SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
bah bahquote:Op zondag 13 maart 2022 14:55 schreef mschol het volgende:
[..]
en dat gaat naar thailand...
vast naar de plekken waar de zon niet schijnt
Daar vind ik het nog wel te koud voor.quote:Op zondag 13 maart 2022 14:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Wel voor het eerst dit jaar de korte broek aan
Ik zit hier in het zonnetje te roken. Wachten op de trein.quote:Op zondag 13 maart 2022 14:58 schreef Dr_Flash het volgende:
vol in de zon is het goed te doen. Ik zal mijn industriële thermometer straks eens vragen hoe warm het echt is
*boksquote:Op zondag 13 maart 2022 14:58 schreef Ama het volgende:
Mijn aanrecht staat thuis nog vol met afwas. FML
Heb je nog schoon serviesgoed?quote:Op zondag 13 maart 2022 14:58 schreef Ama het volgende:
Mijn aanrecht staat thuis nog vol met afwas. FML
Ja genoeg maar ik ga het toch straks doen. Anders blijft het maar liggen.quote:
Ik heb gewoon een lamp aan het plafondquote:Op zondag 13 maart 2022 16:17 schreef datismijnmening het volgende:
Ligt het aan mij of zijn alle bureaulampen lelijk
Ik heb wel een mooie. Maar die vind jij vast weer niet mooiquote:Op zondag 13 maart 2022 16:17 schreef datismijnmening het volgende:
Ligt het aan mij of zijn alle bureaulampen lelijk
Heb je een 1 meegenomen?quote:Op zondag 13 maart 2022 16:30 schreef kwiwi het volgende:
Wat een lekkere smurfdagBoswandeling, sauna, zonnebaden, cabrioritje, ijs op een terras
En er was een alpacaboerderij naast het restaurant
![]()
[ afbeelding ]
Leukquote:Op zondag 13 maart 2022 16:30 schreef kwiwi het volgende:
Wat een lekkere smurfdagBoswandeling, sauna, zonnebaden, cabrioritje, ijs op een terras
![]()
[ afbeelding ]
kwiwigod in zwitserlandquote:Op zondag 13 maart 2022 16:30 schreef kwiwi het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Hoe laat?quote:Op zondag 13 maart 2022 16:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja zit al te springen [ afbeelding ]
Maar komt pas vanavond
heb je je winterjas nog aan?quote:Op zondag 13 maart 2022 16:35 schreef Ama het volgende:
Geen straf om straks naar huis te fietsen met dit weer.
Is die flamingo roze?quote:Op zondag 13 maart 2022 16:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb wel een mooie. Maar die vind jij vast weer niet mooi
gatver buuuuutenlandersquote:Op zondag 13 maart 2022 16:38 schreef Ama het volgende:
Hey weer buitenlanders in de trein die niet weten wat oordopjes zijn.
quote:Op zondag 13 maart 2022 16:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb dit in het vliegtuig meegemaakt
Dacht dat we gekaapt waren.
quote:Op zondag 13 maart 2022 16:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oké, dat haal ik wel [ afbeelding ]
Eens.quote:Op zondag 13 maart 2022 16:52 schreef Karzai het volgende:
Het is geen feest als Haags niet is geweest
Ik ben best wel brak ja. De tering.quote:Op zondag 13 maart 2022 17:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar wel op tijd naar bedje toe
nou en mensquote:Op zondag 13 maart 2022 17:13 schreef datismijnmening het volgende:
We worden allemaal oud en DAN GAAN WE DOOD!!![]()
quote:Op zondag 13 maart 2022 17:13 schreef datismijnmening het volgende:
We worden allemaal oud en DAN GAAN WE DOOD!!![]()
Kom vechten dan dikkie dikquote:
Wie?quote:Op zondag 13 maart 2022 17:21 schreef bitterbal het volgende:
die jason memoa ofzo speelt wel een enge rol he in games of thrones
Vond dat altijd het minst interessante verhaallijntjequote:Op zondag 13 maart 2022 17:21 schreef bitterbal het volgende:
die jason memoa ofzo speelt wel een enge rol he in games of thrones
Hoezo?quote:Op zondag 13 maart 2022 17:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vond dat altijd het minst interessante verhaallijntje
dat blonde vrouwtje?quote:Op zondag 13 maart 2022 17:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik had niet zoveel met Daenerys
Doe mij Margaery Tyrell maarquote:Op zondag 13 maart 2022 17:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vind die jon snow dan aantrekkelijker
Verslik je je in het kwijl?quote:
Heb ik ook last vanquote:Op zondag 13 maart 2022 17:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vind die jon snow dan aantrekkelijker
Klinkt orgastischquote:Op zondag 13 maart 2022 17:52 schreef Ygritte het volgende:
Vraag mij af of bal in seizoen 2 straks ineens denkt ‘Ohhhh oooohhhh ohhhhhhh’
waarom zou ik dat moeten denken?quote:Op zondag 13 maart 2022 17:52 schreef Ygritte het volgende:
Ohhhhh!quote:Op zondag 13 maart 2022 17:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik bedoelde hem eigenlijk als een aha-erlebnis
Kleine John op het schuursponsje in het waterquote:Op zondag 13 maart 2022 17:52 schreef Ygritte het volgende:
quote:Op zondag 13 maart 2022 17:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kleine John op het schuursponsje in het water
quote:Op zondag 13 maart 2022 17:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kleine John op het schuursponsje in het water
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.besteld
quote:Op zondag 13 maart 2022 18:00 schreef bitterbal het volgende:
Allemaal?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.besteld![]()
Best warmquote:Op zondag 13 maart 2022 18:00 schreef Ygritte het volgende:
Weet je trouwens wat kut is. Dat je denkt…oh het is warmer vandaag, laat ik dan in ieder geval niet mijn winterbroek aantrekken tijdens het mountainbiken. Dat je vervolgens nog steeds de hele shit verkeerd hebt ingeschat en vervolgens ook nog per ongeluk je meest isolerende ondershirt hebt aangetrokken.
Ja top. Echt top…..
Rose Eleanor Arbuthnot-Leslie Catesby Harington, mondje vol voor die mooie rooie.quote:Op zondag 13 maart 2022 18:01 schreef Ygritte het volgende:
[..]
JaSnap ik ook wel. Topwijf natuurlijk ook enz.
Leuk meisje.quote:Op zondag 13 maart 2022 18:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://www.aboutyou.nl/p/only/jurk-5173543
Nou echt…. Dacht dat ik dood gingquote:Op zondag 13 maart 2022 18:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Best warmMijn softshell was ook een tikje too much.
quote:Op zondag 13 maart 2022 18:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Geloof dat ik haar niet heb gekocht?
Heb je dat nou de hele dag zitten kijken?quote:Op zondag 13 maart 2022 18:03 schreef Ama het volgende:
Moeilijk om iets over GoT te zeggen zonder spoilers want geen idee meer wanneer wat was.
Wat heb je geshopt?quote:Op zondag 13 maart 2022 18:06 schreef Lospedrosa het volgende:
Eventjes de stad in geweest, pontje, terras, lunch, beetje shoppen, bbq aan voor gerookte zalm.
Life is good.
nee ikquote:Op zondag 13 maart 2022 18:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb je dat nou de hele dag zitten kijken?
Ik heb alles gekeken samen met de rest van de wereld.quote:Op zondag 13 maart 2022 18:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb je dat nou de hele dag zitten kijken?
hoe is het met je enkel?quote:Op zondag 13 maart 2022 18:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja ik moet ook maar eens wat gaan eten idd.
Hoezo?quote:Op zondag 13 maart 2022 18:10 schreef FranticDJ het volgende:
Hm die Harry Potter docu op HBO Max sluit wel enorm sterk zeg.
Jawel maar daar is dan ook alles mee gezegd. Misschien gaat het over een paar dagen beter.quote:
Kan sowieso wel eventjes duren idd.quote:Op zondag 13 maart 2022 18:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jawel maar daar is dan ook alles mee gezegd. Misschien gaat het over een paar dagen beter.
ik hoop hetquote:Op zondag 13 maart 2022 18:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jawel maar daar is dan ook alles mee gezegd. Misschien gaat het over een paar dagen beter.
Kan ie beter gelijk doen.. Als het te lang geduurd heeft (en er is wat gescheurd) kunnen ze meestal niet direct meer iets.quote:Op zondag 13 maart 2022 18:12 schreef Ama het volgende:
En als het te lang blijft doorgaan even huisarts bellen.
Kan ook.quote:Op zondag 13 maart 2022 18:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Kan ie beter gelijk doen.. Als het te lang geduurd heeft (en er is wat gescheurd) kunnen ze meestal niet direct meer iets.
ja het is niet alsof dit de eerste keer is dat ik dit hebquote:
quote:Op zondag 13 maart 2022 18:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja het is niet alsof dit de eerste keer is dat ik dit heb
Voor een verzwikte enkeltje?quote:Op zondag 13 maart 2022 18:12 schreef Ama het volgende:
En als het te lang blijft doorgaan even huisarts bellen.
De mijne na 4 jaar ook nog steeds ¯\_(ツ)_/¯ daarom dat ik dus zei: niet te lang wachten..quote:Op zondag 13 maart 2022 18:12 schreef Ama het volgende:
Mijn knie doet na 2 maanden ofzo ook nog steeds pijn.
Bla blaquote:Op zondag 13 maart 2022 18:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voor een verzwikte enkeltje?
En dan zwaait die even met zijn toverstokje of wat?
Kusje eropquote:Op zondag 13 maart 2022 18:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:
Nee dan zegt ie ontlasten en 6 weken aanzienquote:Op zondag 13 maart 2022 18:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou of 2 weken. Maar goed dat kan ik zelf ook wel bedenken. Zal niks gescheurd zijn hoor, wel flink verrekt her en der.quote:Op zondag 13 maart 2022 18:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee dan zegt ie ontlasten en 6 weken aanzien
quote:
Ja daarom, je lichaam is een uitmuntend geneesheer.quote:Op zondag 13 maart 2022 18:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee dan zegt ie ontlasten en 6 weken aanzien
Anders kan die er altijd nog afquote:Op zondag 13 maart 2022 18:25 schreef Dr_Flash het volgende:
PEOPLE cattlepoliceclergyvermin Ik heb dit al honderd keer gehad okee. Geen horrorverhalen nodig, met twee weken is dit weer opgelost. Niks te zien, gewoon doorlopen (ghehe)
Als je er ervaring mee hebt kan je het sowieso wel beetje zelf inschatten denk ik zo. Vaak voel je ook wel als het goed mis is, toen ik mijn knie verdraaide zat ik de volgende ochtend wel bij de huisartsenpost.quote:Op zondag 13 maart 2022 18:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou of 2 weken. Maar goed dat kan ik zelf ook wel bedenken. Zal niks gescheurd zijn hoor, wel flink verrekt her en der.
ik ben in staat eerst een 2-3 weken met iets rond te lopen voor ik eens een huisarts inschakelquote:Op zondag 13 maart 2022 18:16 schreef Ama het volgende:
Ik moest laatst zelfs van de dokter langskomen omdat ik last had van mijn hand (ik zei nog afspraak lijkt me niet meteen nodig). Maar mijn knie vinden ze niet boeiend genoeg om te checken haha.
Toen ik belde voor mijn hand was ik ook weer 3 weken verder hoor.quote:Op zondag 13 maart 2022 18:30 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben in staat eerst een 2-3 weken met iets rond te lopen voor ik eens een huisarts inschakel
Wat is ‘op langs het water’quote:Op zondag 13 maart 2022 18:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vanmiddag nog op langs het water in het zonnetje, bitterballen
Volgens mij niet.quote:Op zondag 13 maart 2022 18:32 schreef datismijnmening het volgende:
Misschien een domme vraag dit maar verliezen schapen hun vacht als ze niet geschoren worden?
Ik denk altijd ‘gaat wel weer over’. Is meestal ook zoquote:Op zondag 13 maart 2022 18:30 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben in staat eerst een 2-3 weken met iets rond te lopen voor ik eens een huisarts inschakel
uiteraard afhankelijk van wat het is..
Zo was ik vroeger ook, heb ik wel van geleerd dat niet meer te doen, maar heel mijn ongeluksretoriek is hier wel bekend inmiddelsquote:Op zondag 13 maart 2022 18:30 schreef mschol het volgende:
[..]
uiteraard afhankelijk van wat het is..
Nee die worden echt huuuuuuge. Soms zie je wel eens zo’n verloren schaap die dan weet ik het hoe lang ergens in de outback heeft lopen dolen. Pootjes kunnen het nog maar net houden zeg maar.quote:Op zondag 13 maart 2022 18:32 schreef datismijnmening het volgende:
Misschien een domme vraag dit maar verliezen schapen hun vacht als ze niet geschoren worden?
Denk dat dat afhankelijk is van het rasquote:Op zondag 13 maart 2022 18:32 schreef datismijnmening het volgende:
Maar das toch niet handig bedacht van de natuur?quote:Op zondag 13 maart 2022 18:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nee die worden echt huuuuuuge. Soms zie je wel eens zo’n verloren schaap die dan weet ik het hoe lang ergens in de outback heeft lopen dolen. Pootjes kunnen het nog maar net houden zeg maar.
Ja stom dat schapen geen automatisch scheersysteem hebben.quote:Op zondag 13 maart 2022 18:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maar das toch niet handig bedacht van de natuur?
Ohja dat weet ik niet.quote:
Mocht je al een bij een fysio lopen dan wil die dat meestal ook wel doenquote:
ik vaak zat. Loop niet voor niks 9 vd 10x op hoge schoenen..quote:Op zondag 13 maart 2022 18:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Ohja dat weet ik niet.Gelukkig tot nu toe nooit echt last gehad van mijn enkels. -klopt af-
In principe gaan ze wel in de rui, maar dan hebben ze wel inmiddels een heel eco systeem in de vacht verzameld.quote:Op zondag 13 maart 2022 18:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maar das toch niet handig bedacht van de natuur?
quote:Op zondag 13 maart 2022 18:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik vaak zat. Loop niet voor niks 9 vd 10x op hoge schoenen..
quote:
Zo is hetquote:Op zondag 13 maart 2022 18:25 schreef Dr_Flash het volgende:
PEOPLE cattlepoliceclergyvermin Ik heb dit al honderd keer gehad okee. Geen horrorverhalen nodig, met twee weken is dit weer opgelost. Niks te zien, gewoon doorlopen (ghehe)
Nee. Je hebt ook van die schapen met 60 kilo vacht die doodgaan van de warmte en zo. Het stopt niet eens met groeien.quote:Op zondag 13 maart 2022 18:32 schreef datismijnmening het volgende:
quote:Op zondag 13 maart 2022 18:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Je hebt ook vanb die schapen met 60 kilo vacht did doodgaan van de warmte en zo.
Ja wat is het nou?quote:Op zondag 13 maart 2022 18:37 schreef Ygritte het volgende:
[..]
In principe gaan ze wel in de rui, maar dan hebben ze wel inmiddels een heel eco systeem in de vacht verzameld.
quote:Op zondag 13 maart 2022 18:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja wat is het nou?![]()
Ik ga wel googlen.
Dit klopt wel volgens mij.quote:Op zondag 13 maart 2022 18:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Je hebt ook vanb die schapen met 60 kilo vacht did doodgaan van de warmte en zo. Het stopt niet eens met groeien.
Druiper?quote:Op zondag 13 maart 2022 18:39 schreef mschol het volgende:
laatste keer dat ik voor wat afwijkends ging was vorig jaar, iets waar ik toen al heel lang mee rond liep maar geen last van heb...
zalfje gekregen maar dat heeft niet geholpen..
nu moet ik maar weer een keer ervoor langsgaan..
#lui
Wat ik zei, verschilt per ras, die beesten zijn grotendeels gewoon doorgefokt om zoveel mogelijk haar te krijgen, denk dat alleen nog bij de echte wilde schapen het niet zo lang groeitquote:Op zondag 13 maart 2022 18:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja wat is het nou?![]()
Ik ga wel googlen.
Wandelen want nog beetje licht.quote:Op zondag 13 maart 2022 18:43 schreef mschol het volgende:
[..]
ik gaan eten of nu eerst nog even wandelen
quote:Op zondag 13 maart 2022 18:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja sorry, dat woord kwam net voorbij in HHB
quote:Op zondag 13 maart 2022 18:44 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb een match, maar jezus wat een knappe vrouw
Begint binnen 3 minuten over crypto te lullen?quote:Op zondag 13 maart 2022 18:44 schreef Budapestenaar het volgende:
Bij ‘normale schapen’ kan het, maar wij hebben ze een beetje gefokt voor de wol en dan kan het dus eigenlijk niet meer omdat ze dan te veel vacht krijgen.quote:Op zondag 13 maart 2022 18:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja wat is het nou?![]()
Ik ga wel googlen.
Telkens als ik dat lees zie ik een of andere kortpittig boos feesboek mens voor mequote:Het Russische staatspersbureau Ria
Knotje, brilletje en lange rok?quote:Op zondag 13 maart 2022 18:44 schreef Budapestenaar het volgende:
Ria Novostiquote:Op zondag 13 maart 2022 18:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Telkens als ik dat lees zie ik een of andere kortpittig boos feesboek mens voor me
Het is zondag dus lijkt me niet dat die dan mag matchenquote:
Woont ze wel een beetje in de buurt?quote:Op zondag 13 maart 2022 18:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Nee, ze is niet helemaal perfect.
Wel donker haar, blauwe ogen en sproeten
quote:Op zondag 13 maart 2022 18:44 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zit toch helemaal niet op tinder?quote:Op zondag 13 maart 2022 18:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Nee, ze is niet helemaal perfect.
Wel donker haar, blauwe ogen en sproeten
dit noemen we een pizzaquote:Op zondag 13 maart 2022 18:50 schreef Ygritte het volgende:
Hier wordt een plaat taart gemaakt met o.a. spinazie, boerenkool, walnoten en roquefort.
Ik ben benieuwd…..
Heeft die stiekem met jou gematchedquote:
Ohquote:
toch een minpuntjequote:
quote:Op zondag 13 maart 2022 18:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Klopt![]()
Maar je account op OKcupid is nog steeds actief blijkbaar
volgens mij heb ik ooit lexa en ematching geprobeerdquote:
Mjaquote:
nou zweten niet maar ik gloei als een boeiquote:Op zondag 13 maart 2022 18:55 schreef CherryLips het volgende:
Schitterend weer vandaag zeg. Heb me kapot gezweet.
Neuk site?quote:Op zondag 13 maart 2022 18:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je moet je even aanmelden bij OKCupid…..
Ja het is wel praktischer dan die ene in België jaquote:
Misschien iemand die jouw foto's gebruiktquote:
Kan je schijnbaar ook de liefde vinden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Zou was het ooit bedoelt ja.quote:Op zondag 13 maart 2022 18:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Geen idee, dat was tinder/grinder toch gewoon als ik mijn vrijgezelle vrienden moet geloven?
quote:
Ik heb Paiq en Parship ooit geprobeerd. Maar dat bleek al heet snel een wedstrijdje "wie wijst wie het eerst af" dus daar was ik gauw klaar mee.quote:Op zondag 13 maart 2022 18:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
volgens mij heb ik ooit lexa en ematching geprobeerd
quote:Op zondag 13 maart 2022 18:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Kan je schijnbaar ook de liefde vinden.Er schijnen zelfs FOK!babies te bestaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-XOXO-
oh ja, paiq heb ik volgens mij ook ooit op gekekenquote:Op zondag 13 maart 2022 18:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb Paiq en Parship ooit geprobeerd. Maar dat bleek al heet snel een wedstrijdje "wie wijst wie het eerst af" dus daar was ik gauw klaar mee.
Er zijn sowieso echt vet veel FOK!stelletjes onstaan in al die jaren.quote:Op zondag 13 maart 2022 19:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Er schijnen zelfs FOK!babies te bestaan
Zou me niet verbazen als die zelf inmiddels ook wat ouder zijn dan babies zegmaar.quote:Op zondag 13 maart 2022 19:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Er schijnen zelfs FOK!babies te bestaan
Ik ben al blij als ze niet keihard wegrennen bij de eerste ontmoetingquote:Op zondag 13 maart 2022 19:04 schreef Ama het volgende:
Gelukkig hoef je er dan geen geheim van te maken dat je op een autistenforum zit.
Haha aaahquote:Op zondag 13 maart 2022 19:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben al blij als ze niet keihard wegrennen bij de eerste ontmoeting
en je wil dat wij de restjes van de muur schrapen en je appartement verhuren?quote:
Dit is voor de meesten al een brug te ver hierquote:
Ja weet ik.quote:Op zondag 13 maart 2022 19:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit is voor de meesten al een brug te ver hier
jaquote:Op zondag 13 maart 2022 19:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en je wil dat wij de restjes van de muur schrapen en je appartement verhuren?
quote:Op zondag 13 maart 2022 19:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon ook binnen een kwartier alles op.![]()
[ afbeelding ]
SUSHI BITTERBALLEN SAUCIJZEBROODJES KAAAS KAAS VEEL KAAS FRIKANDELBROODJES WORTELTJESTAART en Red Bullquote:
nee dat kan nietquote:Op zondag 13 maart 2022 19:06 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Schransbal![]()
Volgende keer minder bestellen
Paiq was echt waardeloos. Daar ook eens de vraag gehad of m'n poes op een broodje rosbief leek.quote:Op zondag 13 maart 2022 19:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh ja, paiq heb ik volgens mij ook ooit op gekeken
Maar zelfs bij mij rennen mannen niet weg. Dan kan het bij jou nooit zo erg zijn.quote:
Het is nog nooit gebeurd. Maar goed…quote:Op zondag 13 maart 2022 19:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar zelfs bij mij rennen mannen niet weg. Dan kan het bij jou nooit zo erg zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |