Ook mogelijk.quote:Op zondag 13 maart 2022 14:30 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]
Of zal het de cliffhanger zijn voor dinsdag?
ik moet nog beginnen aan de tuinen hahaquote:Op zondag 13 maart 2022 14:02 schreef jorietje het volgende:
saaie zondag, huis is al aan kant, huid bijgekleurd van het zonnetje, de tuin is klaar voor het voorjaar… Bedankt BB en alle SL’s
Hetzelfde spel als wat hun familie is komen doen. Dus ik vermoed een emmer water vasthouden?quote:Op zondag 13 maart 2022 14:31 schreef Angelique61 het volgende:
Weten we al een beetje wat ze hebben moeten doen?
quote:Op zondag 13 maart 2022 14:31 schreef Angelique61 het volgende:
Weten we al een beetje wat ze hebben moeten doen?
quote:Op zondag 13 maart 2022 14:34 schreef stervis het volgende:
[..]
Hetzelfde spel als wat hun familie is komen doen. Dus ik vermoed een emmer water vasthouden?
Dus zal het wel weer een man zijn die heeft gewonnen.quote:Op zondag 13 maart 2022 14:36 schreef C.A.I het volgende:
ze moesten het zelfde spel doen wat hun familie leden en vrienden een paar weken geleden in de gameroom ook moesten doen zo lang mogelijk een emmer met inhoud boven een ballon houden tot die pang deed
Lichamelijk zwaar spel dus.quote:Op zondag 13 maart 2022 14:38 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dus zal het wel weer een man zijn die heeft gewonnen.
zeeeeeeer grote kansquote:Op zondag 13 maart 2022 14:38 schreef spapaars het volgende:
[..]
De emmer was gevuld in verhouding tot het gewicht van degene die hem omhoog moest houden.quote:Op zondag 13 maart 2022 14:38 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat is wel zo eerlijk eigenlijk.quote:Op zondag 13 maart 2022 14:48 schreef Verida het volgende:
[..]
De emmer was gevuld in verhouding tot het gewicht van degene die hem omhoog moest houden.
Zoiets, ze benoemen het ook wel een split-level woning.quote:Op zondag 13 maart 2022 14:55 schreef rinardo het volgende:
Nouchine woont in een bel-etagewoning beneden badkamer garage, er boven woonkamer, daarboven slaapkamers , daarboven zolder. Wij noemen dat volgens mij een drive in woning . Grappige naam in belgie bel-etagewoning
Tja, Nawel is weg.quote:Op zondag 13 maart 2022 15:01 schreef GayGuy het volgende:
Ik vind het nu zoveel saaier dan vorig jaar, deze tijd
Gelukkig wel. Voegde niets toe, en lag alleen maar op bed. En een gesprek dat zij voerde begon altijd met "Ik, kik, kik" met haar in het huis was het nu nog saaierquote:
Toen zaten ze alleen maar te puzzelen was ook dood saai!quote:Op zondag 13 maart 2022 15:08 schreef Verida het volgende:
[..]
Tja, die was er vorig jaar niet bij, dus kun je niet vergelijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |