Later zegt ze was een grapje......quote:Op zondag 13 maart 2022 16:13 schreef Kinga het volgende:
Het scheelt dat ze geen kans krijgt om hem te naaien...maar man man man, wat een triest wijf.
quote:Op zondag 13 maart 2022 16:15 schreef spapaars het volgende:
Nouche is nog de enigste die ik het echt gun.
Van begin tot het einde zichzelf gebleven.
Klopt .. hele programma is ze een lege huls geweest .. dat dan weer wel.quote:Op zondag 13 maart 2022 16:15 schreef spapaars het volgende:
De plannen om eten te stelen en verstoppen komen uit haar zelf.quote:Op zondag 13 maart 2022 16:15 schreef Kinga het volgende:
[..]
Maar zo gaat het al de hele serie he. Ze laat zich door iedereen beinvloeden. Heeft nergens haar eigen plannetjes gemaakt of gevolgd.
Jij moet echt steeds tegendraads zijn en voor de underdog zijn hequote:Op zondag 13 maart 2022 16:15 schreef spapaars het volgende:
ze begint als ze niet gelijk heb altijd zo: Nee maar ja he niet doen, doe normaalquote:Op zondag 13 maart 2022 16:15 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Later zegt ze was een grapje......
Underdog?quote:Op zondag 13 maart 2022 16:17 schreef Kinga het volgende:
[..]
Jij moet echt steeds tegendraads zijn en voor de underdog zijn he
Ik weet nu niet of je serieus bent of aan het stoken bent. En ik hap. Dus ik ga even verder met je posts te negeren.quote:Op zondag 13 maart 2022 16:18 schreef spapaars het volgende:
[..]
Underdog?
Ze maakt een hele grote kans te winnen.
Ze is zeker altijd haar zelf gebleven, maar of dat nu de mentaliteit van een winnaar is?quote:Op zondag 13 maart 2022 16:15 schreef spapaars het volgende:
vertelde Nawel nog gisteren, de eerste week was nouch alleen maar aan het huilen en aan kitty aan het plakkenquote:Op zondag 13 maart 2022 16:19 schreef Kinga het volgende:
Oh nee.. ze klampte zich in de eerste week vast aan Kitty, omdat het kind nergens aansluiting kon vinden.
quote:Op zondag 13 maart 2022 16:20 schreef spapaars het volgende:
Ze is gewoon heel sociaal in haar omgang met mensen.
Zie je ook terug in haar beroepskeuze.
Poetin kan nog wat leren over desinformatie door hier wat te gaan lezen.quote:Op zondag 13 maart 2022 16:21 schreef suzi1 het volgende:
ik zou haar niet bij ouderen in huis willen laten prikken. want dan kan je de R weghalen
ik dacht gehoord te hebben "welke spelers julllie in de finale willen"... maar kan me ook vergissen dat het om 1 persoon gaat, en zodat de andere 2 automatisch genomineerd dan zullen zijn.quote:Op zondag 13 maart 2022 16:14 schreef Kinga het volgende:
[..]
In de live gisteren. Nouchine en Kristof sowieso al in finale week. Dus wij moeten gaan stemmen welke NL-er we in de finaleweek willen waarschijnlijk. En de andere 2 zijn dan genomineerd ga ik even van uit.
quote:Op zondag 13 maart 2022 16:22 schreef spapaars het volgende:
[..]
Poetin kan nog wat leren over desinformatie door hier wat te gaan lezen.
Ik krijg steeds meer de neiging om een "bevrijd Dago!" groep op te richten.... arme jongenquote:Op zondag 13 maart 2022 16:15 schreef spapaars het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |