SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
bah bahquote:Op zondag 13 maart 2022 14:55 schreef mschol het volgende:
[..]
en dat gaat naar thailand...
vast naar de plekken waar de zon niet schijnt
Daar vind ik het nog wel te koud voor.quote:Op zondag 13 maart 2022 14:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Wel voor het eerst dit jaar de korte broek aan
Ik zit hier in het zonnetje te roken. Wachten op de trein.quote:Op zondag 13 maart 2022 14:58 schreef Dr_Flash het volgende:
vol in de zon is het goed te doen. Ik zal mijn industriële thermometer straks eens vragen hoe warm het echt is
*boksquote:Op zondag 13 maart 2022 14:58 schreef Ama het volgende:
Mijn aanrecht staat thuis nog vol met afwas. FML
Heb je nog schoon serviesgoed?quote:Op zondag 13 maart 2022 14:58 schreef Ama het volgende:
Mijn aanrecht staat thuis nog vol met afwas. FML
Ja genoeg maar ik ga het toch straks doen. Anders blijft het maar liggen.quote:
Ik heb gewoon een lamp aan het plafondquote:Op zondag 13 maart 2022 16:17 schreef datismijnmening het volgende:
Ligt het aan mij of zijn alle bureaulampen lelijk
Ik heb wel een mooie. Maar die vind jij vast weer niet mooiquote:Op zondag 13 maart 2022 16:17 schreef datismijnmening het volgende:
Ligt het aan mij of zijn alle bureaulampen lelijk
Heb je een 1 meegenomen?quote:Op zondag 13 maart 2022 16:30 schreef kwiwi het volgende:
Wat een lekkere smurfdagBoswandeling, sauna, zonnebaden, cabrioritje, ijs op een terras
En er was een alpacaboerderij naast het restaurant
![]()
[ afbeelding ]
Leukquote:Op zondag 13 maart 2022 16:30 schreef kwiwi het volgende:
Wat een lekkere smurfdagBoswandeling, sauna, zonnebaden, cabrioritje, ijs op een terras
![]()
[ afbeelding ]
kwiwigod in zwitserlandquote:Op zondag 13 maart 2022 16:30 schreef kwiwi het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |