dat soort acties om een jeugdspeler te sparen en nu dus ook met Madueke slechts één keer 90 minuten? Blij dat we daar vanaf zijn, volgend jaar.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:14 schreef tja77 het volgende:
[..]
Maar Malen en Gakpo spelen/speelden vrijwel alles wat ze konden spelen onder Schmidt.
Zijn echt een stel valse nichten bij elkaarquote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:13 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Hoe die falentijn dan ook als een klein jochie zit te grinniken
De situatie die jij nu schetst met Malen is toch een hele andere dan met Madueke?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:19 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Twee jaar terug kon Malen tegen Twente z’n hattrick maken, maar haalde Schmidt hem een minuut of 5 voor het eindsignaal aan de kant. Sparen voor de belangrijke bekerwedstrijd, de woensdag erop. Dat soort acties om een jeugdspeler te sparen en nu dus ook met Madueke slechts één keer 90 minuten? Blij dat we daar vanaf zijn, volgend jaar.
Het is dan wel de vraag of die mensen er zoveel verstand van hebben want ondanks of is het dankzij? alle voorzichtigheid is hij zo vaak geblesseerdquote:Op dinsdag 15 maart 2022 16:38 schreef tja77 het volgende:
[..]
De situatie die jij nu schetst met Malen is toch een hele andere dan met Madueke?
Madueke is al 4 keer geblesseerd geweest dit seizoen, 4 keer! dat zijn aantallen waar alleen dikke Mo aan kan tippen. Een volgende trainer gaat op dezelfde manier met Madueke om als de inspanningsfysioloog of iemand anders van de technische staf dat aangeeft hoor. Jij gaat ervan uit dat Schmidt dat zelf beslist/aanvoelt maar hij zal toch wel ingefluisterd worden door mensen die er verstand van hebben? Hij (Schmidt) wil toch ook het maximale rendement van z’n spelers hebben? Daarnaast is dat rendement van Madueke op die eerste 30 minuten van hem na, nog best laag ook.
Klopt, maar dat is altijd de vraag. Feit is wel dat het een jonge speler is waarvan je niet weet of hij de fysiek heeft of gaat krijgen van een spelers als Ronaldo/Messi of van een Robben. Ik snap die voorzichtigheid wel.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 17:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is dan wel de vraag of die mensen er zoveel verstand van hebben want ondanks of is het dankzij? alle voorzichtigheid is hij zo vaak geblesseerd
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 16:38 schreef tja77 het volgende:
[..]
De situatie die jij nu schetst met Malen is toch een hele andere dan met Madueke?
Madueke is al 4 keer geblesseerd geweest dit seizoen, 4 keer! dat zijn aantallen waar alleen dikke Mo aan kan tippen. Een volgende trainer gaat op dezelfde manier met Madueke om als de inspanningsfysioloog of iemand anders van de technische staf dat aangeeft hoor. Jij gaat ervan uit dat Schmidt dat zelf beslist/aanvoelt maar hij zal toch wel ingefluisterd worden door mensen die er verstand van hebben? Hij (Schmidt) wil toch ook het maximale rendement van z’n spelers hebben? Daarnaast is dat rendement van Madueke op die eerste 30 minuten van hem na, nog best laag ook.
En er zit volgens jou geen verschil tussen voorzichtig zijn met een jong toptalent en 1 keer 90 minuten maken tot nu toe? Zó voorzichtig is nodig volgens de medische staf denk jij?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 18:14 schreef tja77 het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is altijd de vraag. Feit is wel dat het een jonge speler is waarvan je niet weet of hij de fysiek heeft of gaat krijgen van een spelers als Ronaldo/Messi of van een Robben. Ik snap die voorzichtigheid wel.
Van de 26 competitiewedstrijden miste Madueke er 13 door blessures, dan hou je dus 13 wedstrijden over.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 18:51 schreef Buitendam het volgende:
[..]
[..]
En er zit volgens jou geen verschil tussen voorzichtig zijn met een jong toptalent en 1 keer 90 minuten maken tot nu toe? Zó voorzichtig is nodig volgens de medische staf denk jij?
Ja, @LitmanenAFCA is nu vast in het Ajax topic aan het vertellen dat Benfica geen reet voorstelt en er niks van kan.quote:Op woensdag 16 maart 2022 00:00 schreef Ciscus het volgende:
Dat Ajax kan er ook niks van he, zelfs tegen een gehavend benfica bakken ze er weinig van. Snappen ze niet dat we die coëfficiëntenpunten gewoon echt nodig hebben ofzo? Sjongejongejonge zeg
Daarom hadden jullie dit jaar kampioen moeten worden. Ajax kan best eens onder de 80 punten gaan eindigen, dan moet je er gewoon staan als PSV en profiteren.quote:Op woensdag 16 maart 2022 00:00 schreef Ciscus het volgende:
Dat Ajax kan er ook niks van he, zelfs tegen een gehavend benfica bakken ze er weinig van. Snappen ze niet dat we die coëfficiëntenpunten gewoon echt nodig hebben ofzo? Sjongejongejonge zeg
Ik heb best lang geslapen vannacht, maar toch geen maanden.quote:Op woensdag 16 maart 2022 07:24 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Daarom hadden jullie dit jaar kampioen moeten worden. Ajax kan best eens onder de 80 punten gaan eindigen, dan moet je er gewoon staan als PSV en profiteren.
Jammer allemaal.
Bovendien, als Madueke nou elke wedstrijd de sterren van de hemel speelde, dan zou ik er ook van balen dat hij niet wekelijks 90 minuten maakte.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 12:10 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Madueke is geen Timber. Timber staat er al. Madueke heeft een gigantische hoeveelheid talent, maar moet leren doseren.
Dat laatste vind ik altijd een interessante; laat je zo'n balende (getergde) jongen dat juist staan of juist niet. Het is volgens mij niet dat hij stopt met werken en dat hij z'n kop laat hangen toch?quote:Op woensdag 16 maart 2022 08:05 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Bovendien, als Madueke nou elke wedstrijd de sterren van de hemel speelde, dan zou ik er ook van balen dat hij niet wekelijks 90 minuten maakte.
Maar heel eerlijk, met hoe hij dit seizoen 90% van de tijd heeft gespeeld mag hij al blij zijn dat hij na zijn blessure zo snel weer in de basis staat.
Bakken talent, misschien wel het grootste talent in de Eredivisie. Maar als het er niet uit komt dan maakt het geen fuck uit of hij 90 of 70 minuten op het veld staat. In die 20 minuten loopt hij toch alleen maar nog meer te balen van alle acties die niet lukken.
Uhm nee?quote:Op woensdag 16 maart 2022 00:58 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja, @:Litmanenafca is nu vast in het Ajax topic aan het vertellen dat Benfica geen reet voorstelt en er niks van kan.
En daarom heeft het in zo'n wedstrijd ook weinig zin om hem te laten staan. Ik heb bij hem nog nooit gezien dat het in zo'n wedstrijd ineens omdraait en hij wel gelukkig wordt in zijn acties.quote:Op woensdag 16 maart 2022 09:16 schreef Lyrebird het volgende:
Hij heeft weinig geduld en is snel aangebrand. Hij neemt erg veel risico in zijn acties, waardoor er nu nog vaak te veel mislukt, waardoor zijn zelfvertrouwen een deuk krijgt. Als ie er nog 5-10% extra uit weet te persen (wat hem op termijn, wat zeg ik, ws binnen een paar maanden gaat lukken), dan lukken die acties wel en krijgt hij meer zelfvertrouwen. Hij zit nog in de groei, fysiek en mentaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |