Of een hogere declaratie vragen aan degene die wilt dat je voor zijn neus (ergens) staat.quote:Op zondag 13 maart 2022 14:41 schreef ZeventiendeEtage het volgende:
In tegenstelling tot jullie nerds die nekel een grote bek op het internet hebben, zeg ik tegen werkgevers, instanties en niffos keihard NEE als ze willen dat ik ergens fysiek aanwezig ben.
Ga maar lekker teren op iemand anders energie, narcistisch vampier.
Dus ik tank nu pas. Betaal ik 80 euro terwijl ik normaal 55 euro betaal voor een tank
Godverdomme.
Je zal maar nog steeds 19cnt per kilometer krijgen van je baas als loonslaaf.
4 Euro? Hoe danquote:Op zondag 13 maart 2022 15:14 schreef Cockwhale het volgende:
Thuisvergoeding is ook te laag, hoort minstens 4 euro p.d. te zijn en dan zijn ze nog steeds goedkoop uit, maar ho maar
Gas en energie.quote:Op zondag 13 maart 2022 15:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
4 Euro? Hoe dan
Daar kan ik een week van lunchen, en daarna blijft alleen koffie nog over.
In dit takke weer nee joh nooitquote:
Op welk gas draaien die computers dan?quote:Op zondag 13 maart 2022 15:18 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Gas en energie.
Die computers draaien niet op lucht.
In Nederland draaien computers voor ongeveer 64% op aardgas.quote:Op zondag 13 maart 2022 15:43 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Op welk gas draaien die computers dan?
Dit wist ik niet, goed om te weten. Maar windmolens draaien ook op gas toch? Of valt dat niet onder gascentrales.quote:Op zondag 13 maart 2022 15:48 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
In Nederland draaien computers voor ongeveer 64% op aardgas.
Dat is namelijk het huidige percentage stroom dat in gascentrales wordt opgewekt t.o.v. wind, zon, kolen, waterkracht, biomassa en kernenergie.
Windmolens draaien op subsidiequote:Op zondag 13 maart 2022 16:02 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Dit wist ik niet, goed om te weten. Maar windmolens draaien ook op gas toch? Of valt dat niet onder gascentrales.
Mijn tankinhoud is low low low.quote:Op zondag 13 maart 2022 17:00 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Breekijzertje, hamertje, tikje en mijn lange slang gaat in jouw natte tank.
Wij hadden vroeger een nissan micra. Die kon met moeite 140 halen op de Autobahn. Mijn vader trapte hem bijna door de bodem heen en harder dan 140 ging ie niet. Alle mercedessen zoefden ons voorbij terwijl dat koekblikje aan het trillen was van ellende.quote:Op zondag 13 maart 2022 17:03 schreef -Sigaartje het volgende:
TS rijdt in een Micra met een tankje van 30 liter.
Ik denk dat ze voor de stad zijn bedoeld. Dan zijn het prima autootjes, waarmee je heel snel en makkelijk kunt parkeren. Ik heb best wel een slee en zuipt als een tempelier in de stad en parkeren kun je vaak gewoon vergeten. Dat is een enorm nadeel.quote:Op zondag 13 maart 2022 17:29 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Wij hadden vroeger een nissan micra. Die kon met moeite 140 halen op de Autobahn. Mijn vader trapte hem bijna door de bodem heen en harder dan 140 ging ie niet. Alle mercedessen zoefden ons voorbij terwijl dat koekblikje aan het trillen was van ellende.
Daarvoor hadden we een Suzuki Alto. Die had 4 versnellingen. Dat komt bijna niet meer voor ,een auto die geen 5e versnelling heeft. Die motor brulde en loeide als je 120 reed op de snelweg. Maar als je 130 reed, of juist 110, liep ie als een zonnetje. Heel aparte auto was dat. Piepklein koekblikje ook. Op een gegeven moment kwam er zwarte rook uit de uitlaat en moest ie naar de schroothoop.
Heb ik ook gehad... niet kapot te krijgen!quote:
Heb jij een s klasse danquote:
Waarom heb je een auto nodig als je in de stad woont. Je kan gewoon fietsen of als het te ver is of als het regent kan je eventueel met de tram, metro of bus.quote:Op zondag 13 maart 2022 17:32 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Ik denk dat ze voor de stad zijn bedoeld. Dan zijn het prima autootjes, waarmee je heel snel en makkelijk kunt parkeren. Ik heb best wel een slee en zuipt als een tempelier in de stad en parkeren kun je vaak gewoon vergeten. Dat is een enorm nadeel.
Ik heb mijn auto voor vakanties en lange ritten. Daar is het een ideale auto voor. Zelf woon ik in een dorp, waar ik de fiets gebruik, ik doe zelfs boodschappen op de fiets als ik niet online bestel.quote:Op zondag 13 maart 2022 17:37 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Waarom heb je een auto nodig als je in de stad woont. Je kan gewoon fietsen of als het te ver is of als het regent kan je eventueel met de tram, metro of bus.
Toch lijkt het me voordeliger om geen auto te hebben en als je op vakantie gaat een auto huren.quote:Op zondag 13 maart 2022 17:43 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Ik heb mijn auto voor vakanties en lange ritten. Daar is het een ideale auto voor. Zelf woon ik in een dorp, waar ik de fiets gebruik, ik doe zelfs boodschappen op de fiets als ik niet online bestel.
De auto staat nu alweer twee jaar stil, hoewel ik hem wel om de maand even doorblaas op de snelweg voor de conditie (maar niet boven de maximum snelheid, zo ben ik dan ook wel weer)
Nou, deze auto is zeer ruim, luxe en comfortabel, daar betaal je de hoofdprijs voor bij een huurauto. En hij staat niet in de weg. Ik heb de laatste 40 jaar schadevrij gereden, dus lage premie. En ik houd ervan om regelmatig een ritje te maken. Als ik hem verkoop, ga ik er spijt van krijgen, dat weet ik gewoon.quote:Op zondag 13 maart 2022 17:49 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Toch lijkt het me voordeliger om geen auto te hebben en als je op vakantie gaat een auto huren.
Tenzij je echt meerdere keren per jaar een verre autovakantie doet in Europa.
Ok maar de auto is dus echt een stukje luxe en een soort hobby en geen absolute noodzaak in dit geval. Niks mis mee hoor. Ik koop ook wel eens duur speciaalbier ipv goedkope blikken.quote:Op zondag 13 maart 2022 17:52 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Nou, deze auto is zeer ruim, luxe en comfortabel, daar betaal je de hoofdprijs voor bij een huurauto. En hij staat niet in de weg. Ik heb de laatste 40 jaar schadevrij gereden, dus lage premie. En ik houd ervan om regelmatig een ritje te maken. Als ik hem verkoop, ga ik er spijt van krijgen, dat weet ik gewoon.
Viesdikkerd gespotquote:Op zondag 13 maart 2022 17:54 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Wat is dit dan weer voor plebsueus gedrag
Ben ik ook maar dat komt door het bierquote:Op zondag 13 maart 2022 17:55 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Vorstelijk roomvol bedoel je
Het is ook niet dat ik niet kán fietsen maar moet het echt?quote:Op zondag 13 maart 2022 17:57 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Ben ik ook maar dat komt door het bier
Ik kan wel gewoon fietsen bijvoorbeeld
Je mag het helemaal zelf wetenquote:Op zondag 13 maart 2022 18:00 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Het is ook niet dat ik niet kán fietsen maar moet het echt?
Jij hebt moeite om buiten je eigen bubbeltje te denken. Bijzonder.quote:Op zondag 13 maart 2022 17:37 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Waarom heb je een auto nodig als je in de stad woont. Je kan gewoon fietsen of als het te ver is of als het regent kan je eventueel met de tram, metro of bus.
Te dik om te fietsen zeker?quote:Op zondag 13 maart 2022 19:31 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Jij hebt moeite om buiten je eigen bubbeltje te denken. Bijzonder.
Maar een ieder beslist voor zichzelf wat ie doet. Ik stap gewoon in de auto en een ander op de fiets of de trein.mag iedereen gewoon zelf weten johquote:Op zondag 13 maart 2022 19:31 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Jij hebt moeite om buiten je eigen bubbeltje te denken. Bijzonder.
Heb je overgewicht?quote:Op zondag 13 maart 2022 19:41 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Maar een ieder beslist voor zichzelf wat ie doet. Ik stap gewoon in de auto en een ander op de fiets of de trein.mag iedereen gewoon zelf weten joh
Eens in de twee weken want ik werk thuis.quote:
Nee. Ik heb wel een tankpas dus het zal me jeuken wat brandstof kost. En over 2 jaar is het een elektrische auto maar ja, oprit en fiks overschot van wat de zonnepanelen opleveren dus auto laden. Allemaal prima.quote:
Je fietst dus ook niet.quote:Op maandag 14 maart 2022 00:06 schreef sirdanilot het volgende:
Als ik ergens heen ga ga ik meestal met het OV want vaak ligt er geen fietspad. Of ik loop gewoon.
Vroeger pakte ik wel eens een dublin bike. Ik weet niet of mijn abonnement nog geldig is daarvoor denk het wel. Met mijn eigen fiets heeft weinig zin want dan jatten ze hem ik heb namelijk een mooie.
En is je lul 20 centimeter ?quote:
Ja welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cindy De Vuyst
Je antwoord bevestigd eigenlijk al wat ik dacht.quote:
Die mensen kiezen er zelf voor met ellende opgescheept te zitten. De wielrenners van het restaurant.quote:Op maandag 14 maart 2022 07:16 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Je antwoord bevestigd eigenlijk al wat ik dacht.
Denk eens aan, bijvoorbeeld, mensen met kinderen.
Nog eentje die in z'n eigen bubbeltje zit.quote:Op maandag 14 maart 2022 08:41 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Die mensen kiezen er zelf voor met ellende opgescheept te zitten.
Het ging over auto's, waar haal je ineens restaurants vandaan?quote:De wielrenners van het restaurant.
Ja want er bestaan geen kinderzitjes voor de fietsquote:Op maandag 14 maart 2022 07:16 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Je antwoord bevestigd eigenlijk al wat ik dacht.
Denk eens aan, bijvoorbeeld, mensen met kinderen.
Wel een bubbeltje waar geld geen probleem is voor alledaagse dingenquote:Op maandag 14 maart 2022 08:50 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Nog eentje die in z'n eigen bubbeltje zit.
[..]
Het ging over auto's, waar haal je ineens restaurants vandaan?
Het lukt je gewoon niet, denken vanuit een ander perspectief. Treurig. Je doet het elk topic weer.quote:Op maandag 14 maart 2022 08:52 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Ja want er bestaan geen kinderzitjes voor de fiets
Grote hypocriet dat je bent, lekker thuiswerken en een grote bek hebben dat anere in vies weer moeten fietsenquote:Op zondag 13 maart 2022 17:27 schreef sirdanilot het volgende:
Waarom ga je niet gewoon op de fiets?
Of als het te ver is, naar het station fietsen, daar parkeren, met de trein en dan OV fiets pakken naar je eindbestemming.
Of misschien rijdt er wel een bus. Dat kun je checken op 9292ov.nl
Klacht onterecht
Voor mij is de enige optie om op kantoor te komen met de fiets. Lopen is te ver en met het OV duurt zo lang dat je net zo goed kan lopen.quote:Op maandag 14 maart 2022 09:36 schreef ZeventiendeEtage het volgende:
[..]
Grote hypocriet dat je bent, lekker thuiswerken en een grote bek hebben dat anere in vies weer moeten fietsen
never nooit meer
quote:Op maandag 14 maart 2022 05:39 schreef einzeinz het volgende:
Gewoon met de wagen van het werk naar een afgelegen plaats rijden en de benzine er uit halen en overgieten in je eigen wagen. Ja toch?Hevelen met een slangetje ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap hm nog steeds nietquote:Op maandag 14 maart 2022 09:05 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Moest toch iets verzinnen om kinderen met wielrenners te vergelijken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |