Of een hogere declaratie vragen aan degene die wilt dat je voor zijn neus (ergens) staat.quote:Op zondag 13 maart 2022 14:41 schreef ZeventiendeEtage het volgende:
In tegenstelling tot jullie nerds die nekel een grote bek op het internet hebben, zeg ik tegen werkgevers, instanties en niffos keihard NEE als ze willen dat ik ergens fysiek aanwezig ben.
Ga maar lekker teren op iemand anders energie, narcistisch vampier.
Dus ik tank nu pas. Betaal ik 80 euro terwijl ik normaal 55 euro betaal voor een tank
Godverdomme.
Je zal maar nog steeds 19cnt per kilometer krijgen van je baas als loonslaaf.
4 Euro? Hoe danquote:Op zondag 13 maart 2022 15:14 schreef Cockwhale het volgende:
Thuisvergoeding is ook te laag, hoort minstens 4 euro p.d. te zijn en dan zijn ze nog steeds goedkoop uit, maar ho maar
Gas en energie.quote:Op zondag 13 maart 2022 15:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
4 Euro? Hoe dan
Daar kan ik een week van lunchen, en daarna blijft alleen koffie nog over.
In dit takke weer nee joh nooitquote:
Op welk gas draaien die computers dan?quote:Op zondag 13 maart 2022 15:18 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Gas en energie.
Die computers draaien niet op lucht.
In Nederland draaien computers voor ongeveer 64% op aardgas.quote:Op zondag 13 maart 2022 15:43 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Op welk gas draaien die computers dan?
Dit wist ik niet, goed om te weten. Maar windmolens draaien ook op gas toch? Of valt dat niet onder gascentrales.quote:Op zondag 13 maart 2022 15:48 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
In Nederland draaien computers voor ongeveer 64% op aardgas.
Dat is namelijk het huidige percentage stroom dat in gascentrales wordt opgewekt t.o.v. wind, zon, kolen, waterkracht, biomassa en kernenergie.
Windmolens draaien op subsidiequote:Op zondag 13 maart 2022 16:02 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Dit wist ik niet, goed om te weten. Maar windmolens draaien ook op gas toch? Of valt dat niet onder gascentrales.
Mijn tankinhoud is low low low.quote:Op zondag 13 maart 2022 17:00 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Breekijzertje, hamertje, tikje en mijn lange slang gaat in jouw natte tank.
Wij hadden vroeger een nissan micra. Die kon met moeite 140 halen op de Autobahn. Mijn vader trapte hem bijna door de bodem heen en harder dan 140 ging ie niet. Alle mercedessen zoefden ons voorbij terwijl dat koekblikje aan het trillen was van ellende.quote:Op zondag 13 maart 2022 17:03 schreef -Sigaartje het volgende:
TS rijdt in een Micra met een tankje van 30 liter.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |